Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bulk zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bulk zaden

    Korting op 420shop
    Ik ben opzoek naar feminized wietzaden om in jamaica te gaan verbouwen en ik weet dat dit absurd klinkt maarja noem het een investering, wie heeft tips.
    Last edited by QnQ; 5 October 2018, 20:46.

    #2
    Heb je al op Ali of wish gekeken?
    Of contacteer wietzaadjes.nl.
    Of bel eens met een Amerikaanse zaadhandel, die zitten dichterbij.

    En weet je dat cannabiskweek op Jamaica verboden is!?

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      oke dankjewel ik weet dat het verboden is maar mijn neef kweekt er al jaren en heeft nooit een probleem gehad love the ganja
      Last edited by M1tta; 5 October 2018, 18:01. Reden: fout

    #3
    DUS @ M1tta, hoe ga je 100,000 zaadjes dat land in krijgen en ze ook nog koel bewaren!?

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ze smelten niet hoor

    #4
    Zijt gij nuchter? Gok van ni. Ik zou zeggen stort mij 250 000 euro en over een jaar of 2-3 hebt ge ze. Den helft nu, den helft bij afhaling.

    Nu, had ge dat bericht een week eerder gepost had ge er al 5 gewonnen. Dus ja. Zo gade er natuurijk ni geraken.

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Vind mij 1 zaadbank die 2,5 euro per zaadje rekent, feminised. En dat het dan nog kwaliteit is ook. Als ik dit effe serieus neem, wat ik niet doe, dan doet 1 herma je dood in zo'n veld. Dus je kan het je niet veroorloven van er eentje binnen te halen. Daar gaat eigenlijk jaren onderzoek naar vooraf. Dus ik zou nog veels te weinig vragen. Risico om gepakt te worden, materiaal, kennis, elektriciteit etc. Wat ga jij er mee doen mss? Dat is 2,5 euro voor minstens 100 gram wiet. Ik vind dat goedkoop.

    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      @beowolf heb je al op originalseedsstore gekeken hun hebben ook leuke soortjes te bieden miss is 100k wel iets te veel

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Misschien...

    #5
    1 moederplant. Na 6 weken 10 stekken.
    Na nog eens 6 weken 30 nieuwe stekken.
    Na nog eens 6 weken 90 nieuwe stekken.
    Na nog eens 6 weken 270 nieuwe stekken.
    Na nog eens 6 weken 810 nieuwe stekken.
    Na nog eens 6 weken 2430 nieuwe stekken.

    36 weken nodig om een leger aan planten op te kweken vanuit 1 zaadje. Da's minder dan een jaar. Met een beetje een goede aanpak is die tijd terug te dringen naar 24 weken.
    Begin je met 5 planten, dan gaat het veel sneller natuurlijk.
    Na 6 weken 50 stekken.
    Na nog eens 6 weken 150
    Dan 450, dan 1350, dan 4050 stuks na 30 weken.

    Reken op 50 gram/plant en je verdient met een gramprijs van 5 euro, ongeveer 1 miljoen euro per jaar.

    Dat is: als er geen bestuiving plaatsvind door wilde cannabis, als je niet gepakt wordt, als je consistent door blijft stekken, als je het regenseizoen door komt, als niemand de boel leegrooft, als je geen kogel door je bloodclat krijgt en dan moet je 't ook nog drogen en verkocht krijgen. Daarnaast: je hebt bijna een hectare grond nodig.

    Goudbergen, we dromen er allemaal van..
    Doe de berekening qua personeelskosten, beveiliging, verlies incalculeren etc. eens, en je zult zien dat je beter kunt gaan werken voor dat geld.
    Om de concurrentiepositie nog niet te vergeten: je zult moeten opboksen tegen straatdealers die al een handeltje hebben en die handel ook beschermen. Een iemand met een grasmaaier kan ongeveer een hectare maaien in een enkele nacht. Dan draai je verlies, je maakt immers kosten. Wat dan?

