Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Online growshops

    Een verwoest pakket wil ook nog wel eens aan het vervoersbedrijf liggen,die 4 weken wachten is kut en moet niet nodig zijn.

    Comment


      Re: Online growshops

      ik haal het daarom ook altijd op zodat ik zie wat ik betaal
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        Re: Online growshops

        een beetje een goeie growshop zou er niet moeilijk om doen om je gelijk een nieuwe kap te geven !!

        volgende keer bij een betere zaak bestellen zou ik zeggen

        1 daar van is urbangardenshop !!

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          Re: Online growshops

          Tsjah... maar t ging ook dit keer meer over het feit dat Dutch Head Shop wel een top site is... Die schade had ik al eerder gepost.. de growshop heeft gewoon een vsa los in een veel te slappe doos gemieterd... lampenkap erbij gepropt.. wat piepschuim bolletjes ertussen.. en opgestuurd.. vervolgens zijn de jongens van DPD er 2 dagen mee aan het voetballen geweest... en zie hier het resultaat...

          Gisteravond om 20:30 uur weer een bestelling gedaan bij Dutch-Headshop ... en nu alweer in huis .. Top !! hier hoeft het nog geen eens 24 uur te duren.. ipv 4 weken
          En je zending is met het TNT-appie te volgen.. zo weet je precies op welke dag en in welk tijdsvak je je pakket kan verwachten..
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            Re: Online growshops

            daarom dat soort spulletjes ophalen
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              Re: Online growshops

              Mijn ervaringen met growshop eu zijn toch anders;
              Had een acuut probleem met lichtstoring ,
              gisteren half 5 order aangemaakt, gemeld dat het spoed betrof, en de davin schakelkast staat nu al weer 3 uurtjes onder stroom.
              Leuk extra feitje was dat ze tevens de goedkoopste waren.. (ook belangrijk)

              Comment


                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  Re: Online growshops

                  Original sensible seeds verkoopt ook per stuk. Herbies, pick n mix...
                  Grts

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                  -

                  Comment


                    Re: Online growshops

                    http://www.amsterdamseedcenter.com/en/ deze site heeft ook een pick n mix optie

                    Comment


                      Re: Online growshops

                      Pick 'n Mix blijf je beter weg. Ze leveren ouwe meuk lijkt het wel en reageren nergens op.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        Re: Online growshops

                        HJM heb mij Strawberry Banana bij pick en mix uk waren kei vers.

                        Comment


                          Re: Online growshops

                          Ik heb daar ook enkele zaden gekocht. Tot nu toe allemaal ontkiemt

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                          -

                          Comment


                            Re: Online growshops

                            ik heb vorige week donderdag bij https://www.freeseedsonline.com/ besteld. vandaag donderdag binnen. van nederland naar belgie.
                            weet niet wat qualiteit betreft ma wel goedkoop en gratis verzending. ik laat je weten als ik ontkiemd heb.
                            ..first time WW and still running..

                            Comment


                              Re: Online growshops

                              Oorspronkelijk geplaatst door Groeiertje View Post
                              Heb zelf afgelopen donderdagavond bij www.growline.euwww.growline.eu staat nu in mijn lijstje van goede online growshops !!

                              Nog even wachten op mijn lampje (ga ik los in een shop halen) en dan maar eens kijken of ik een kweekverslagje ga plaatsen
                              wel een top forum iig!

                              Mzzzll
                              Deze link leidt naar een online kledingwinkel!

                              Verstuurd vanaf mijn GT-N8000 met Tapatalk

                              Comment


                                Re: Online growshops

                                Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                                Dan zal ik hier mijn vaste online growshop promoten (heb er zelf geen enkel belang bij).

                                Ik heb al jaren bestelervaring met deze grow shop en het bevalt me uitstekend, de prijzen zijn ook scherp en de levering is zoals het hoort. Ik had eens een vergissing begaan en heb dat persoonlijk met de eigenaar Harry (heeft hier ook een account) opgelost naar tevredenheid.

                                http://www.123tuintechniek.nl/

                                Natuurlijk heeft ieder een favoriet omgaande ervaringen en contact. Als dat naar tevredenheid verloopt blijf dan gewoon bij je vaste grow shop.

                                Greetz Silas
                                Link werkt niet!

                                Verstuurd vanaf mijn GT-N8000 met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X