Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growers choice ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: growers choice ?

    Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
    ...maar ik blijf dan weer in gedachten houden: niet ieder zaadje word 'n grote boom!...
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: growers choice ?

      Op www.weedforum.eu zijn ze nu voor hem aan het testen.
      Kzelf ben anti GC. Maar moet zeggen veel dingen zijn er toch veranderd.. Maar ik koop er igg niet meer
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: growers choice ?

        Het waren gekochte zaden van G C hij vroeg me ook dat ik de zaden wel terug kon sturen en vroeg doodleuk om mijn rekeningnummer,ten eerste vind ik ook dat hij de code van webshops heeft overtreden,en ik kon de zaden wel terug sturen.Nou ik heb die centen niet nodig.

        Comment


          #19
          Trouwens ik mag het niet vragen maar als iemand op diit moment kan zien op mijn topic Dit is de herma ik kom nog wel met een duidelijke foto.Kan iemand zien wat de strawberry kush is en wat de lemon haze is,ik zie geen verschil in 7 planten.Ik vond het ook raar dat de zaden precies op elkaar leken.De kleur was licht beige alle 10 en 3 kwamen niet op. En ik heb nu nog een doosje real amnesia en 1 doosje lemon haze.Allebij nog dicht,zal es kijken of daar ook van die lichte zaden inzitten.

          Comment


            #20
            Re: growers choice ?

            thuinbroek ik wil je waarschuwen voor the real amnesia heeft totaal niks met amnesia te maken

            Comment


              #21
              Re: growers choice ?

              Daarom wou hij ook dat ik ze terug stuurde.Nou we zien wel want als het niet goed is dan ben ik al bezig hem aan te geven wegens oplichting,hij beld mij zo maar thuis op die wous.

              Comment


                #22
                Re: growers choice ?

                Het moet niet gekker worden tuinbroek het is gewoon een oplichter.

                mooie praatjes maar veder zaad van niks

                Comment


                  #23
                  Re: growers choice ?

                  DSCF4064.jpgDSCF5704.jpgDSCF5729.jpgDSCF5730.jpgDSCF5733.jpgkola.jpg

                  Ik heb er geen overwegend goede ervaring mee
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #24
                    Re: growers choice ?

                    mss net een goeie batch zaad dat i toen had opgekocht
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      #25
                      Re: growers choice ?

                      @LR2
                      Ben jij 'n vriend van hem ofzo want je doet nogal veel moeite!
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #26
                        Re: growers choice ?

                        Als we de hoeveelheid moeite als maatstaaf gaan nemen, dan kunnen we allemaal wel conclusies gaan trekken. Maar als een zaak mij netjes behandeld en prijs/kwaliteit goed naar verhouding is, dan spring ik graag voor ze in de bres. Doe ik voor wietzaadjes.nl en sensiseeds ook. Ik zal volgend jaar eens bij AQS bestellen, als dat ook goed bevalt, dan wil ik daar ook wel een leuke review voor schrijven en voor je op komen als iemand weer wat schreeuwt. Misschien kunnen we dan zelfs vrienden worden
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #27
                          Re: growers choice ?

                          Heb er al goed zaad van gehad qua kiemkracht enz, maar verschillende pheno's, met paar nakweken heb ik ze in orde gekregen.
                          Maar heb ook al echt baggerzaad ervan gehad, plantjes die gewoon geen vordering maken en klein blijven met een hoop mongolen ertussen. Slechte ontwikkeling, wss geen selectie gemaakt en zomaar zaad gemaakt. Als je zaad opkoopt om door te verkopen weet je natuurlijk vaak zelf de achtergrond niet.

                          Comment


                            #28
                            Re: growers choice ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            Als we de hoeveelheid moeite als maatstaaf gaan nemen, dan kunnen we allemaal wel conclusies gaan trekken. Maar als een zaak mij netjes behandeld en prijs/kwaliteit goed naar verhouding is, dan spring ik graag voor ze in de bres. Doe ik voor wietzaadjes.nl en sensiseeds ook. Ik zal volgend jaar eens bij AQS bestellen, als dat ook goed bevalt, dan wil ik daar ook wel een leuke review voor schrijven en voor je op komen als iemand weer wat schreeuwt. Misschien kunnen we dan zelfs vrienden worden
                            daar gaat m'n sarcasme weer

                            je bent altijd welkom voor 'n kom koffie
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #29
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #30
                                Re: growers choice ?

                                Heeft er iemand al hun XXL auto's geprobeerd?
                                Ik overweeg de monsterbud te kopen, maar ik ben niet zeker..

                                Comment

                                Bezig...
                                X