Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

internet oplichters met wietzaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: internet oplichters met wietzaden

    @Ganjax,

    Volledig mee eens..

    Comment


      #47
      Re: internet oplichters met wietzaden

      laten we bij deze dan hopen dat er op z'n minst een paar mensen wakker geschud worden op dit forum.
      je kan geen goed zaad kopen voor een paar centen.
      van de week vroeg iemand aan mij wat gefeminiseerde ak47 kost.
      ik antwoorde 0,20 cent per stuk.
      antwoord was: sow das lekker goedkoop, doe er dan maar 100.
      even serieus, gebruik je gezonde verstand nou even als je iets gaat kopen alsjeblieft.

      Comment


        #48
        Re: internet oplichters met wietzaden

        als je bij de audi dealer staat en je vraagt wat een nieuwe a6 kost en hij zegt 1600 euro.
        lach je hem dan uit of ga je dat echt serieus nemen?

        Comment


          #49
          Re: internet oplichters met wietzaden

          Beste 010, ik begrijp je scepsis volledig! Maar de eerlijke handelaren die ik tegen ben gekomen vroegen er soms ook maar tientallen centen per stuk voor. En ik moet zeggen dat die zaden het beter doen dan zaden uit een bepaalde 'erkende' zaadbank. Als iemand mij een audi A6 aanbiedt voor dat geld, zou ik hem kopen. Een audi dealer is immers geregistreerd dus je hebt rechten en zij hebben plichten. Niet het beste voorbeeld natuurlijk, maar ik begrijp waar je naar toe wilt. De boodschap: Denk gewoon twee keer na voordat je zomaar iets koopt voor weinig geld. Vergeet alleen niet dat nu, evenals vroeger, het nog steeds mogelijk is om zeer degelijke zaden voor een klein prijsje te krijgen. Mijn tuin, en zadenverzameling met meer dan 10 soorten, is het levende bewijs, nog geen 50 euro uitgegeven. Niet iedereen die zaden aanbiedt voor weinig geld is direct een oplichter, iets wat ik uit je laatste comments wel voel doen overkomen.
          De autofem amnesia's van growerschoice (ik zie spijkenisse, ik leg een connectie) zijn bijvoorbeeld maar 20 euro, dat is ook verdacht laag. Maar dat zegt nog niet dat ze per direct troep zijn.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #50
            Re: internet oplichters met wietzaden

            over die audi snap je precies wat ik bedoel, sommige dingen kunnen gewoon niet.
            het is inderdaad dat dit besproken moet worden omdat veel mensen te naief zijn.
            dit is hetzelfde als met het kopen van de auto van je dromen, als je gaat kijken vallen de mankementen minder op.
            die zie je achteraf pas.
            dat is hetzelfde als met je volle enthousiasme zaden kopen en achteraf denken "ja dat had ik mischien wel kunnen weten"
            growerschoice zit hier inderdaad ook op het dorp maar daar weet ik zeker van dat alles goed is.
            het is meer een uiting van frustratie over de hoeveelheid oplichters die er rondlopen want daar schrik ik dus wel van en ik kan me voorstellen dat
            dit de drempel best hoog legt om zaden via internet te kopen

            Comment


              #51
              Re: internet oplichters met wietzaden

              goedkoop is duurkoop ?
              En als zaden nou worden weg gegeven ?
              Ik heb in de loop der tijd duizenden zaden weg gegeven en zelden klachten gehad , de Femenisd Ice
              Veel WFleden hadden zaden van mij gekregen en dat vond sanneman niet leuk , z'n speeltuin werd overwoekerd door vreemd zaad
              Hele discussies over gehad Fem zaad was volgens hem een vloek voor regulier zaad en hij zou het dan ook niet gaan verkopen als liefhebber zijnde uit principe (bla bla), maar waar zijn zijn principes nu nog ? Daar waar zijn portemonee gaat
              En nu blijken zijn Fem zaden niet zo super te zijn , kun je hem dan van oplichting betichten ?

              Het gaat uit eindelijk om de centen zoals altijd , en waar mensen goedkoop uit willen zijn zullen altijd oplichters opstaan , kwestie van vraag en aanbod lijkt me

              30 jaren geleden werden er ook astronomische bedragen voor aardappelen (piepers) betaald !!!

              hoe ging dat spreekwoord ook al weer "onderste uit de kan met een deksel op je neus "

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #52
                Re: internet oplichters met wietzaden

                weggeven is leuk voor mensen die achteraf graag met lege handen komen te staan.
                ik heb de afgelopen 25 jaar veel weggeven maar als ik zelf iets nodig had moest ik goud geld betalen.
                mijn tijd van weggeven is al grotendeels voorbij sinds die tijd

                als je in san's speeltuintje gaat rommelen is slecht voor zijn (zoals hij beweert) 'wereldwijde' klantenkring.
                als san zoveel zaad verkocht dan zou hij niet zeuren over die paar zaadjes die 'n ander verkoopt in zijn speeltuintje.
                maar de feiten zijn anders en het is zijn bron van inkomsten!!!
                naast het feit dat hij groot doet over bepaalde producten waar hij van beweert dit zelf te hebben uitgevonden maar dit gewoon bij de groothandel te verkrijgen is in vaten van 1000ltr desnoods (zoals sannie's bacto en buffertabs bv)

                eerlijke kwekers blijft 'n zoektocht die veel geld kost tot je weet wie wel en niet betrouwbaar zijn.
                waar goede kwekers niet over klagen, daar koop ik MIJN zaden.

                de internetoplichters blijven toch bezig dus mocht iemand iets niet vertrouwen dan kan de vraag nog altijd hier neergelegd worden denk ik.
                iedere sukkel kan 2 plantjes bij elkaar zetten en bestuiven.
                het grote verschil tussen de aanbieders is: DE ERVARING
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #53
                  Re: internet oplichters met wietzaden

                  Zou even iedereen willen waarschuwen van niets te ruilen met THCLOVER, lid hier op het forum,
                  reeds 3 personen geript bij een zadenruil.
                  Kerel weet ook van geen ophouden en blijft ingaan op ruiltopics en blijkbaar blijven er mensen intrappen.

                  Comment


                    #54
                    Re: internet oplichters met wietzaden

                    kijk das dus een bruikbare, dus bij deze is hij gewaarschuwd.
                    als anderen dit kunnen beamen geen handel meer mee doen.

                    Comment

                    Bezig...
                    X