Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

123 Tuintechniek / Growshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    123 Tuintechniek / Growshop

    Korting op 420shop
    http://www.123growshops.nl - http://www.123tuintechniek.nl
    Last edited by Grower420; 17 October 2010, 15:18.

    #2
    Re: 123 Tuintechniek / Growshop

    en de kast in zuid holland

    Comment


      #3
      Re: 123 Tuintechniek / Growshop

      123growshops.nl heeft iets heel cools toegevoegd aan hun site dit weekend. Namelijk een offerte applicatie.
      Als je een nieuwe growroom aan het samenstellen bent ga je meestal niet over 1 nacht ijs. Nu kun je dus heel eenvoudig en op je gemak een systeem samenstellen en het steeds weer aanpassen aan je wensen.

      Als je 'klaar' bent krijg je automatisch een mailtje gestuurd met daarin de offerte die je tot dan toe hebt samengesteld, en ook een link om deze weer te kunnen aanpassen. Je kunt de offerte zelfs doorsturen aan vrienden om zo samen even door alles heen te lopen.

      Makkelijker kan volgens mij niet!

      Go try it out!

      Greetz
      Last edited by Jointjedraaien; 18 August 2011, 15:49.

      Comment


        #4
        Re: 123 Tuintechniek / Growshop

        Hoi,

        Ik ben 123harry.

        Van 123tuintechniek en 123growshop.

        Ik zat wat te googelen en kwam dit topic tegen. Leuk forum, ik ga zeker wat vaker langskomen.
        Heren hierboven: hartelijk dank voor het positieve.

        Heb je vragen of opmerkingen over onze site www.123tuintechniek.nl ?

        Ik probeer hier regelmatig in het forum te kijken, maar ik kan dat ook wel eens een weekje vergeten....

        Je kunt ons ook direct mailen: 123growshop@gmail.com

        Bellen: 06 - 440 597 50 / 072 - 511 75 85

        grt,

        123 harry tuintechniek growshop alkmaar
        Last edited by 123harry; 10 November 2011, 19:33. Reden: toevoegen mail adres en telefoon
        No-nonsens kweker

        Comment


          #5
          Re: 123 Tuintechniek / Growshop

          Vind de webshop persoonlijk wat onoverzichtelijk en vrij weinig informatie over de producten daarom was ik ok zo weg van de webshop, misschien een tip voor de toekomst om iets aan te doen?

          Comment


            #6
            Re: 123 Tuintechniek / Growshop

            aanbieding bij growshop de kast 600 watt lamp compleet 69 pleuro en nog wel met philiphs vsa

            Comment


              #7
              Re: 123 Tuintechniek / Growshop

              Tja Tumble..... Ik had vorige maand diezelfde aanbieding, Philips + Philips maar dan voor 62,50. Ik heb nu de carbo's in de aanbieding. Wel grote. Wie weet volgende maand weer een lampje. Of een tentje? Elke maand een nieuwe aanbieding.

              Barts.... ik ben druk aan het werk om te vullen. Ik bouw die site alleen. Ik heb eerst de prijslijst en techniek aangepakt, nu een beetje info. Er zal nooit echt veel info op komen te staan, dat is niet ons ding. Wij kopen/verkopen. Ons assortiment wisselt nogl, je merkt daar weinig van, maar er zijn dagelijks uploads van artikelenbestanden. Andere prijzen, andere merken. Het wisselt nogal bij ons. Als daar info bij moet wordt het teveel werk om het voor deze prijzen aan te kunnen bieden.
              In de Aldi staat de boel ook op het pallet zonder info, daar kun je ons het best mee vergelijken.

              Advies komt men halen in de shop in Alkmaar, waar je dan ook weer iets meer betaald.... meerwaarde dus. Krijg je wel een koffie.... Je kunt ook op 123 zoveel bestellen dat je kunt afhalen. Dan staat die koffie er ook, en wat info erbij.
              Last edited by 123harry; 16 October 2010, 18:12.
              No-nonsens kweker

              Comment


                #8
                Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                verzende jullie naar Belgie? zie hier niets van op de site

                Comment


                  #9
                  Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                  Oorspronkelijk geplaatst door 123harry View Post
                  Tja Tumble..... Ik had vorige maand diezelfde aanbieding, Philips + Philips maar dan voor 62,50. Ik heb nu de carbo's in de aanbieding. Wel grote. Wie weet volgende maand weer een lampje. Of een tentje? Elke maand een nieuwe aanbieding.

                  Barts.... ik ben druk aan het werk om te vullen. Ik bouw die site alleen. Ik heb eerst de prijslijst en techniek aangepakt, nu een beetje info. Er zal nooit echt veel info op komen te staan, dat is niet ons ding. Wij kopen/verkopen. Ons assortiment wisselt nogl, je merkt daar weinig van, maar er zijn dagelijks uploads van artikelenbestanden. Andere prijzen, andere merken. Het wisselt nogal bij ons. Als daar info bij moet wordt het teveel werk om het voor deze prijzen aan te kunnen bieden.
                  In de Aldi staat de boel ook op het pallet zonder info, daar kun je ons het best mee vergelijken.