    Het klinkt niet alleen absurd, dat is het ook.
    Een legaal bedrijf heeft - met zaden in huis - een kleine 250.000 euro investering nodig per jaar voor de eerste 2 jaren om quitte te kunnen draaien. Een half miljoen.
    Dat is, als alles goed gaat. Iedereen die het beter kan, die mag het van mij doen hoor! Maar maak gewoon de berekening eens, met alles erop en eraan. Van kniphandschoenen tot werkverlichting, van verzekering tot waterpomp. Dat zijn geen makke bedragen. Ook niet als het klimaat mee zit.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      het is zeg maar zo ik heb wat geerfd en wil de rest van mijn leven daar spenderen en ik heb de omvang van 100000 zaadjes beetje heel veel onderschat

    #6
    Hebben ze in jamaica geen zaad ???
    Je zegt je neef kweekt er al jaren..... dan heeft hij ook wel zaad neem ik aan
    God was never on your side..

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      hij heeft zaad van daar en dat is een mix van alles en dat hoef ik nie

    #7
    Zijn er wel veel voor de hobby in ieder geval . ken je in ieder geval even vooruit ook als je er met heel Jamaica van rookt .

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      het is niet voor in 1 keer

    #8
    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Hebben ze in jamaica geen zaad ???
    Je zegt je neef kweekt er al jaren..... dan heeft hij ook wel zaad neem ik aan
    Dat wou ik net zeggen.
    En niet alleen dat, als je neef al jaren kweekt 'daar' dan kan hij jou toch de benodigde info geven om aan zaad of plantjes te komen.

    In jamaica kun je easy as f..k aan zaad en stekken komen. Fem, af, reg. Soortjes als amnesia ook dus ehh...

    Toevallig wonen daar kenissen van ons en die kweken ook wat. Niet zoveel maar een 4x4meter ong. we zijn er 2 jaar geleden nog geweest en de kwaliteit van de zaden en wiet is gewoon net als hier "fantastisch"
    Ze roken het daar wel puur en veel meer dan wij hier kunnen roken.

    Dat je voor nood een beetje verkoopt ben ik niet op tegen maar dit is wel heel drastisch.

    Maar ik wens je veel succes met zoeken baar een bulk leverancier in NL
    In jamaica heb je veel meer groot aantal handelaren.

    Vreemd dat je dat niet weet.
    En je kent neem ik aan de regelgeving daar. Tenminste dat hoop ik voor je want ze zijn niet soepel al hebben ze daar ook een oogje dicht beleid

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      dusja dan kom ik weer tot de conclusie dat ik niet zo moet dromen maar logisch moet nadenken

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Oogje dicht ja, als je ze genoeg betaalt en de juiste banden hebt, maar anders beland je in een 1 kamer appartement met wat vrienden.

    #9
    Ik ben nog altijd pro 125 000 euro op mijn rekening te storten.

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      hahaha dat snap ik

    #10
    Je bent al gezakt in prijs?

    lijkt me tamelijk kansloos op een eiland dat vol staat met hermafrodieten.
    Je krijgt altijd die bastaardzaden in de wiet dus dan zou je elk jaar nieuwe zaden moeten kopen.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Ah nee, nu 125 en later als de zaden er zijn 125. Mag ineens 250 000 euro zijn ook ze, dan kan ik stoppen met werken.

    #11
    Denk jij echt daar jou slag te slaan met je erfenis en rijk te worden nou WAKE UP dat gaat nooit gebeuren niet in wiet in elk geval
    God was never on your side..

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      belladonna waarom denkt iedereen dat ik pablo escobar van de wiet wilt worden wil gewoon een rustig leventje op een eiland met wat plantjes
      Last edited by M1tta; 6 October 2018, 12:06.

    #12
    een investering gaat niet altijd om geld het gaat er mij om dat ik gelukkig word en dat is voor mij een investering!
    Last edited by M1tta; 6 October 2018, 12:41.

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Als ge 100 000 wietzaden nodig hebt om gelukkig te zijn dan denk ik dat je met een probleem zit.

    #13
    ik heb het gevonden hoor en voor een prikkie hahahahah https://www.junai.nl/garvo-hennepzaa...caAuvaEALw_wcB

    Comment


    #14
    Hahahahaha, ik zou nog even blijven lezen als ik jou was. Dan weet je te minste wat je kunt verwachten van dit zaad.

    (hint: heel veel blije vogels)

    Comment


    • M1tta
      M1tta commented
      Editing a comment
      hahaha

    #15
    Je open een.topic in blad probleem ik.snap het niet daarnaast ga he naar een land waar het stik van de wiet en zaad en.dan vraag je hier...... he beste zaad komt vandaar .
    God was never on your side..

    Comment


    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Het beste zaad komt duidelijk niet van daar hoe kom je daar bij ?
Bezig...
X