Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Online growshops

    Wat komt er op je rekeningafschrift te staan als je daar betaald hebt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Online growshops

      Oorspronkelijk geplaatst door AlexSantana420 View Post
      Heeft iemand ervaring met de zaadjes van 420shop ??
      Snelle levering, goed verpakt en steeds enkele goodies...

      Kan er niet over klagen.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        Re: Online growshops

        Wederom prima service van growcenter-noord en wietzaadjes.nl. Rap geleverd, aantrekkelijke prijs, niets kapot (dus netjes verpakt), en bovenal; ik heb me geen zorgen hoeven maken, daar was niet eens tijd voor.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: Online growshops

          Via een lange zoek tocht, kwam ik terecht bij degrowshop.eu. Nu ben ik niet een persoon wat snel via Ideal bij een vreemd bedrijf zou betalen, puur omdat je geen zekerheid er mee hebt. Dit was ook wel een struikelblok bij velen online growshops. Kees, de eigenaar, vertelde me dat Rembours een mogelijkheid was. Ik zou iig verzekerd zijn dat de goederen verstuurd zouden worden.

          Je moet ergens het geloof houden in mensen, dus ik dacht dit vind ik een goeie middenweg. Nu is het niet zo dat je eerst mag kijken indien je onder Rembours besteld, dus ook hier loop je een risico mee. Mede door het contakt via de telefoon was ik wel gerust op een goeie afwikkeling, en was blij dat alles er was. In een zeer discrete verpakking, waar niemand aan kon zien wat het zou zijn: top dus!

          Conlussie: ik heb er een goeie ervaring mee, met een groot bedrag. Ik zou hier nu wel eerder met een ideal betalen, gezien de ervaring. Het zou me toch 20,00 euro gescheeld hebben..

          Klantvriendelijkheid:10 ( zelfs in weekend bereikbaar en bereid om te kijken of alles goed gegaan is, dank Kees!!! )
          Verpakking:10 Nieuwe doos, geen in elkaar geflats iets. Alles zeer stevig verpakt, en denkt mee met transport.
          Discreet: 10 niemand kan zien wat er in zit
          Betrouwbaar: 10 voor mij, na uren zoeken naar riviuews omtrend deze shop: 0,0 slechte ervaringen tegen gekomen!

          Conslussie: betrouwbaar, snel en discreet met een meedenkend persoon. Iets wat beginners erg waarderen!
          Indien ik iets nodig heb, weet ik waar ik ga bestellen.

          Comment


            Re: Online growshops

            Oorspronkelijk geplaatst door anowietje View Post
            Beste mede kwekers,

            Ik koop mijn spullen bij www.onlinetopgrowshop.com. Mooi site, groot assortiment en binnen 24u geleverd . Ook kan je er contant betalen bij afhalen en hebben ze ene chatfunctie in de site waar je anoniem je vragen kan stellen. Al meerdere keren hier besteld en tot nu toe altijd topservice gehad. Wie kent deze shop nog meer?
            Anowietje had ik toch gelijk in begin van je kweekverslag een shop uit een plaats begin met een H.
            Sie sage uber mich du hattest eine nase darfur

            Comment


              Re: Online growshops

              Net m'n bestelling van Eu growshop ontvangen. Heb zeer correcte ervaring met deze shop en de klantendienst staat echt wel klaar voor advies op maat. Enige minpuntje was de leveringsdienst. Kreeg telefoontje op m'n werk van de bezorger en gaf me in gebrekkig Nederlands te verstaan dat ik 5 min had om de bestelling te komen halen aan mn huis of hij zou het leveren aan een willekeurig huis in de straat. Kreeg geen afhaalpunt wr ik het later kon oppikken. Ik kon er echt niet op tijd raken dus heeft hij dat dan ook mr gedaan, mocht mn bestelling gaan halen in een krantenwinkeltje.. :s

              Comment


                Re: Online growshops

                Had laatst ook wat spullen bij EU growshop besteld. Een deel werd gewoon niet geleverd. Het betaalde bedrag werd wel gerestitueerd, maar die spullen moest ik dan blijkbaar maar gewoon ergens anders nabestellen ofzo? De spullen die ik wel kreeg leken haast wel tweedehands. Stoffig en beschadigd.

                Ze zijn wellicht iets goedkoper, maar ik bestel daar nooit meer wat.

