Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    Haha nee, ik bedoel of je gefeminiseerde hebt bestelt

    Comment


      Re: Seedshops

      als je dat meteen zegt weet iedereen wat je "bedoeld"
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        Re: Seedshops

        Ja foert.. Ha ha

        Comment


          Re: Seedshops

          Heb je daar een link van? bij E420 kom ik niet ver.

          Comment


            Re: Seedshops

            Hij zal 420 bedoelen. Hierboven staat een knopje met 420 Shop, dat is een link naar de shop.
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              Re: Seedshops

              Ik kreeg een mailtje terug van Nirvana dat ze er 20 verzonden hadden..
              Nu kan ik naar mijn zaden fluiten.

              had vorige week terug zaden bestelt en cash opgestuurt, heb ik nog altijd geen betalingsbewijs gezien en dat ze verstuurt zijn
              ik baal echt met nirvana

              Comment


                Re: Seedshops

                naar belgie verzenden duurt altijd 'n dag of 2-3-4-5
                ik bestel ieder jaar wel 'n keer bij nirvana en nog nooit problemen gehad met hun dus ik verwacht dat jij je zaden ook gewoon netjes krijgt
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  Re: Seedshops

                  Ik heb er ook enkele keren bij besteld en nooit problemen mee gehad..

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                  -

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    De pakketjes die ik naar BE heb verzonden zijn nog nooit aangekomen. Volgens de ontvangers dan. Maar die hebben ook nooit meer iets van zich laten horen
                    De dingen die ik verzonden heb naar BE die niets met wiet te maken hebben, deden daar soms wel 2 weken over. Dus wacht het eventjes af is mijn advies.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      Maar het geld dat ik opgestuurt had heb ik vorige week donderdag verstuurt.. Vorige keer duurde dat 2-3dagen dat tegen dat het aankwam, dus ik veronderstel dat het gewoon gepiekt is onderweg ...

                      En dan de 10gratis zaden die ik niet gekregen heb, zij zeggen dat er 20 inzaten bij verzending, maar ik kreeg in mijn verpakking alleen 10 zaden en een leeg 'doosje' ...

                      Comment


                        Re: Seedshops

                        'n zeer ongeloofwaardig verhaal!!!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          Bedoel de 420schop van het forum Winston.

                          Stonerhaze je schrijft "ik heb vorige week dinsdag 10zaden Master Kush bestelt, bij de bestelling kreeg ik normaal 10gratis zaadjes van verschillende soorten bij..
                          vandaag zat het dan eindelijk in de bus, deed ik het open en zaten er alleen mijn 10 MK in ... Wel een tegenvaller.."

                          En in je laatste bericht "Maar het geld dat ik opgestuurt had heb ik vorige week donderdag verstuurt.. Vorige keer duurde dat 2-3dagen dat tegen dat het aankwam, dus ik veronderstel dat het gewoon gepiekt is onderweg ..."


                          Dinsdag besteld en donderdag de zaadjes ontvangen zonder de gratis zaadjes dus was de levering snel.
                          Wat ik niet snap is dat je verteld dat je pas op de dag van de levering betaald hebt? Volgens dat ik lees op hun website is het te betalen op voorhand zoals bij iedere schop of het moet onder rembours zijn.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            Nee, ik heb ze op een donderdag bestelt en geld opgestuurt en de week erna de donderdag had ik ze in de bus.

                            https://www.dropbox.com/s/uodu9nzc28...2017.54.05.jpg Dit heb ik dus gekregen en dan het doosje waar er normaal nog 10 moesten inzitten, achja. Of je me nu gelooft of niet, ik geloof niet dat een envelop er zo lang over doet om naar nederland verzonden te worden en aan te komen. Dus geript onderweg. Ik ga het volgende keer dan toch maar veilig met kaart betalen

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Wacht nee haha, mijn eerste keer was inderdaad op een dinsdag door sluitingsdag van de post moest ik wachten en de week erna de donderdag had ik de zaden.(Pasen zat ertussen)
                            nu de 2de keer heb ik op een donderdag het geld opgestuurt en daar heb ik niets meer van gezien of gehoort.
                            Last edited by StonerHaze; 9 May 2014, 23:21.

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              ik krijg wekelijks post vanuit belgie en nederland en duitsland.
                              de belgische post duurt vaak 2-3-4-5-6-7-8 dagen.
                              afhankelijk van de drukte waarschijnlijk en of er feestdagen tussen zitten en de afstand die ze moet afleggen kan het 'n aantal dagen duren.
                              als je het geld onzichtbaar hebt verstuurd is er niks aan de hand
                              als je muntgeld stuurt kan de envelop open scheuren en het geld eruit vallen.
                              er worden dagelijks miljoenen poststukken verzonden.
                              is jouw envelop dan zoveel anders qua uitzien als de rest van de enveloppen dat ze JOUW envelop er juist tussenuit halen?

                              ik blij het 'n ongeloofwaardig verhaal vinden gezien in met nirvana vaker contacten onderhoud

                              grtz, angel
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                iemand enige ervaring met deze shop? http://weedseedshop.com/wiet-zaden/n...a/reg/goedkoop
                                het zijn goedkope zaadjes (regulieren en fem).
                                Ik zag hem hier precies nog niet tussen staan :p

                                grtz GDog
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X