Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Review: Growserschoice

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Review: Growserschoice

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik had laatst een aantal feminized autoflower zaden besteld bij www.growerschoice.nl en ik had de eigenaar toen beloofd een review te schrijven omdat de online growshop nog niet zo bekend is. Ik kreeg de zaden netjes 2 dagen na bestelling op de deurmat, Maandagavond om 11 uur besteld, dinsdag verstuurd en woensdag binnen. De service is perfect, aardige eigenaar die snel en vriendelijk reageert. Ik had een klein probleempje, geen gezeik gelijk opgelost. Ik kreeg er zelfs een paar leuke extra'tjes bij

    Dus ben je opzoek, kijk dan ook eens op www.growerschoice.nl.

    ~ Dit is geen reclame maar een review, ik beveel jullie niet op hier te kopen er zijn ook veel andere goeie growshops zoals Alien ~
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    heb iets besteld heb t nog niet binnen maar de service bevalt me wel

    Verstuurd via Tapatalk
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Review: Growserschoice

      Een vriend heeft zaadjes voor bij mij in de tuin besteld. Op tijd binnen, goede verpakking (gripzakjes in een bubble envelop. Niet zo sjiek, maar dat hoeft ook niet. 't Zijn immers geen sieraden!) en netjes gelabeld. We kregen 1 x AutoFem Mazar als complement, erg prettig. Ook over de prijs zijn ik, en die vriend van me, zeer te spreken.

      Verzendkosten €1.
      Autofem Amnesia €20 + 1 gratis Autofem Mazar.

      Zaden zien er levensvatbaar uit, de automazar is mooi donker. De Amnesia heeft een typische sativa grootte en vervormingen (zoals ik steeds zie bij haze zaden en ook de bob marley). Het lijkt dus om de real deal te gaan.

      Goede service, snelle en duidelijke reacties op mail. Ook duidelijke bestelstatus, je hoort wanneer de verwachte aankomstdatum is. de reacties kwamen van een @hotmail.com-adres. Dat vind ik persoonlijk nogal louche overkomen. Het is niet duur om je eigen mailadressen te hebben, dus ik denk dan gauw dat ik met een scam te maken heb.

      Gezien de prijzen verwachtVooralsnog is de ervaring positief.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Ik vind hem ook totaal niet professioneel overkomen, maar de producten zijn heeel goed (kwamen in zambeza bakje) en zien er heel mooi uit en de service is ook geweldig. Beste service ooit zelf lachte me kapot :p

        Verstuurd via Tapatalk
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Hahaha poepzak inderdaad. Aardbeien of prei? Maar ik heb 4 zaadjes van hem in de grond gestopt en ze zijn alle 4 netjes boven gekomen.

          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
          Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

          Comment


            #6
            Re: Review: Growserschoice

            aan de kwaliteit zal het niet liggen, het zijn dezelfde zaden die bij de bekendere zadenbanken verkocht worden.
            alleen zijn ze hier een stuk goedkoper omdat er geen dure sjieke verpakkingen omheen zitten en er geen duur kantoorpand
            in amsterdam gehuurd wordt.
            als je probeert op te boksen tegen de grote jongens die duizenden euro's aan reclame uitgeven heb je het echt niet makkelijk
            maar dit is echt te vertrouwen hoor.

            ---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 18:26 ----------

            dat hotmailadres is inderdaad wel een beetje jammer trouwens maar ja

            Comment


              #7
              Re: Review: Growserschoice

              Ik vind het ook lastig om te beoordelen wat nu wel en niet betrouwbaar is , er is zoveel te vinden op het web . Ik heb alles netjes binnen gekregen en ook voor advies staan ze klaar . Wil verder geen reclame maken maar mijn ervaring met www.growerschoice.nl is mij perfect bevallen

              Comment


                #8
                Re: Review: Growserschoice

                Die kerel is hier zelf lid als ik me goed herinner...

                Comment


                  #9
                  Re: Review: Growserschoice

                  Kiemratio is tot nu toe 2/2. Binnen 48 uur gekiemd dus dat zit al goed. Nu nog even het phenotype en de uiteindelijke plant afwachten. Fem. zaad doet het desastreus dit jaar zie ik in andere grows (komen niet van deze shop btw!). Dus ik hoop dat 't toch wat leuks wordt.
                  Als die persoon hier ook lid is, wil ik best graag weten wie het is, kan ik hem/haar informeren over hoe het gaat en of er verbeteringen nodig zijn in de toekomst. Tot nu toe niets te klagen in ieder geval.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Review: Growserschoice

                    Oke, tijd voor een update. Maakt growerschoice waar wat ze beloven?
                    Buiten de plantbeschrijvingen (qua bloeitijd) om, maken ze waar wat ze beloven. Een simpel mailtje wordt gauw beantwoord. GEEN herma's en bijkant toppen zoals in de shop op de plant zitten. Ik kan er geen vuil woord over kwijt. Growerschoice heeft er een jaarlijkse klant bij! Ik ben uitermate tevreden. Als ze het helemaal goed willen maken zouden ze regulier zaad moeten verkopen, maar daar zullen de zaken natuurlijk niet beter door gaan, gezien de ruilhandel. En voor deze prijsjes; tja dan maakt het mij ook geen zak uit eigenlijk. 20 euro voor 5 prachtige zaden en een freebie.

                    Prijs/kwaliteit : 10. Houden zo!!
                    Service: 8
                    Overzichtelijkheid webshop: 8
                    Levering: 8,5 (snel, discreet, niet te sjiek verpakt want verpakking gooi je toch weg)
                    Prijs: hier ben ik gelukkig mee. 10. Geen rib uit je lijf.
                    Contact: hotmailadresje, is jammer ivm professioneel overkomen. Maar de reacties zijn duidelijk en snel. Dat maakt een hoop goed.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Review: Growserschoice

                      Ik heb geen ervaring met ze, maar de site en de prijzen zien er goed uit

                      Comment


                        #12
                        Re: Review: Growserschoice

                        heb ook nog geen ervaring met ze maar de prijzen doen me erg verleiden om een geurille te doen
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment


                          #13
                          Re: Review: Growserschoice

                          Ik heb net bij growerschoice 20 royal dane zaden gekocht voor guerilla volgend jaar.
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment

                          Bezig...
                          X