Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    van zulke dingen word je happy
    weer eens wat anders als 10 herma's in 'n zakje en that's it
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      Re: Seedshops

      Ja toch dit doet een mens weer goed na 8 dagen geduld hebben
      Moet zeggen dat het allemaal netjes is geregeld al heb ik wel de 2e keuze gepakt voor de verzending(kost 6a7 euro dagt ik)extra secuur verzonden mja nu eerst ff boenen(het leukste deel van de hobby)

      Comment


        Re: Seedshops

        kommop psy , boen is wat sneller , poppen die zooi
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          Re: Seedshops

          liggen al kerel tentje is schoon knallen met die bende.

          Comment


            Re: Seedshops

            hoppa zo gaat i goed psy
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              Re: Seedshops

              Beter een RQS crusher dan hun zaad
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                Re: Seedshops

                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Re: Seedshops

                  In maastricht op de brusselsestraat liggen er 2 ook online te koop. Mooie zaadjes

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    Haha idd gamm

                    Maar ok ff ontopic

                    we hebben een (gratis)setje van original sensible seeds te kiemen gelegd maar het deed helemaal niks dus er is contact geweest.Kort gezegd heb ik gezegd dat de zaden niet kiemen en gevraagd of het een oude batch is maar hierbij krijg je een klote antwoord terug.

                    New answer was just posted on your ticket: seeds dont germinate.

                    Answer: Please note that any questions we receive relating to the germination or cultivation of seeds will go unanswered. Please don't presume that this is rudeness, we simply have to abide by the laws that govern the sale of cannabis seeds and the information that we are allowed to discuss regarding germination is limited due to the number of Countries that we ship to and the various local laws.


                    PLEASE NOTE: You are buying genuine fresh seeds, we guarantee this. The seeds you are buying are the same as you would receive if you walked into any of the seedbanks in Holland or Spain, and we are generally the same price or slightly cheaper owing to the discounts we receive for being one of the largest cannabis seed suppliers in the Europe. We do not however guarantee anything else, if you are in a country that permits the cultivation of cannabis we cannot guarantee that the seeds will all germinate, this is risk that you must be prepared to take.

                    Hmmm ik heb hier zo'n schurfthekel aan he
                    Volgende zaadbank maar proberen.....

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      onder het motto: ik verspil graag mijn geld
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        Re: Seedshops

                        Dus ze garanderen wel dat ze vers zijn en niet dat ze ontkiemen? Is dat niet wat tegenstrijdig?

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          Bedankt voor de info.
                          Weten we dat we daar nooit iets hoeven te bestellen.

                          Van kutservice gesproken
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            Zaden besteld bij deze zaadbank na ontvangen van de betaling binnen 9 dagen in huis.
                            Ook een kortingscoupon erbij gekregen voor 10 Canadese Dollars voor korting op mijn volgende aankoop.
                            Online goed te woord gestaan door de online chat.
                            Dus de service is goed.
                            O ja voor de geintresseerde een Canades Dollar is rond de 0,68 eurocent
                            zaden Canada 013.jpgzaden Canada 014.jpg

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              ziet er mooi verpakt uit he !!

                              iets van freebies ??
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                Nee daarom zijn ze ook niet zo duur €63,- per 10 inclusief verzendkosten CD$90,- inclusief verzendkosten.
                                Daarom ook geen dure verpakking op het pakketje zelf zit een waarschuwingssticker geplakt fragille en de zaden ziten in een dikke bubbeltjes envelop en in bubbeltjesplastic verpakt en in twee gripzakjes die elk dichtgeplakt zitten in een dvdbox.
                                Ik betaal liever wat minder dan €10 extra voor een luxe commerciele verpakking en freebees ben ik niet naar opzoek.
                                Ik wil hebben wat ik zoek dat vind ik veel belangrijker.
                                De zaden worden zo snel mogelijk getest zien er wel goed gekleurd uit en getijgerd.
                                En dan gaan we eens kijken wat de zaadbank waard is.
                                Heb nu Strawberry Banana staan dus we weten straks hoe de Banana ongeveer moet ruiken gezien de Banana van DNA ook met de Banana Kush gekruis is.

                                We zijn bij onze zoektocht ook Banana OG Kush tegen gekomen deze worden in mei aangeschaft wanneer de zaden uitkomen.
                                Hierover meer als ik ze vermenigvuldig heb

                                Comment

                                Bezig...
                                X