Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

420shop.nl

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    420shop.nl

    Korting op 420shop
    Wie heeft er eens iets bij de 420shop besteld?
    Last edited by Jointjedraaien; 8 November 2016, 00:16.

    #2
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: 420shop.nl

      Ok ik had er sinds gisteren iets besteld ;D dus vandaar ;3
      Ik ga denk ik ook zaadjes bestellen binnenkort bij 420shop, vorige maand had ik zaadjes gehaald bij de Eurotuin in Brielle. Ik wil eens Fruit Spirit gaan kweken <- Ziet er lekker uit :Q____

      En ja ik zag ook aanstekers en boekjes van jointjedraaien.nl, dus ik had al een vermoeden dat een beheerder hiervan daarvoor werkt ;d

      Comment


        #4
        Re: 420shop.nl

        Fruit Spirit van Royal Queen seeds? Die zien er zeker lekker uit . Ik heb hier ook een hele lading aanstekers en tipboekjes liggen van het forum. Scheelt toch weer wat euro's, aangezien ik in de coffeeshop €1,- voor een tipboekje betaal en ze bij 420Shop slechts €0,25 kosten. Jointjedraaien was even een paar daagjes weg. Ik weet dat hij nu weer gewoon hard aan het werk is, je bestelling zou binnenkort dus zeker aankomen.

        Greetz.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: 420shop.nl

          Ja ik had een WW zaadje gekocht van Royal Queen Seeds bij Eurocenter in Brielle, was lekker dichtbij. Mijn volgende word de fruit spirit ;D!
          Maar ik heb niks speciaal om erin te kweken, dus ik gebruik momenteel een oude terrarium van 60x40x40 waar ik het in doet. Nou kwam
          ik op een ontdekking dat het stress zou geven aan de plantjes en dat je de binnenkant moet bedekken met zilverfolie. Als dit waar is.
          En ik heb ook een hele lading aanstekers, tipboekjes en vloeitjes gekocht ;D + een wietvlag voor op mijn kamer ja ik hou van decoreren, grinder(had er 1 ben ik kwijt)
          en een joint roller :$ en het is vandaag verzonden ;D dus hij kan morgen binnenkomen ;3 Yayyy!
          Ja volgens mij is 0,25 de inkoopprijs en verkopen ze het ook nog voor de inkoopprijs. Bovendien komt er ook belasting en eigen inkomen bij en misschien nog naar de bedenker van het product. Dus bij een coffeeshop zal 0,25 inkoopprijs zijn 0,25 naar de bedenker, 0,25 voor de shop zelf en 0,25 belasting.
          denk ik 0,25 inkoopprijs zijn en 0,

          Comment


            #6
            Re: 420shop.nl

            Oorspronkelijk geplaatst door BoaConstrictor View Post
            Ok ik had er sinds gisteren iets besteld ;D dus vandaar ;3
            Ik ga denk ik ook zaadjes bestellen binnenkort bij 420shop, vorige maand had ik zaadjes gehaald bij de Eurotuin in Brielle. Ik wil eens Fruit Spirit gaan kweken <- Ziet er lekker uit :Q____

            En ja ik zag ook aanstekers en boekjes van jointjedraaien.nl, dus ik had al een vermoeden dat een beheerder hiervan daarvoor werkt ;d
            Had je dit topic ook al gelezen: Korting-op-420Shop?
            Als je een account hebt op 420Shop kan je korting krijgen op JD merchandise.

            Je bestelling zal vandaag verzonden worden!
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: 420shop.nl

              Ohhh niet gezien ;o

              Ja ik had het mailtje al gezien

              Comment


                #8
                Re: 420shop.nl

                ik krijg spontaan zin om voor wat naamsbekendheid te zorgen > het radiografische tijdssignaal hacken en zo miljoenen klokkies op 4:20 te zetten
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: 420shop.nl

                  Ik heb al vloei, tip, zaden, aanstekers en een nieuwe grinder gekocht bij 420shop.
                  Vlotte verzending en alles was netjes ingepakt.
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #10
                    Re: 420shop.nl

                    Hier ook,Blaadjes,filters aangekocht,Goedkoopste op de markt,Tevreden over de service!

                    mvg

                    Comment


                      #11
                      Re: 420shop.nl

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                      Had je dit topic ook al gelezen: Korting-op-420Shop?
                      mito, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

                      Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
                      Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
                      Neem contact op met de admin indien u vragen heeft

                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                      Comment


                        #12
                        Re: 420shop.nl

                        Dat is appart Mito, ik neem aan dat je wel gewoon hierin kunt? Daar staat het genoemde topic bovenaan in de lijst.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: 420shop.nl

                          mmm dat topic is ook onzichtbaar voor mij
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                          Comment


                            #14
                            Re: 420shop.nl

                            Dat is een subforum. Zie jij dit wel? Welke Subforums zie jij daar?
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: 420shop.nl

                              vandaag is mijn pakje binnengekomen ! super blij, alleen ik snap niks van die tip boekjes.
                              Je scheurt een kartonnetje eraf, vervolgens moet je het op een eendere manier een ronde mooie tipje ervan maken???? help me ;o

                              Comment

                              Bezig...
                              X