Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: betrouwbaar?

    Hoi Guerilla student en andere zadenliefhebbers. Ik heb zaden besteld via Growshopmarkt.nl en wel bij Royal Dutchman via deze advertentie http://www.growshopmarkt.nl/adverten...r-%E2%98%BC-2/

    Ik kan je zeggen dat dit adres in ieder geval betrouwbaar is, snelle en goede levering en keuze uit veel soorten. De prijzen zijn natuurlijk erg goed als je ze vergelijkt met de zaadprijzen via growshops headshops of coffeeshops. Ook kreeg ik nog een enkel zaadje extra. Ik heb special een account aangemaakt om met jullie dit goede nieuws te kunnen delen want je weet nooit helemaal waar je aan toe bent. Er zullen best wel wat goede zaadboeren op internet te vinden zijn, en check altijd ff of er wat over te vinden is. Fakers worden namelijk meestal getipt. Deze adverteerder is in ieder geval wel betrouwbaar en is het delen waard dacht ik zo =)
    Gegroet Mister Stonepainter

    Comment


      #17
      Re: betrouwbaar?

      dat hij betrouwbaar is wist ik al langer als vandaag!
      dat je er speciaal 'n account voor aanmaakt vind ik meer in de richting van bevooroordeelt reclame maken en willen reageren gezien je de planten niet niet hebt geoogst, laat staan de zaden gezaaid.
      speciaal de link erbij plaatsen van 'n advertentie is reclame maken.
      dat iemand betrouwbaar is met versturen is niet direct 'n reden om aan te nemen dat de zaden ook daadwerkelijk zijn wat je krijgt!
      het kan ook hennep zijn maar dat zie je pas als je groeien en bloeien.

      nu zal royal dutchmen geen hennep versturen maar versturen wat je hebt besteld.

      maar voor je zulke uitspraken doet,(egaal bij welke aanbieder/adverteerder) moet je wel zeker zijn dat het gene wat je gekocht hebt ook is wat aangeboden werd!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: betrouwbaar?

        Ik dacht precies wat Angel zegt. Zaden ontvangen is nog geen garantie voor daadwerkelijk krijgen wat je besteld hebt, want aan de buitenkant kun je niet zien of het de goede soort is.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: betrouwbaar?

          Bij die LeonV of ene Joost moet je al niet bestellen. Zijn de mensen achter gefeminiseerde-zaden.nl (of zoiets).

          Had 30 AF zaadjes bij hun besteld waarvan er in totaal 10 zijn bovengekomen, en momenteel nog 7 van in leven zijn. Grote rommel dus.
          En neen, het ligt niet bij mij.
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #20
            Re: betrouwbaar?

            had ik je vooraf ook kunnen vertellen voor je DIE fout ging maken
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #21
              Re: betrouwbaar?

              Ik heb bij meerdere mensen vorig jaar zaden aangeschaft op growshopmarktplaats. Alles is aangekomen, 100% ontkiemde en het waren prima planten, vooral de autoflowers gaven enorme toppen!
              Misschien heb ik wel geluk gehad, maar ik stuurde gewoon naar iedereen een mail met allerlei vragen om te kijken hoe deze persoon zou reageren. Heb op deze manier zelfs tientallen gratis zaden gekregen.

              Comment


                #22
                Re: betrouwbaar?

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                had ik je vooraf ook kunnen vertellen voor je DIE fout ging maken
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment

                Bezig...
                X