Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

420shop.nl

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 420shop.nl

    Niks dan lof over 420 shop, zelden zo een goeie verpakking gehad!
    Goeie feedback, mooi aanbod van rookgerief en zaad en mooie prijzen, wa wil je nog meer
    Voor zij die in paniek zijn dat ze geen zaden vinden of dat het niet aankomt of niet discreet is, hier moet je zijn!

    Comment


      #47
      Re: 420shop.nl

      1 van de beste shops die er zijn, een 4 sterren shop....ik vin het alleen spijtig dat ze af en toe geen nieuwe spullen binnenbrengen....mag ik een tip geven: Er zijn zeer weinige Nederlandse of zelfs Europese buiten UK webshops die deftige grinders verkopen, zoals space case, cali crusher , santa cruz, of gewone sharpstones.....allemaal van die brollen grinders maar bon voor de rest....de max

      Comment


        #48
        Re: 420shop.nl

        Er is niks zo simpel om iemand te vragen wat je graag zou willen hebben, vraag het de 420 shop en je zult het kunnen bestellen top 420shop.

        Comment


          #49
          Re: 420shop.nl

          Mee eens, als de 420 shop iets niet zou hebben doen ze hun best voor je het toch te regelen, tis een kwestie van aangeven
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            #50
            Re: 420shop.nl

            Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
            1 van de beste shops die er zijn, een 4 sterren shop....ik vin het alleen spijtig dat ze af en toe geen nieuwe spullen binnenbrengen....mag ik een tip geven: Er zijn zeer weinige Nederlandse of zelfs Europese buiten UK webshops die deftige grinders verkopen, zoals space case, cali crusher , santa cruz, of gewone sharpstones.....allemaal van die brollen grinders maar bon voor de rest....de max
            Bijna elke maand wordt het assortiment ge-update. De sharpstone grinders zitten al vanaf het begin in het assortiment.
            Tot nu toe is er niet veel vraag geweest naar de overige grinders, behalve de Cali crusher wordt waarschijnlijk nog aan het assortiment toegevoegd.

            Maar zoals Urban zegt: iets niets in het assortiment, vraag er naar en wie weet komt er verandering in
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #51
              Re: 420shop.nl

              Heb je een idee wanneer je het in uw assortiment hebt die Cali crusher Jointjedraaien? Want ik was van plan om het in de US te bestellen...als je zegt een maand of 2 dan wil ik best wel wachten

              Comment


                #52
                Re: 420shop.nl

                Bij deze: vaporizers onder de 50 euro.
                Die gaan waarschijnlijk als warme broodjes over de toonbank. Ik weet niet hoe het met resellen zit, maar ik zag ze in chinese webshops als 'herb vaporisor' voor 35 euro staan. Nu heb ik gezien hoe dat transport per stuk gaat, dus dergelijke apparaten ga ik niet per stuk aanschaffen. Als je 'n grotere partij haalt dan wordt het vast netter afgeleverd. Kut, dan heb je importkosten natuurlijk..
                Nouja, als je er aan kan komen JD, dan wil ik er in ieder geval best een afnemen. Ik ben erg bang dat het me niet bevalt, en 100 euro is gewoon te duur voor iets wat ik niet 2e hands zou willen kopen ivm vieze lippen van mensen.

                Die vapobowl is wel zo'n instapmodelletje, maar het is gewoon een crackpijp. Die kun je niet aan je vrienden laten zien zonder dat er wenkbrauwen opgetrokken worden
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #53
                  Re: 420shop.nl

                  Ik zit met het zelfde LR2. Een goed modelletje is al snel 150-200Euro. Een goedkoper alternatief zal volgens mij inderdaad lekker verkopen
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                  Comment


                    #54
                    Re: 420shop.nl

                    Als bedrijf zit je altijd aan invoerrechten en btw vast wat de vaporizers
                    van 35 euro hier al een heel stuk duurder zal maken.

