Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Happy holland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Happy holland

    Korting op 420shop
    Kent iemand deze site al?
    http://www.happyholland-online.nl/smartshop/nl/producten.php?artikel=ZADEN

    i
    k zie dat ze goedkope reguliere zaden hebben.
    heeft iemand dit al getest?

    #2
    Re: Happy holland

    Ik bestel er regelmatig spullen en heb het meestal binnen enkele dagen in huis. Ik geloof alleen dat ze op maandag dicht zijn, dus worden de spullen die je besteld hebt, pas op dinsdag afgehandeld. Verder goede prijzen.

    Comment


      #3
      Re: Happy holland

      Ik vind die KC Brains zaden 'verdacht' goedkoop.
      11.50 voor tien originele KCB zaden kan bijna niet, dan ga ik er vanuit dat er iets achter zit of niet klopt.

      Maar misschien komt er wel prima wiet vanaf.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Happy holland

        KC Brains is nou eenmaal goedkoop, niet alleen bij de Happy Holland. Overigens ben ik er ook wel eens geweest (binnen).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Happy holland

          Prima smartshop, leveren snel en discreet. Ben ook wel eens spullen gaan kopen in Nijmegen, leuke winkel.

          Comment


            #6
            Re: Happy holland

            Goeie shop, inderdaad dicht op maandag dus veel bestellingen gaan er op dinsdag uit. Vaak ook leuke freebees erbij,afhankelijk van je bestelling.

            Comment


              #7
              Re: Happy holland

              hey,
              aangezien ik in nijmegen woon ben ik er ook wel eens geweest. ik heb er ooit KC brains haze special zaden gekocht (10 regulier voor 11,50) daarvan ontkiemde er 8. aangezien het mijn eerste keer was dat ik kweekte ben ik niet verder dan dat gekomen volgens mij heb ik ze laten verzuipen maarja, dat terzijde. het ontkiemingspercentage is dus prima. wat er verder vanafkomt weet ik niet.
              Ik ben zelf van plan er himalaya gold zaadjes (greenhouse) te halen. ik vraag me alleen af of iemand weet of de zaden van happy holland vers zijn?
              Ik wou mijn zaden liever niet bestellen via het internet, anders had ik ze allang besteld bij wietzaadjes.nl

              Gr Hippieman
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

              Comment


                #8
                Re: Happy holland

                een wat ouder topic maar ik heb ook de zaden van KC brains gekocht bij happyholland en er zijn 3 van de 5 zaden uitgekomen, ik had de KC brains Double D (Danky Doodle)
                ik heb er deze zomer buiten mee gescroggt , ging eigenlijk behoorlijk goed een 125/150gram per plant en de wiet is toch zeker wel aardig te roken hoor!
                wat me vooral opviel was dat er eigenlijk helemaal geen fluffy topjes inzaten, terwijl seedfinder zegt dat het een ''mostly sativa'' is.

                http://en.seedfinder.eu/strain-info/...rains_Holland/

                heb er geen fotoverslagje van gemaakt, had er niet echt genoeg foto's van helaas..

                en over happyholland inderdaad, ik bestelde aan de kassa 3 zaadjes en hij had ze alleen nog maar in 5stuks, toen ik zij dat 5 ook goed was zij hij , oh dan krijg je deze gewoon voor de prijs van 3
                vaak geweest voor whatever en altijd goede service, aardig personeel etc dikke duim dus!

                Comment


                  #9
                  Re: Happy holland

                  Ik kocht daar op mijn vijftiende paddo's en later, toen het nog mocht, nog ephedra extract. Prima smartshop, alleen jammer dat ze zo vroeg sluiten, al helemaal tijdens evenementen als de vierdaagse.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X