Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban alien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik moet ook een beetje om mijn rug denken, stel je voor dat er iemand een volledig pallet wil hebben, ik moet er niet aan denken.

    BUKAKEEEEE

    Comment


      Gewoon sjouwen en nie zo janken HOMO

      Comment


        Gewoon sjouwen en nie zo janken HOMO
        Veel sjouwen en weinig verdienen....... We moeten dat sjouwen aan de kwekers overlaten.
        No Mercy Supply - No Mercy Shop

        Comment


          Deze week voor de eerste maal naar de Urban Garden Shop. Ik neem aan dat de meeste zaken zoals filters en afzuigingen wel op voorraad zijn?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

          Comment


            Normaal gezien wel, ligt een beetje aan de grote van je filter en afzuiger, ik heb namelijk enkel de kleine versies.
            Je mag altijd een mail of pm sturen om zeker te zijn.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
              Normaal gezien wel, ligt een beetje aan de grote van je filter en afzuiger, ik heb namelijk enkel de kleine versies.
              Je mag altijd een mail of pm sturen om zeker te zijn.
              Top, bedankt Urban. Je mag me morgen verwachten. Het betreft een filter en afzuiging voor een drooghok.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door colori View Post

                Top, bedankt Urban. Je mag me morgen verwachten. Het betreft een filter en afzuiging voor een drooghok.
                Onder het motto; 'als het goed is mag het ook gezegd worden'!
                Vriend en ik zijn zeer goed geholpen geweest vandaag. Alles is ons met veel geduld en passie uitgelegd!

                Bedankt Urban en zeker en vast tot de volgende keer!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                Comment


                  Waar zit die geweldige verkoper met veel geduld en passie ergens eigenlijk?
                  Heeft ie toevallig ook een koelkast?
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                  • colori
                    colori commented
                    Editing a comment
                    Winkel is in Terneuzen. Frigo daar heb ik geen idee van maar er werd ons wel meteen koffie of thee aangeboden!

                  • Eerstekamerlid
                    Eerstekamerlid commented
                    Editing a comment
                    Ja die man die heeft verreweg de beste koffie en thee van het westelijk halfrond. Er is zelfs een hele pagina aan gewijd in het terneuzer dagblad van 29/2/2017. Schijnt dat ie gewoon naar colombia en china afreist om zn eigen bonen en blaadjes te plukken.

                    Wees blij dat je zn bier nog nooit geproefd hebt want dat schijnt van ver buiten ons zonnestelsel te komen.. Elke keer zn relatie naar de kloten als ie terugkomt maar dat heeftv ie gewoon over voor zn klanten.

                    Hij heeft trouwens ook een eigen beeld in madame tussauds.

                    Annieway enjoy ervan. Volgende x ook ff handtekening vragen die worden geld waard en er zijn er een hoop verloren gegaan bij die brand in de notre dame laatst.

                    Joehai.

                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    best shop ever en altijd uitgelegd met veel passie bij een bakkie koffie
                    kom binnen kort nog eens af
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                      Zo gaat dat mensen, puur natuur heb ik al vanaf mijn geboorte, ook wel eens vermoeiend met al die fans maar ja iemand moet het doen.

                      thx we moeten gvd weer eens een bbq organiseren BUKAKEEEEEEEEEE

                      Comment


                        Gister stonden de fans zelfs tot buiten, nog voor Urban er was

                        Bbq? Ben ik altijd voor te vinden! Tof om eens wat nieuwe mensen te leren kennen!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                        Comment


                          Ik vrees alleen dat die kolen ondertussen versteend zijn en t vlees inmiddels een nieuw leven is begonnen met die bbq van je..

                          Gas erop, ouwe gek!
                          Voor je t weet zijn de speklapjes verboden en moeten we dure meuk inkopen..
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            Verkopen jullie ook napolm zaadjes?
                            het is nogal druk en bebost in m'n omgeving dus dit lijkt me ideaal.

                            Top.
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                            • Urban
                              Urban commented
                              Editing a comment
                              Srry die heb ik vorige week allemaal anaal ingebracht bij Erdogan, je moet elkaar wat gunnen, ik heb nog wel wat inteelt zaad liggen om het op een juist niveau te brengen.

                              np

                            Dorst!

                            Comment


                            • Rreppellsteeltjam
                              Rreppellsteeltjam commented
                              Editing a comment
                              Spring in de zee, das ook waoter.

                            • Urban
                              Urban commented
                              Editing a comment
                              Das voor de volgende keer heb er nu wel weer even genoeg van
                          Bezig...
                          X