                    Misschien is een loterij iets ? Voor een vaporizer van 200 euro, worden lootjes verkocht, per ideal, zeg 40 van 5 euro, daarna wordt een lootje getrokken en de winnaar krijgt de vaporizer.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #55
                      Re: 420shop.nl

                      Inderdaad Stemma, kan een hele leuke toevoeging zijn!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        #56
                        Re: 420shop.nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Bij deze: vaporizers onder de 50 euro.
                        Die gaan waarschijnlijk als warme broodjes over de toonbank. Ik weet niet hoe het met resellen zit, maar ik zag ze in chinese webshops als 'herb vaporisor' voor 35 euro staan. Nu heb ik gezien hoe dat transport per stuk gaat, dus dergelijke apparaten ga ik niet per stuk aanschaffen. Als je 'n grotere partij haalt dan wordt het vast netter afgeleverd. Kut, dan heb je importkosten natuurlijk..
                        Nouja, als je er aan kan komen JD, dan wil ik er in ieder geval best een afnemen. Ik ben erg bang dat het me niet bevalt, en 100 euro is gewoon te duur voor iets wat ik niet 2e hands zou willen kopen ivm vieze lippen van mensen.

                        Die vapobowl is wel zo'n instapmodelletje, maar het is gewoon een crackpijp. Die kun je niet aan je vrienden laten zien zonder dat er wenkbrauwen opgetrokken worden
                        Importeren brengt natuurlijk risico's met zich mee, je moet er een aanzienlijk aantal inkopen voordat het rendabel is.
                        Daarnaast zit je met de garantie. Een kapotte vapo opsturen naar china is niet goedkoop. Daarom dat er gekozen is voor voornamelijk A merken.
                        Deze week nog 2 modellen aan het assortiment toegevoegd van STORZ & BICKEL: De Mighty en Crafty.

                        Ik wil je wel een fikse korting geven op de herbstick vaporizer in ruil voor een review van het product.
                        Stuur me maar een pm als je interesse hebt
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #57
                          Re: 420shop.nl

                          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                          Bij deze: vaporizers onder de 50 euro.
                          Die gaan waarschijnlijk als warme broodjes over de toonbank. Ik weet niet hoe het met resellen zit, maar ik zag ze in chinese webshops als 'herb vaporisor' voor 35 euro staan. Nu heb ik gezien hoe dat transport per stuk gaat, dus dergelijke apparaten ga ik niet per stuk aanschaffen. Als je 'n grotere partij haalt dan wordt het vast netter afgeleverd. Kut, dan heb je importkosten natuurlijk..
                          Nouja, als je er aan kan komen JD, dan wil ik er in ieder geval best een afnemen. Ik ben erg bang dat het me niet bevalt, en 100 euro is gewoon te duur voor iets wat ik niet 2e hands zou willen kopen ivm vieze lippen van mensen.

                          Die vapobowl is wel zo'n instapmodelletje, maar het is gewoon een crackpijp. Die kun je niet aan je vrienden laten zien zonder dat er wenkbrauwen opgetrokken worden

                          Je zal ook nooit weten of het iets voor je is als je zo'n goedkope pen koopt van 35 euro die wsl ook direct stuk gaat. Je kan een goeie 2de hands aankopen en via de shop een nieuw en proper mondstukje bestellen.

                          JD: ik zou mss toch wat meer reclame maken dat je spullen kan bestellen die niet op de site staan.

                          Comment


                            #58
                            Re: 420shop.nl

                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post

                            JD: ik zou mss toch wat meer reclame maken dat je spullen kan bestellen die niet op de site staan.
                            Ben er mee eens, ik zou er zelfs een een nieuwe topic voor openen...... Er zijn zoveel spullen die de moeite waard zijn , dat hier in Europa niet te verkrijgen zijn....

                            Comment


                              #59
                              Re: 420shop.nl

                              De Storm is ook verkrijgbaar bij de 420shop, betaalbaar en zeker een goede vaporizer!
                              Ik heb hem pas bij de 420 gekocht en deze bevalt erg goed!
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                              Comment


                                #60
                                Re: 420shop.nl

                                Hey!!!
                                Ik hoor allemaal horror verhalen over de growshops. En nu ondervind ik ook problemen met het vinden van topbooster/bloeistimulator.
                                Nu had ik even gekeken om 420Shop en ook daar lijkt alles uit voorraad te zijn.
                                Komen deze producten nog terug? Of is dit een resultaat van de nieuwe opium wet die is ongevoerd op 1 maart?
                                Life's a bitch and then you die.
                                So fuck the world and lets get high.

                                Comment

                                Bezig...
                                X