Ik ben opzoek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • YoungGrower98
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 248

    #1

    Ik ben opzoek

    Korting op 420shop
    Goedendag mede-growers,

    ik ben opzoek naar een Unieke soort die iemand zelf heeft gekruist en voor de rest niemand heeft heb jij een zaadje over ?,
    zou ik die dan van je kunnen overnemen ?
    Ik zal daar ook een kweekverslag over houden

    Ik weet niet of ik dat mag posten zo niet kan een admin of moderator deze topic dan verwijderen.


    Greetz,
    YoungGrower

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Ik ben opzoek

    Waarom koop je zelf geen zaadje?? en maak je daar een verslag van
    God was never on your side..

    Comment

    • YoungGrower98
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 248

      #3
      Re: Ik ben opzoek

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
      Waarom koop je zelf geen zaadje?? en maak je daar een verslag van
      Al mee bezig (er is zelfs al een white widow x big bud onderweg naar me van wietzaadjes.nl en heb nog een auto white liggen) maar ik wil een unieke hebben die iemand uit eigen voorraad heeft (zelf gekruist)

      Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Ik ben opzoek

        Lijkt mij een beetje op zaadjes bietsen.

        Mgoed...alles is te koop zeg ik altijd. Als je maar genoeg biedt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • YoungGrower98
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2014
          • 248

          #5
          Re: Ik ben opzoek

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
          Lijkt mij een beetje op zaadjes bietsen.

          Mgoed...alles is te koop zeg ik altijd. Als je maar genoeg biedt.
          Hahaha het was ook niet mijn bedoeling om et gratis te krijgen

          ben bereid om genoeg te bieden mits het aantrekkelijk klinkt.

          (gratis is overigens wel altijd mooi meegenomen)

          Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Ik ben opzoek

            (white widow x double fun) X (double fun x white widow)
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Sole mio
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 808

              #7
              Re: Ik ben opzoek

              Ik heb zaadjes liggen waar gigantische bonestaken uit groeien.Jaak kocht er nog van me.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Ik ben opzoek

                Wel een vrij bizar verzoek.
                Maar omdat die zaden zo speciaal zijn, gaan die écht niet zomaar naar een random forumlid dat een kweekverslag belooft. Van de 15 kweekverslagen die ik tot nu toe tegoed heb gehad, zijn er welgeteld 5-10 foto's voorbij gekomen. Het leeuwendeel is met zaad en al van het forum vertrokken. Ik doe er niet meer aan, tenzij ik diegene blind kan vertrouwen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: Ik ben opzoek

                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • YoungGrower98
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2014
                    • 248

                    #10
                    Re: Ik ben opzoek

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                    Wel een vrij bizar verzoek.
                    Maar omdat die zaden zo speciaal zijn, gaan die écht niet zomaar naar een random forumlid dat een kweekverslag belooft. Van de 15 kweekverslagen die ik tot nu toe tegoed heb gehad, zijn er welgeteld 5-10 foto's voorbij gekomen. Het leeuwendeel is met zaad en al van het forum vertrokken. Ik doe er niet meer aan, tenzij ik diegene blind kan vertrouwen.
                    Ja kan je eigenlijk geen ongelijk geven,
                    maar aan de hand van mijn huidige verslag kan je ook wel zien dat ik bijna iedere dag een foto probeer te uploaden

                    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: Ik ben opzoek

                      elke dag heeft geen nut
                      maak dan elke dag 1 foto en plaats die eind van de week!
                      dan kan iedereen zien wat die na 1 week gegroeid is zonder dat ze zoveel berichten verder moeten zoeken.......!!!!!!!
                      ('t is maar 'n tip)
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • MWay
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2012
                        • 4999

                        #12
                        Re: Ik ben opzoek

                        Koop deze heb je iets speciaals believe me en nee ik verdien er niets aan.

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #13
                          Re: Ik ben opzoek

                          Ik dacht dat Angel je Dubble White (of White Fun) aanbood, dat is een goeie.
                          Gelijk aanpakken.

                          En dan in tegenstelling tot velen wel een mooi verslagje maken.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • YoungGrower98
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2014
                            • 248

                            #14
                            Re: Ik ben opzoek

                            Oorspronkelijk geplaatst door angel777
                            (white widow x double fun) X (double fun x white widow)

                            woops,
                            over je post heen gelezen .
                            Wat wil je er voor hebben ?

                            Comment

                            • Gamm
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 1610

                              #15
                              Re: Ik ben opzoek

                              "YoungGrower98"... Ben jij wel 18 jaar?
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment

                              Bezig...