Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Seedshops

    Ik heb ook hele goede ervaring met growerschoice.nl Kijk mijn kweekverslag voor meer info.

    Comment


      #92
      Re: Seedshops

      Bestel geregeld bij www.verysmart.nl, altijd snel binnen. Goede service.

      ---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:21 ----------

      Bij www.happyholland-online.nl kun je geloof ik ook per post betalen.

      Comment


        #93
        Re: Seedshops

        ik vind www.growerschoice.nl ook een geweldige site, die vent mailt echt heel droog echt geweldig alleen daarvoor zou ik er al bestellen
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #94
          Re: Seedshops

          http://www.growshopalien.com/onlineshop/
          + Zeer uitgebreid asortiment
          + Zeer discreet/goed verpakt (volgens de info op de site)
          - €4,50 verzendkosten
          + Je krijgt er tegenwoordig wat Freebees bij!


          Ik heb toch al veel geld uitgegeven, tent/materiaal/voeding/zaden gekocht, toch nog geen Freebees erbij gehad of is dit enkel bij online bestellingen?Wel telkens een lekkere koffie of biertje gekregen.
          Waarom geen spaarkaart/kortingskaart ofzo, Belgen zijn daar ook gek op.


          Comment


            #95
            Re: Seedshops

            Waarom stuur je hem geen mailtje?

            Comment


              #96

              Comment


                #97
                Re: Seedshops

                Filter, daarnaast moet je er rekening mee houden dat deze thread in 2008 is gemaakt en er slechts veranderingen in de beginpost hebben plaatsgevonden tot september vorig jaar. Bepaalde gegevens zullen dus inderdaad irrelevant zijn doordat ze inmiddels zijn veranderd. Ik heb op het moment geen tijd om weer al de policies en kosten van al de (online) growshops te vergelijken. Wellicht pas ik de beginpost weer aan als ik deze tijd wel heb gevonden, maar dan laat ik dat hier wel weten.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #98
                  Re: Seedshops

                  Als we freebees hebben worden ze meegegeven bij een online bestelling,in de winkel krijg je koffie thee of bier en een grappig grapje als je daar zin in hebt helemaal voor niks noppes nada.

                  AALLEEEJUPPAAHHH BUKAKE

                  Comment


                    #99
                    Re: Seedshops

                    growerschoice.nl
                    die vent is vet grappig
                    zaden zijn goedkoop
                    goede verpakking
                    snelle verzending
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      Iemand ervaring met CannaSeeds.dk leuke site met boterzachte prijzen en interessante kruisingen.

                      Comment


                        Re: Seedshops

                        ik heb alleen goeie ervaring met de zaden van omni seeds die op die site staan
                        de andere zeggen me niks
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          heeft er toevallig iemand ervaringen met www.seed-city.com is een zaadbank met 1600 verschillende soorten met dure en goedkope female zaden. Was van plan een stuk of 50 te bestellen maar ik lees nergens geen ervaringen met de zaden van seed city(het is niet de bedoeling dat ik straks met k*t zaad zit)

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            waarom zaden in engeland bestellen terwijl hier meer dan voldoende zaadbanken zijn!
                            alien growshop heeft ook veel zaad en zal qua prijs niet veel verschil maken of hetzelfde zijn.
                            + het gemak van 'n nederlandse verkoper die ook nog eens nederlands spreekt!
                            hoe moeilijk kan het zijn?

                            seed city nooit eerder van gehoord dus ik blijf de zaden in nederland bestellen als ik er wil.
                            bezint eert ge begint!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              Zoals Angel zegt, bij Alien heb je een enorme keuze en je weet dat het 100 procent betrouwbaar is.
                              Waarom risico's lopen op een onbekende shop die ver van ons bed is.

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                je kan zelfs naar alien growshop heen gaan en er koffie drinken in de tijd dat je zaden uitzoekt
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...
                                X