Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    Hahaha mway, ik zie het al jij bent er zo 1 die nooit pech heeft of altijd alles perfec heeft. Jaja die ken ik meer! Meestal 3 x niks en een hoop praatjes!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
    ah jij ook al Giel? Bij wietzaadjes.nl doen ze vrij lastig over vergoeding van zaadjes die niet uitkomen.
    Heel erg commercieel onderneminkje is dat. Voortaan koop ik liever bij de breeders zelf.
    ik had zaadjes besteld van Cream of the Crop Amphetamine, en die werden niet vaak besteld waardoor het wat langer duurde. Maar na 1 week kreeg ik daarover bericht. De andere zaadjes zijn daarom ook later bezorgd. Maar over geld terug heb ik nooit gesproken, ze zijn hier allemaal nog uitgekomen tot nu toe! Maar al doende leert men
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      Re: Seedshops

      ?? volgens mij pis je volledig naast de pot......
      dat kritiek zeer kan doen is bekend, maar wat is dit nou voor toevoeging ?
      Ik zei het op de vorige pagina ook al.. Waarom willen mensen opnieuw het wiel uitvinden om vervolgens een hoop risico te lopen,
      en misschien wel 5 euro op het zaad besparen... en 10 weken later zit je met 200 gram wiet
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        Re: Seedshops

        Ik lees hier op jd van aantal mensen dat ze goeie zaadjes van wietzaadjes.nl hebben besteld. Ik heb geen prijzen vergeleken of iets ik heb gewoon een leuk plantje uitgezocht. Vervolgens eens x aantal besteld. Het loopt niet fout maar anders als verwacht. Dan word je hier beschuldigd van lui en goedkoop? Dat kritiek pijn kan doen zeker maar dan wel van iemand waar je iets om geeft.. Niet van iemand op internet. Ook ik bestel met het idee dat ik het goed doe als dat achteraf niet zo is, heb je pech en ga je door. Maar jullie doen alsof mensen geen fouten kunnen maken die jezelf niet gemaakt hebt of doet alsof.
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          Re: Seedshops

          Sorry

          Comment


            Re: Seedshops

            Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
            ... Bij wietzaadjes.nl doen ze vrij lastig over vergoeding van zaadjes die niet uitkomen...
            En terecht denk ik toch ? Meestal zijn de marges die Tim heeft op zaden van derden niet zo groot.
            En bij het merendeel is de kweker de oorzaak van het falen.

            Ik heb al minstens 30 soortjes bij wietzaadjes.nl vandaan (van verschillende breeders) en eigenlijk nooit problemen gehad met ontkieming.
            Mijn ervaring is ook dat de eigenaar prima aanspreekbaar is en goede (uit het hart) adviezen geeft.
            Ook als je iets zoekt wat niet op z'n site staat kan hij er vaak toch aan komen, als je het vraagt.

            De grote "dozenschuivers" of misschien beter "zadenschuivers" zoals bijv. RQS doen vaak minder moeilijk inderdaad.
            Die verdienen er zoveel aan dat een zaadje meer of minder niet uitmaakt en die weten zelf ook wel dat ze niet de top verkopen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: Seedshops

              Ook mijn excuses, had minder fel moeten reageren. Tis een hobby en iedereen (neem ik aan) handelt naar eer en geweten, we doen allemaal ons best en hopen op mooie resultaten. Alleen de ervaringen die jullie hebben ontbreken mij nog.
              Grow bitch! Grow!

              Comment


                Re: Seedshops

                Vragen!

                Comment


                  Re: Seedshops

                  opgelost !
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                  Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    Idd! Tijd voor een
                    Grow bitch! Grow!

                    Comment


                      Comment


                        Re: Seedshops

                        Nope, lijkt me een redelijke eis.
                        Ik klaag ook graag (mocht je dat nog niet doorhebben ) en als ik bij een online shop problemen heb laat ik ze dat ook zeker weten.
                        Ik laat wel altijd de oplossing aan de shop, ik zal nooit zelf om iets vragen. Misschien scheelt dat ? I dunno..

                        Maar ik heb ook weleens meegemaakt dat ik de facebook-, youtube- en twitteraccount van een (andere) shopeigenaar voor 7 maanden heb moeten spammen met klachten voor ik vergoeding kreeg.
                        Pas toen ik foto's van z'n persoonlijke omgeving ging plaatsen kwam er vaart in de zaak.
                        Gelukkig maar, want ik had al niet zo'n zin in een ritje helemaal naar Noord Holland.

                        Anyhow..ik heb goeie ervaring met wietzaadjes en jij een slechte, dat kan, het blijft mensenwerk.
                        Ik wilde het toch graag even noemen, voordat iedereen gaat denken dat het een slechte shop is zonder het zelf te ervaren.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          Mijn contact was redelijk/goed. Maar of site's dit soort dingen moeten vergoeden vind ik moeilijk. Aan de ene kant zou het wel logisch zijn gezien andere bestel site's (zoals bol.com enzo) dit al doen. Maar ik weet niet of dat voor natuurlijke dingen zoals zaad dat ook moet, hun kunnen natuurlijk geen garantie bieden op dingen die nog moeten 'gebeuren'. Misschien is er op die manier ook weer heel makkelijk de site op te lichten, dat weet ik niet. En aangezien ze de zaadjes ook inkopen is het al helemaal lastig. Moeten hun garantie geven op spullen van een ander. Dus ik laat het in het midden.
                          Grow bitch! Grow!

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Ik laat wel altijd de oplossing aan de shop, ik zal nooit zelf om iets vragen. Misschien scheelt dat ? I dunno..

                            Maar ik heb ook weleens meegemaakt dat ik de facebook-, youtube- en twitteraccount van een (andere) shopeigenaar voor 7 maanden heb moeten spammen met klachten voor ik vergoeding kreeg.
                            Pas toen ik foto's van z'n persoonlijke omgeving ging plaatsen kwam er vaart in de zaak.
                            Gelukkig maar, want ik had al niet zo'n zin in een ritje helemaal naar Noord Holland.
                            Ik liet als eerst ook de oplossing aan de shop ja, maar ze begrepen mijn indirecte vraag (toevallig) niet. pfff

                            7 maanden whaha, genius.

                            Giel, voor 2 zaadjes lijkt oplichting me wat ver gaan in mijn geval Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor.
                            Als seedshop hoort zoiets er nou eenmaal bij, daar moet je rekening me houden vind ik.

                            Comment


                              lezen en lezen en je haal er de correcte zaken er uit, maar sommige mensen zijn er te lui voor om dit te doen en dan zit je met de gebakken peren.

                              Lees dagelijks hier op het forum vragen van nieuwkomers dat ik zit te denken amaai jongen toch je stelt een domme vraag de antwoorden vind je hier op 1 2 3 terug met gewoon even te lezen. Ik noem dat luiheid.
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                Oorspronkelijk geplaatst door Giel View Post
                                Maar jullie doen alsof mensen geen fouten kunnen maken die jezelf niet gemaakt hebt of doet alsof.
                                BEN IK HELEMAAL MET JE EENS. Volgens mij denken ze idd dat ze god of iets zijn..
                                En kan nog erger worden geloof me
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X