Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Online growshops

    wat maakt het uit reclame is reclame negatief of positief en nogmaals ze hebben een mooie website.

    Comment


      Re: Online growshops

      Hey Bomba and friends,
      Ben gewoon een tevereden klant die een berichtje achterlaat op het forum. waarom maken jullie je zo druk om growshop die een beetje reclame maakt....
      Bestel gewoon zelf een keer en ervaar hoe goed en snel de service is daar,denk dat het ook een stukje jaloezie is...ze hebben toch wel een hele mooie en overzichtelijke site!!! dat kunnen maar weinig andere onlinegrowshops zeggen.
      Als thierry de eigenaar is heeft hij het toch goed gedaan. Ik ga zo gelijk weer wat bestellen bij de Fellas, want met dit weer is er geen houden aan..
      Grtz Tjakka.

      Comment


        Re: Online growshops

        Tuurlijk ik ga zwemmen
        God was never on your side..

        Comment


          Re: Online growshops

          Ik zal maar ook gaan zwemmen met dat weer

          Comment


            Re: Online growshops

            Ik heb bij freeseedsonline wat zaadjes besteld, en tegen alle verwachtingen waren de zadjes in bus na enkele dagen. Er was een zaadje kapot, en ze hebben meteen aangeboden om en nieuwe op te sturen. Nu weet ik niet of ik effectief de plantjes ga krijgen waarvan ik zaadjes van gekocht heb... Maar zal wel zeker? Ik ben maar en beginneling, dus eerste ronde met zo goedkoop mogelijke zaden beginnen .

            grts
            -

            Comment


              Re: Online growshops

              IK ZEG APPLAUS KLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPKLAPvooral als het freeseeds zijn

              Comment


                Re: Online growshops

                Oorspronkelijk geplaatst door Guwol View Post
                ...tegen alle verwachtingen waren de zadjes in bus na enkele dagen...
                Waarom verwachtte je dat niet ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  Re: Online growshops

                  Omdat die zo goedkoop zijn. En omdat fe site freeseeds noemt. En de site soms twijfelachtig ziet. Ik kon ook nergens iets vinden over de site. En het nummer van de kvk ook eigenlijk van en taxi bedrijf was ofzo. Maar zaadjes zijn inderdaad geleverd, na enkele dagen.
                  Daarom zet ik het hier ook op.. zou iemand twijfelen.. zaadjes krijg je. En na 2 dagen zijn die ontkiemd. Verslagje volgt nog

                  Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta
                  -

                  Comment


                    Re: Online growshops

                    Ik heb hele goede ervaringen met www.onlinegrowshopnederland.nl. Afgelopen week plaatste ik een bestelling en had het de volgende dag al in huis. Dit zie je niet veel bij andere shops is het vaak een aantal dagen tot meer dan een week leveringstijd. Daarnaast had ik gisteren een voedingsprobleem en heb ik hun gebeld, kreeg goed advies en kon direct komen afhalen en contact betalen. Ideaal! De shop ziet er erg verzorgd uit vind ik zelf.
                    Zijn jullie al bekend met deze shop?

                    Comment


                      -

                      Comment


                        Comment


                          Re: Online growshops

                          Ik heb tot dusverre 3x wat besteld bij http://www.dutch-headshop.com/nl/ en dat is telkens prima verlopen. Binnen 2 dagen na bestellen en betalen met Ideal in huis. 2x zaadjes besteld en 1 keer ballonnen voor mijn Volcano.

                          Comment


                            Re: Online growshops

                            http://www.growcenter-noord.nl/

                            Ik heb laatst een lamp gekocht bij deze growshop. Het is allemaal goed verlopen, dus die kan ook weer in deze lijst

                            Comment


                              Re: Online growshops

                              Heeft iemand ervaring met de zaadjes van 420shop ??
                              Keep on Smoking !

                              Comment


                                Re: Online growshops

                                Beste mede kwekers,

                                Ik koop mijn spullen bij www.onlinetopgrowshop.com. Mooi site, groot assortiment en binnen 24u geleverd . Ook kan je er contant betalen bij afhalen en hebben ze ene chatfunctie in de site waar je anoniem je vragen kan stellen. Al meerdere keren hier besteld en tot nu toe altijd topservice gehad. Wie kent deze shop nog meer?

                                Comment

                                Bezig...
                                X