Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growers choice ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: growers choice ?

    KUT ZADEN ?dus wel goed?

    Comment


      #47
      Re: growers choice ?

      Je kan ze helaas niet neuken dus jammuuurrr

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Jup hier ook een lul die in deze drol stapte

      Comment


        #48
        Re: growers choice ?

        Ja, het is ook heel goedkoop en dan mag je niet alles verwachten denk ik.
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #49
          Re: growers choice ?

          Ok, dat mag je zeggen ja. Dus ik begin een zaak n verkoop belegde broodjes. Ze zijn 3 euro goedkoper dan bij de concurrentie. Als de mensen terugkomen om te klagen mag ik dan zeggen 'ach niet zo zeuren, je betaald er ook naar'? Nee toch? Je mag mensen gewoon geen rotzooi verkopen, dat vind ik. Zeker met dit soort dingen niet want je verpest de kostbare tijd die er in gaat zitten. Het is niet alleen het zaad maar ook de voeding verpest, aarde moet weer nieuw. Kost allemaal fokking geld omdat een mongool troep wil verkopen? Nee man dat gaat er bij mij niet in. GC heeft troep thats it

          Comment


            #50
            Re: growers choice ?

            Als je minder betaalt voor iets heb je vaak ook mindere kwaliteit, bijvoorbeeld drogere sponzige broodjes ipv broodjes met een lekker deegje en krokant korstje, of gewone sla ertussen ipv knapperige ijsbergsla. Dat is denk ik toch ook normaal, prijsverschil zit ergens in, daarom kijk ik ook steeds naar wat nu juist het verschil is.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              #51
              Re: growers choice ?

              Had nog een doosje Super Sweet Mango van GC, 3 van de 5 kiemen, 3 van de 3 mongolen....zeer jammer

              Dacht eerst een mailtje te sturen maar wat voor zin heeft het...

              Comment


                #52
                Een gabber van mij heeft bulkzaden gekocht van Growers choice.

                weddingcake frosty gelato
                skittilz
                gelato 41
                white fire og

                Alles netjes afgebloeid zitten er allemaal verschillende soorten tussen zelfs amnesia eigenaar vertelde dat de zaden uit Amerika komen groote bullshitt hij leverd ook aan Zamnesia en barney farm. Er zijn helaas genoeg mensen die klachten hebben over dit zadenbedrijf. Wanneer iemand zaden besteld van een soort dan hoort het dit soort te zijn en geen verschillende zaden van amnesia, orange kush en white widow. Mijn advies mensen op dit forum niet kopen van growers choice en als je het wel doen bestel weinig laat ze afbloeien en laat jullie horen over het soort of het klopt of niet.

                Comment


                  #53
                  Onzin, vrijwel iedere zadenbank koopt bij elkaar, de berry hulk van royalqueenseeds is dezelfde als de bruce banner van growers choice, zo ook de green gelato van rqs en de gelato 41 van gc(zit wel 19 euro verschil per 5 zaadjes in), ze kijken gewoon wat er goed loopt en gaan daar in mee.
                  Er zijn mensen die greenhouse kut vinden en er zijn er die er mee weg lopen, kwestie van smaak en geluk na ontkiemen, niks meer niks minder.

                  enne rasta man stel je effe voor joh voordat je de boel hier onder komt plempen met totale onwetendheid.

                  Comment


                  • Ganjax
                    Ganjax commented
                    Editing a comment
                    Van Greenhouse en Sweet Seeds heb ik bv al kutzaad gehad, sommige niet kiemen en de rest mongolen.
                    Heb er ook al goed zaad van gehad, ligt misschien soms aan de batch?

                  • Urban
                    Urban commented
                    Editing a comment
                    Yep of hoelang ze al bij de wederverkoper liggen en bewaard worden.

                  #54
                  Oef, hoop dat alles goedkomt dan! Net Weddingcake bulk besteld, komt van de week binnen.. Hoop dat ik geen fout heb gemaakt en verschillende soorten krijg!

                  Comment

                  Bezig...
                  X