Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smokeykev
    Retired
    • Mar 2009
    • 1533

    #76
    Re: Seedshops

    er zijn ook fora waar je zaden kan kopen van thuiskwekers... maar moe zien dak geen reclame maak voor andere fora e

    Comment

    • Running Water
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 86

      #77
      Re: Seedshops

      http://www.kcbrains.com/ voor huidige begrippen goed geprijst:

      - regulier € 15,- 10 stuks
      - feminized € 30,- 5 stuks

      Nadeel site is in het engels en je kunt alleen contact opnemen via 06-nummer of fax.
      Zaden zijn ook bij aliën verkrijgbaar en voor dezelfde prijs.

      Comment

      • Vadertje
        Special member
        Lucky Member
        • Jun 2011
        • 847

        #78
        Re: Seedshops

        ZAMBEZA - http://www.zambeza.com/

        voor al u Autoflowers en Feminized seeds 100% kiem kracht

        mvg vaderke
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment

        • stafke123
          Retired
          • Apr 2012
          • 18

          #79
          Re: Seedshops

          Heb verleden zondag zaden besteld bij happydude, ook zondag betaald dmv overschrijving. Nog niks van gehoort... Eergisteren een email gestuurd, geen respons..

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #80
            Re: Seedshops

            ben ik niet gewend van die dude want heb er toch vaak besteld.
            heb altijd alles netjes binnen 'n week binnen.
            zijn de overschrijvingsgegevens wel goed
            1 cijfer verkeerd en het geld is op 'n andere rekening gestort!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • daniel62638
              Retired
              • Mar 2008
              • 184

              #81
              Re: Seedshops

              Heeft iemand ervaring met http://www.wietzadenkopen.nl/ ? Zaterdag een order geplaatst en tot nu toe nog niks gehoord. Ook op een mailtje nog geen reactie

              Comment

              • angel777
                Cronic Grower
                • Mar 2010
                • 3409

                #82
                Re: Seedshops

                als ik de klantenservice zo doorlees wil ik daar niks kopen
                koop je zaad bij alien growshop of andere bekende verkopers
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment

                • Gueriallagrower
                  Retired
                  • Apr 2012
                  • 95

                  #83
                  Re: Seedshops

                  Hey zijn er seedshops waar je kn betalen via de post? :d klinkt misch raar maar zou awsome zijn

                  Comment

                  • daniel62638
                    Retired
                    • Mar 2008
                    • 184

                    #84
                    Re: Seedshops

                    Volgensmij zijn die er wel, zoek ff rond op het forum.

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #85
                      Re: Seedshops

                      ja er zijn genoeg seedshops waar je kan betalen per post
                      ik zou het dan wel ten alle tijden aangetekend geld versturen

                      grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • dokkie
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 325

                        #86
                        www.superstrains.biz , your source to original genetics

                        Hier nog een site voor goeie genetics.
                        Voordelen:
                        *je hoeft niet lid te worden
                        *geen verzend kosten


                        www.superstrains.biz


                        Superstrains.jpg

                        foto1.jpg


                        foto1.jpg

                        Superstrains




                        ---------------
                        je leest 't in...Regular magazine
                        http://www.regularmagazine.nl

                        Ook op facebook
                        Facebook.com/regular.magazine
                        Last edited by dokkie; 17 April 2012, 17:24.

                        Comment

                        • mike01
                          Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 645

                          #87
                          Re: Seedshops

                          ik zweer bij dutch headshop. goede service, snelle service, alles erop en eraan.
                          Mailtje of telefoontje is genoeg voor al je antwoorden, super!
                          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                          Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                          Comment

                          • daniel62638
                            Retired
                            • Mar 2008
                            • 184

                            #88
                            Re: Seedshops

                            Dat is idd waar. Waar ik som wel moeite mee heb zijn de hoge verzendkosten. En dit bij zaadjes..

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #89
                              Re: Seedshops

                              ligt eraan hoeveel zaad je besteld.
                              als je voor 500 euro zaad besteld is 7 euro verzendkosten 'n fooitje
                              als je voor 5 euro zaad besteld is 7 euro verzendkosten heel veel geld
                              dus bestel zo veel mogelijk dan lijken de verzendkosten ook minder
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              • 010
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2012
                                • 357

                                #90
                                Re: Seedshops

                                heb goede ervaringen met www.growerschoice.nl
                                snelle levering en duidelijke informatie.
                                krijg meestal binnen een paar uur wel reactie als ik wat vraag

                                ---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:35 ----------

                                contant betalen is trouwens ook een optie daar, zal ook wel via de pot kunnen dan

                                Comment

                                Bezig...