420shop.nl

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bossman
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 433

    #76
    Re: 420shop.nl

    Bij hotmail ;
    Confirmatie verzoek verzonden.
    De mail is terecht gekomen bij Ongewenst en gemarkeerd als gewenst

    Wel iets raars,bij het klikken op de link in de mail ( Om de nieuwsbrief te ontvangen, moet u eerst uw aanmelding bevestigen door op de volgende link te klikken)
    Dan wordt er een nieuw tabblad geopend waar staat
    "Uw uitschrijving is bevestigd."
    Last edited by Bossman; 28 May 2015, 15:37.
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #77
      Re: 420shop.nl

      Bij gmail no probs komt altijd in juiste vak terecht

      Comment

      • Michevan
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2014
        • 1417

        #78
        Re: 420shop.nl

        Inderdaad, Gmail rules
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #79
          Re: 420shop.nl

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
          We hebben momenteel een probleem met hotmail accounts:
          E-mails belanden automatisch in de Spam folder. Erg vervelend want veel klanten zien dit over het hoofd en denken geen reactie te krijgen.

          Wilt u de emails van contact@420shop.nl als "Gewenst" Markeren.
          Op deze manier helpt u ons van dit vervelende probleem af te komen.

          Onder de eerste 10 leden die zich inschrijven voor de nieuwsbrief (MET EEN HOTMAIL ACCOUNT), en deze uit de spam folder halen door als gewenst te markeren, verloot ik het volgende:
          Een doos aanstekers + extra's en special memberschips.

          Ben je ingeschreven laat je reactie hier achter en vermeld of de email in je spam folder is beland of juist niet.

          Alvast bedankt!
          Dan krijg ik dit: "Er was een probleem bij het inschrijven: Dit emailadres wordt al door een andere gebruiker gebruikt."
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Wietefras
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 4374

            #80
            Re: 420shop.nl

            Wij hadden met onze servers inderdaad ook gekloot gehad met hotmail.com en outlook.com mail. Ze zullen wel iets aan dat reputatie systeem van ze veranderd hebben ofzo.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #81
              Re: 420shop.nl

              Bedankt iedereen.

              @ Bossman, Ik zie het staan dat is wel een slechte vertaling. Ik heb het aangepast!

              @ Ganjax: Klopt, als je al een account hebt kan je wel in en uitschrijven via je account opties.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #82
                Re: 420shop.nl

                Zo, ingeschreven voor de nieuwsbrief via account, en opgegeven als contact zodat het niet meer in mijn spambox komt!
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #83
                  Re: 420shop.nl

                  Heb me ingeschreven JD , ben nog al gek op die aanstekers .

                  Hippie .

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Hoi JD, de mail newsletter subscription confirmation belandt ook in de spam filter (ongewenst).
                  Heb em onder gewenst gezet .

                  Hippie .
                  Last edited by de oerhippie; 28 May 2015, 22:02.
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • TheGreennoob
                    Chronic Stoner
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2015
                    • 174

                    #84
                    Re: 420shop.nl

                    Jd wanneer heb je de laatste mailing verstuurd? Naar aanleiding van deze post m`n mailbox doorgespit maar kan geen nieuwsbrief vinden. Gebruik geen Hotmail of een Outlook mail adres.
                    Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                    Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #85
                      Re: 420shop.nl

                      Het gaat ook niet specifiek over een mailing. Alle emails die onlangs naar hotmail accounts gestuurd zijn belanden in de spam folder.

                      Tot nu toe de volgende aanmeldingen:
                      - Bossman
                      - Ganjax
                      - de oerhippie
                      - Hypnotized
                      - xslt66x
                      - Gdog
                      - Stemma
                      Last edited by Jointjedraaien; 2 June 2015, 01:27.
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • Hypnotized
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 926

                        #86
                        Re: 420shop.nl

                        Ik heb me ook ingeschreven! Met outlook.com maar dat is hetzelfde als hotmail.

                        Comment

                        • xslt66x
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2009
                          • 305

                          #87
                          Re: 420shop.nl

                          Net even aangemeld met een hotmail adres, deze belande inderdaad in mijn spam box. Wat kunnen we eigenlijk verwachten van de nieuwsbrief? Maandelijks een update van nieuwe producten en acties? Nou ben blij je geholpen te hebben ben namelijk ook gek op aanstekers!

                          Greetz,

                          xslt66x


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment

                          • Hypnotized
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2014
                            • 926

                            #88
                            Re: 420shop.nl

                            Niemand wilt aanstekersss

                            Comment

                            • Bossman
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2014
                              • 433

                              #89
                              Re: 420shop.nl

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized
                              Niemand wilt aanstekersss
                              Waarom niet?
                              - Fast Bud
                              - Royal Dwarf Auto
                              - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                              Comment

                              • Hypnotized
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2014
                                • 926

                                #90
                                Re: 420shop.nl

                                Omdat niemand zich eventjes aanmeldt voor de nieuwsbrief

                                Comment

                                Bezig...