                Heb wel goede ervaringen met DeSjop, Firstlight, Dutch-Headshop, PUK support en 123tuintechniek.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: Online growshops

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                  Had laatst ook wat spullen bij EU growshop besteld. Een deel werd gewoon niet geleverd. Het betaalde bedrag werd wel gerestitueerd, maar die spullen moest ik dan blijkbaar maar gewoon ergens anders nabestellen ofzo? De spullen die ik wel kreeg leken haast wel tweedehands. Stoffig en beschadigd.

                  Ze zijn wellicht iets goedkoper, maar ik bestel daar nooit meer wat.
                  In jou situatie was Ik toch even langs gegaan met de spullen die je wel had gekregen en niet de deur uitgegaan zonder me geld Inclusief benzinegeld haha

                  Comment


                    Re: Online growshops

                    ach je hebt er bij zitten.
                    Greensell leverde mij 250Watt lampen voor een 400 Watt EVSA die mee was besteld toen ik belde en ze wilde ruilen vroegen ze waarom.
                    En nee dit verzin ik niet.

                    Comment


                      Re: Online growshops

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                      ...Een deel werd gewoon niet geleverd. Het betaalde bedrag werd wel gerestitueerd, maar die spullen moest ik dan blijkbaar maar gewoon ergens anders nabestellen ofzo...
                      waiting.gifcrazy.gif waiting.gif
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: Online growshops

                        Heb zeer goede ervaringen met http://www.onlinekweken.nl/

                        Zo goed als alles op voorraad, redelijke prijzen, levering naar BE vanuit NL duurt slechts 1 dag en goed (neutraal) verpakt.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment


                          Re: Online growshops

                          Ik vraag tegenwoordig vooraf of ze alles hebben zo niet ga ik lekker naar een ander.
                          Degrowshop.eu heeft ook bijna altijd alles op voorraad en anders heeft kees/cees het binnen 1 dag opgehaald bij de groothandel.
                          Top service ook btw.

                          Zoek het toch liever dichter bij huis maar dan moeten we bestellen vooraf

                          Comment


                            Re: Online growshops

                            Psy voor de kleine kweker is hier in de buurt bijna niets te krijgen zo goed als bijna alles moet besteld worden nog geen EVSA op voorraad oncomplete voedinglijnen en weinig bio.
                            En dan zit er nog 1 tussen waar je de spint er bij cadeau krijgt alsjeblief he je huisdieren erbij.

                            Comment


                              Re: Online growshops

                              Haha lightmix is 6, 5 euro bij de polderweg dat haal ik daar de rest meestal bij eugrowshop in utrecht.
                              Thc ik zeg nee

                              Comment


                                Re: Online growshops

                                Nog maar eens een dikke pluim voor Dutch-Headshop.com !!! Weer super snel geleverd.. Donderdag na 23:00 uur besteld.. zaterdag in huis .. Alles weer zorgvuldig ingepakt.. en weer wat leuke extratjes.. Hier staat ook gewoon op de site of het artikel op voorraad is.. wel zo handig.. Ook toen ik vorige keer het verkeerde voedingspakket van Plagron opgestuurd kreeg.. Stuurde ze meteen een nieuwe, en het verkeerde pakket kon ik later terug sturen..

                                Wel kan ik nogmaals eens flink over me nek gaan van EUgrowshop ... 1,5 jaar geleden daar een bestelling gedaan.. Eerst ruim 4 weken zitten wachten ivm "vakantiedrukte" en vervolgens een totaal verwoest pakket op je deurmat krijgen..

                                DSC00556.jpg DSC00558.jpg DSC00561.jpg het "werkt" wel ....

                                Ik kon het retour sturen... maar na eerst 4 weken te hebben moeten wachten, en ik me zaailingen onder de lamp moest hebben, durfde ik die gok niet meer te nemen.. Alvast een nieuw pakket sturen was "niet mogelijk" .. dat wilden ze dus niet..

                                En nu... 1,5 jaar later... gaat me T-neon set naar de maan... stopt er gewoon in 1x mee.. het apparaat is dan wel 1,5 jaar oud.. maar na 3x 3 weken groei in anderhalf jaar mag ie er toch niet mee kappen !?!?!?! En die buizen zijn nog splinternieuw .. maw.. alles wat ik daar besteld heb is stuk nu !!

                                voor mij is de keuze niet zo moeilijk meer...
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

                                Comment

                                Bezig...
                                X