Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    Haha ja ik heb nog geen slechte ervaring hier op jd, en ik ben een beeeeetje cranky. Wat een klote weer (ook al is de regen hard nodig) maar had gehoopt nu toch wel de bossen in te kunnen. Maar goed genoeg over gehad, beetje off topic
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      Re: Seedshops

      Heb vroeger vaak besteld bij wietzaadjes, en heb er nooit klachten over gehad.
      Vind hun wel iets duurder als de rest, maar je betaald geen verzendingskosten, dat scheelt ook wel weer wat.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        Re: Seedshops

        ja maar je hebt bij wz ook huismerk dan heb je alle pluspunten in 1site

        Comment


          Re: Seedshops

          Ik heb nog nooit zaad online gekocht. Ik woon in Amsterdam en heb keuze genoeg.

          Toen ik een paar maanden terug zaad wilde hebben, ben ik toch maar voor een voor mij zeer bekende naam gegaan.
          Sensi seeds. (Die bestaat namelijk al zeker 25 jaar)
          Drie white skunk zaadjes, whitelabel, fermenized, en ik heb nu drie white skunk plantjes. "iedereen" vind dat me planten er erg mooi uitzien.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            Re: Seedshops

            sensi seeds is toppie
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              Re: Seedshops

              Ik zou ook niet zomaar nieuwe zaden geven aan een figuur die denkt dat melk uit de fabriek komt en zaadjes tussen watjes of zo moeten.
              En dan klagen; "ze kiemen niet en er zit allemaal pluis op"
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                Re: Seedshops

                AZARIUS BEDANKT !!!!!!!!!

                Ik had zaden besteld via azarius.
                Ging om de volgende female zaden:
                15 k2
                5 afghaan
                5 super cristal
                Kreeg van azarius 3 bic jack zaden kado en nog een starbud.
                Nu had ik de 15 k2 zaadjes gezaaid en er kwamen er maar 6 van op.
                Ik heb op een volwassen manier azarius mailtje gedaan om hun even te waarschuwen dat die k2 zaden niet ok zijn.
                En ik ook niet uit was op gratis zaden.
                Krijg vandaag (zelfde dag nog) netjes een mailtje van azarius dat ze het netjes vonden dat het niet om de zaden ging.
                Echter mag ik van hun toch nog voor 30 euro nieuwe zaden kiezen.

                EN DAT VIND IK SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Azarius bedankt dat jullie dit zo netjes hebben opgelost zonder enige problemen.
                Doet me goed dat er ook nog eerlijke mensen zijn waar je netjes zaken mee kan doen.
                Thx

                Gr Goudju

                Comment


                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    Mooie review goudjeeee

                    Top van Azarius!

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      Nieuwe zaden binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Heb 5 royal haze automatic gekregen.(gekozen maar heb hun de keuze gegeven hoeveel ze me zouden sturen)
                      Nogmaals super bedankt azarius.

                      Gr Goud

                      Comment


                        Re: Seedshops

                        En zo hoort het, die €30,- aan nieuwe zaden heeft Azarius toch goede reclame opgeleverd en een tevreden klant. Dat is wel wat meer waard denk ik zo
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          Royal haze auto's zijn top planten heb daar vorig jaar een super run mee gedraaid en top rookwaar!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                            Royal haze auto's zijn top planten heb daar vorig jaar een super run mee gedraaid en top rookwaar!

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              Heeft iemand een idee waar ik Red Hair skunk kan krijgen?
                              Het was begin negentiger jaren m'n favoriet, zoet en een heerlijke roes.
                              Ik zag het wel op http://en.seedfinder.eu/seedbanks/re...uanaseeds_com/ maar dat zijn oplichters.
                              Google says no hiero.. zoek me kaput.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
                                Heeft iemand een idee waar ik Red Hair skunk kan krijgen?
                                Het was begin negentiger jaren m'n favoriet, zoet en een heerlijke roes.
                                Ik zag het wel op http://en.seedfinder.eu/seedbanks/re...uanaseeds_com/ maar dat zijn oplichters.
                                Google says no hiero.. zoek me kaput.
                                Hier heb ik goeie ervaring mee :

                                https://www.wietzaadjes.nl/catalogse...Red+Hair+skunk
                                Wihte widow

                                Comment

                                Bezig...
                                X