Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    De site ondervindt inderdaad wat problemen, helemaal gestopt zullen ze niet zijn want dan hadden ze de site wel helemaal opgeheven. Zal het nog een tijdje aanzien, en dan schrap ik hem uit deze lijst.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #32
      Ik heb mijn Lowryder #2 zaden gekocht bij snow-white.nl (http://www.snow-white.nl/ordernow.htm) goede service!

      Comment


        #33
        Ik kon het niet laten.... ben nog niet eens halverwege mn kweek maar heb stiekem al wat zaadjes besteld bij www.greenhouseseeds.nl

        Ik heb een aantal vrouwelijke zaden besteld, welke dat zijn houd ik nog even voor me tot de volgende kweek

        Ook heb ik daar een pakketje zaden besteld. Hier zitten 5 soorten in en je kan uit verschillende combinaties kiezen. Ik heb gekozen voor de Indica/Sativa mix bestaand uit: Hawaiian Snow, Super Silver Haze, Lemon Skunk, White Rhino en Big Bang.

        Al deze zaden zijn gekleurd De zaden hebben een gekleurde coating zodat je ze uit elkaar kunt houden en die coating bevat stoffen die ze minder vatbaar maken voor ziektes. Heeft iemand hier deze al geprobeerd?

        Peace

        Comment


          #34
          Re: Seedshops

          http://www.wapwinkel.nl/shop/wiet-zaden-c-64.html

          blijkbaar kun je hier ook zaad kopen.
          Er zijn 4 keuzes mogelijk:
          -El Nino
          -Lemon Skunk
          -Super Silver Haze
          -White Widow
          Ik heb geen ervaring met deze winkel, mss iemand anders?


          grtz

          Comment


            #35
            Re: Seedshops

            http://nederwietzaden.nl heeft altijd de goedkoopste wietzaden aanbieding !
            (groene keuze ook wel genoemd)

            Comment


              #36
              Re: Seedshops

              Kent iemand deze? http://www.wietzaadjes.nl/shop/main.php
              Geen verzendkosten...

              Comment


                #37
                Re: Seedshops

                Had tot nu toe nog nergens een shop gezien waar je ook zaadjes per stuk kon kopen.

                Echter zijn ze wel enorm duur dan; 1 lowryder zaadje = €9..

                Heb van die site nog nooit iets gehoord overigens.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #38
                  Re: Seedshops

                  Is er een seedshop die betaling met Maestro card aanvaard?

                  Comment


                    #39
                    Re: Seedshops

                    bij dutchheadshot krijg je een gratis lighter erbij weet niet of je dat wilt vermelde ofzo xD up to you:p

                    Comment


                      #40
                      Re: Seedshops

                      Ook zou ik graag Wietzaadjes.nl vermeld zien!!

                      Het is een beginnend bedrijf die vele voordelen bied!!

                      * Mooie overzichtelijke webshop!!
                      * Gratis en discrete verzending!!
                      * Zaadjes per stuk bestellen!!
                      * Top service! (Zaadje was kapot aangekomen, niet hun schuld maar TNT..zonder gezeur een nieuwe gekregen!!)
                      * ZEER snelle levering! (Betaald, zelfde dag verzonden, volgende dag al in huis!)
                      * Snel reageren op email! en vriendelijk!

                      TOP! webshop die zeker een kans verdient!
                      Last edited by DjKilla; 29 September 2009, 19:40.

                      Comment


                        #41
                        Re: Seedshops

                        Over wietzaadjes.nl ben ik ook zeer tevreden.
                        Vooral dat je per zaadje kan kopen en geen verzendkosten betaald biedt grote voordelen ten opzichte van andere seedshops.
                        En inderdaad erg goede service en ze zijn erg aardig. En daarbij hebben ze ook flink wat soorten met alle eigenschappen per soort erbij. ik had mijn 2 zaadjes binnen 2 dagen in huis en ze werken nu ook met kokertjes voor verzending zodat de zaden heel blijven. ik ga zeker voortaan hier mijn zaadjes bestellen!
                        Last edited by luckyluck; 2 October 2009, 12:36.
                        pick it, pack it, fire it up, come along...

                        Comment


                          #42
                          Re: Seedshops

                          Ik ben ook heel tevreden over wietzaadjes.nl
                          Door vertraging bij de post kan mijn bestelling veel later toe, maar hun service was zeer goed, geruststellend en vriendelijk. Ik ga hier zeker ook nog bestellen.

                          Comment


                            #43
                            Re: Seedshops

                            Dutchheadshop is zeker een goeie binnen 2 of 3 dagen had ik binnen alles ging goed kreeg er wat extra dingetjes bij enzo toppie dus

                            Comment


                              #44
                              Re: Seedshops

                              Mijn eerste zaadjes waren van High Quality Seeds. best te betalen maar vooral feminized zaadjes zijn idioot duur.
                              Alle zaadjes ontkiemden allemaal praktisch voor mn neus: 22 zaadjes -> 22 plantjes. En ze zien er nu zeer potent uit

                              Mn nieuwe zaadjes zijn van GreenHouseSeeds.nl waar feminized wel te betalen is. Het mooie aan die site vind ik de uitgebreide informatie over elk soortje (met THC/CBD/CBG statistieken, foto's, enz.). Je wilt toch wel weten wat je ongeveer krijgt. Verzendkosten nie gratis...

                              BLESS

                              Comment


                                #45
                                Re: Seedshops

                                klopt veel van niet wat er in deze topic staat sannieshop wou een tablet bestellen van 8 euro en moest 9 , 52 euro verzendingskosten betalen

                                Comment

                                Bezig...
                                X