                  Advies komt men halen in de shop in Alkmaar, waar je dan ook weer iets meer betaald.... meerwaarde dus. Krijg je wel een koffie.... Je kunt ook op 123 zoveel bestellen dat je kunt afhalen. Dan staat die koffie er ook, en wat info erbij.
                  Vind dat een rare interpretatie maar goed.

                  Comment


                    #10
                    Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                    Ik heb wat aan de informatie gedaan hoor, was inderdaad wel heel erg sober. Ik denk na over info bij wat artikelen, maar voorlopig dacht ik al wel een hoop vragen te beantwoorden door links naar mijn leveranciers op te nemen op deze pagina: http://www.123tuintechniek.nl/product-informatie Je vind daar kweekschema en voedingschema. Op de site van canna trouwens ook een erg handige calculator.
                    Ik heb ook wat meer info bij de tenten en winkelwagen gezet. Meer info over betalen, bezorgen en afhalen. Garantie. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Info per artikel ga ik niet doen, echt teveel gedoe voor de goedkoopste growshop. Er komt wel uitleg boven de artikelgroepen nog.... ff wachten op mijn web-meneer, die moet daar teksveld bouwen.
                    Ik heb er ook wat foto's bij gezet van de showroom, geeft wat meer een indruk van wie en waar en hoe we zijn.
                    grt
                    123 harry

                    ps Seba... ja belgie wil ik wel leveren, bestel en we gaan het regelen, zal wel lukken met de tnt of ons eigen transport.
                    Last edited by 123harry; 10 November 2010, 20:08. Reden: de post scriptum
                    No-nonsens kweker

                    Comment


                      #11
                      Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                      je ben in iedergeval goedkoophoop dat ik een keertje een wat grootere besteling bij je kan doen.moet ik eerste effe bijkomen van een kweekdrama

                      Comment


                        #12
                        Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                        ik heb al eens bij jullie spullen besteld en ben zeer tevreden met de afhandeling, snelheid en uiteraarde De prijs.

                        De website is een ander verhaal, weet ik als kenner. Ik ben zelf een website aan het maken voor en over zaadbanken en hun producten. En dat valt niet mee en kost een berg vol tijd.

                        Heb je een vraag/opmerking pm me dan.
                        Veel gestelde vragen over het forum
                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL
                        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                        Comment


                          #13
                          Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                          Vorige week heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij 123tuintechniek.nl. Al met al ben ik redelijk tevreden over de dienstverlening. De levering was wel snel, maar helaas niet compleet en deels beschadigd. Dit heb ik afgelopen vrijdagavond uiteraard al per e-mail teruggekoppeld naar 123tuintechniek. Hierop heb ik echter nog geen reactie gekregen.

                          Ik ben nu erg benieuwd naar de kwaliteit van de after-sales. In ieder geval is het prijsvoordeel al tenietgedaan door deze leverproblematieken. Dus als er nu ook niet (tijdig) actie kan worden genomen op grond van mijn e-mail bericht aan 123tuintechniek had ik beter in een lokale growshop mijn spullen kunnen aanschaffen, en dan zal ik in de toekomst in ieder geval geen bestellingen meer plaatsen bij dit bedrijf.

                          Ik zal in de loop van deze week nog een vervolgbericht plaatsen over de uiteindelijke afhandeling van deze eerste bestelling van mij.

                          Als professionele ICT'er ben ik wel te spreken over hun website. Hun offerte-functie is mijns inziens erg creatief en uniek; een dergelijk mechanisme om m.b.v. een e-mail bericht de inhoud van een winkelwagentje op te slaan om daarmee de gebruiker anoniem te laten blijven heb ik nog nergens anders gezien. Compliment hiervoor!

                          Comment


                            #14
                            Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                            Intussen heb ik nog contact gehad met Harry van 123tuintechniek.nl.

                            De ogenschijnlijk onvolledige levering berustte op een misverstand van mijn kant: blijkbaar worden Atami-systemen geleverd exclusief potten. En voor het beschadigde produkt is kosteloos (en zonder extra gedoe) een nieuw exemplaar geleverd.

                            Dus de after-sales service ziet er erg goed uit. Blijkbaar heb ik gewoon een beetje pech gehad met mijn eerste bestelling. Dat kan gebeuren. Maar alles is in mijn ogen nu netjes gecompenseerd.

                            NB voor de beheerder/moderator:
                            Het is natuurlijk niet mijn bedoeling om hier een verkooppraatje te houden. Ik wil hier alleen maar mijn ervaringen met deze online-winkel delen met mijn mede-forumgebruikers. Bestellen via Internet is altijd een risico - ongeacht om welke artikelen het gaat - en vertrouwde adressen zijn wat mij betreft dan ook het vermelden waard. Maar ik laat het natuurlijk aan u over om hierover een eindoordeel te vellen en mijn berichten alsnog te verwijderen en/of mij te verbannen van het forum.

                            @newbee76:
                            Je eindoordeel mag blijven staan. Een positieve beoordeling geeft de kwaliteit weer van de online-winkels, dus is iedereen er bij gebaat.

                            Last edited by ceBep; 12 January 2011, 11:24.

                            Comment


                              #15
                              Re: 123 Tuintechniek / Growshop

                              Met een revieuw is niks mis mee hoor. No problem.

                              Comment

                              Bezig...
                              X