Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

internet oplichters met wietzaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: internet oplichters met wietzaden

      door dat soort gasten zijn de eerlijke verkopers op de diverse marksites ook de dupe dus iedereen zal blij zijn met je acties momenteel.
      misschien zelfs jammer dat je het niet eerder hebt gedaan
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: internet oplichters met wietzaden

        Ik vind de basis van je beschuldigingen erg zwak.
        Pas als je de zaden allemaal tot een eindresultaat hebt gebracht, kun je eventueel opmerkingen hebben, en daar zie ik niks van.
        Prijzen zijn te laag, de zaden lijken op elkaar, en van horen/zeggen kan ik niks mee.
        Begrijp me niet verkeerd, ik snap de frustratie, en ik vind het prima om verkopers met een kritische blik te bekijken, maar kom dan wel met iets.
        Foto's van de planten en foto's van de oogst bijvoorbeeld, als je die hebt, zouden een hoop verduidelijken.
        Anders lijkt het mij teveel op een persoonlijke hetze.

        Van de verkopers op seedbay kun je soms wel meer achtergrond info en testverslagen vinden.
        Misschien kun je daar wel iets leuks tussen vinden ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: internet oplichters met wietzaden

          zo moet je het niet zien.
          de argument zoals genoemd zijn voor mij een reden om verder te gaan kijken.
          ik bestel ook bij deze gasten en zet ze op 12/12.
          ik kan je de foto,s rustig laten zien van mijn mannen en vrouwen.
          soms krijg je niks binnen en wordt er ook niet meer gereageerd op mail of telefoon, dan ben je voor mij ook een oplichter.
          hetzelfde als hennepzaad opsturen wat niet ontkiemt.
          ik ontkiem behoorlijk wat maar als er van 20 zaden bij mij geen 1 uit komt weet ik ook wel genoeg.
          ik baseer de beschuldigingen niet op aannames maar op ervaring.
          als ik geen ervaring met iemand heb zal ik er ook geen oordeel over geven

          Comment


            #20
            Re: internet oplichters met wietzaden

            010 ga zo door. Maak e.e.a. wel transparant.

            gr
            B.

            Comment


              #21
              Re: internet oplichters met wietzaden

              Okidoki, prima, zolang het eigen ervaring is, en je duidelijk maakt wat het probleem is, laat maar komen die oplichters.
              Maar een klein beetje visuele ondersteuning is nooit weg.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: internet oplichters met wietzaden

                misschien is het ook handig om eerlijke handelaren te vernoemen, aangezien dat ook wel het vermelden waard is, mocht iemand er 1 kennen.
                Kzie vaak leuke soortjes, maar kan/durf zelf niet het kaf van koren te scheiden.

                Comment


                  #23
                  Re: internet oplichters met wietzaden

                  AQS Seeds is goed en betrouwbaar.
                  Van Citroax heb ik ook nog nooit een kwaad woord gehoord.

                  En er zijn er vast wel meer.

                  *Ga vooral door oplichtende hufters aan het kruis te nagelen!!!*
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #24
                    Re: internet oplichters met wietzaden

                    Zou het vooral over de 'oplichters' houden, anders wordt het weer zo'n bulk-topic vol vriendenposts.

                    De echt mooiere soortjes kun je op de andere sites vinden die ik eerder noemde Tim.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: internet oplichters met wietzaden

                      Ik vind het een zeer goed initiatief, alleen vrees is dat het dweilen is met de kraan open.

                      Het voorstel om betrouwbare aanbieders hier te benoemen heeft veel meer nut lijkt mij. Je kunt dat eerder aannemen dat het goed zit en zo geef je de nepaanbieders ook een messteek.

                      Gr. JFF
                      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                      Comment


                        #26
                        Re: internet oplichters met wietzaden

                        @QNQ - Die andere sites zijn ook top, Maar ik ben van mening dat legitieme zaadhandelaren makkelijker te noemen zijn, die zullen hun naam niet 10 keer veranderen in paar maanden tijd.

                        Daarbij sluit ik mij aan bij Justforfun zijn mening hierboven

                        Comment


                          #27
                          Re: internet oplichters met wietzaden

                          dan had het topic mischien beter " betrouwbare zaadhandelaren" kunnen heten.
                          maar in dit geval gaat het om de oplichters.
                          het mooiste is om een soort database te hebben waar je in kan kijken voor dat je koopt.
                          aangezien dit onbegonnen werk is omdat deze jongens iedere keer wisselen van naam, nummer en e-mail blijft het voor mij bij het af en toe
                          updaten van dit topic.
                          veel mensen willen ook gewoon bedondert worden en dat zal ook blijven gebeuren.
                          ik krijg zelf ook vaak stomme vragen van mensen die fem zaden willen kopen maar niet meer dan 50 cent per stuk willen besteden omdat ze dat ergens anders ook betalen.
                          deze mensen geef ik ook de voorlichting om niet voor 50 cent zaden te kopen bij een ander maar meestal gaan ze daar wel voor.
                          wat wel werkt is aangifte doen van oplichting en belastingontduiking.
                          daarmee geef je wel gelijk toe dat je je ergens mee bezig houdt.
                          voor mij maakt dat niet uit.
                          ik heb het nu een paar keer gedaan en zelfs mn geld terug gehad.
                          hiermee ook een paar vijanden gemaakt maar dat kan boeit me weinig.
                          mijn instelling is: doe een ander niet aan wat je zelf ook niet zou willen.
                          als je mensen moedwillig bedondert moet je ook niet huilen als zelf een flinke duw krijgt.

                          Comment


                            #28
                            Re: internet oplichters met wietzaden

                            Oorspronkelijk geplaatst door 010 View Post
                            mijn instelling is: doe een ander niet aan wat je zelf ook niet zou willen.
                            als je mensen moedwillig bedondert moet je ook niet huilen als zelf een flinke duw krijgt.
                            Absofuckinglutely true!

                            Comment


                              #29
                              Re: internet oplichters met wietzaden

                              fatsoenlijk cannabiszaad heeft z'n prijs anders heette het wel duivenvoer.
                              voor 50 cent kaartje eerste rang wil iedereen.
                              maar ik kies liever voor de iets duurdere en betrouwbare aanbieders en/of zaadbanken.
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment


                                #30
                                Snap echf niet dat mensen zielig genoeg kunnen zijn om anderen op te lichte
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...
                                X