Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Passion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dutch Passion

    Korting op 420shop
    Ik wil binnenkort gaan beginnen met mijn eerste kweek. Ik ben van plan om de Dutch Passion AutoUltimate te halen http://www.dutch-passion.nl/nl/canna...es-autoflower/ , omdat deze plant een hoge ppbrengst zou hebben en een fijne high. Ook is ze autoflower en feminized. De zaden zijn pas net ontwikkeld en zijn verwacht in april.

    Na wat googlen over Dutch Passion ben ik meerdere keren resultaten tegen gekomen dat veel van hun zaden niet ontkiemen en dat hun feminized seeds snel herma's worden. Wat me wel opvalt is dat veel van deze topics uit 2004 etc komen. Ze zijn dus wel verouderd en er kan een hoop veranderd zijn binnen 10 jaar. Ook heb ik op deze site een aantal negatieve reacties gezien. http://en.seedfinder.eu/seedbanks/re...ch-passion_nl/

    Ik vraag me nu af of de zaden van Dutch Passion werkelijk zo tegenvallen. Dit is mijn eerste kweek en ik wil graag niet meteen teleurgesteld worden in het vak. De prijzen voor de zaden zijn ook niet aan de lage kant, maar dat maakt mij niet uit zolang de zaadjes maar doen wat ze moeten doen, heeft iemand ervaringen met hun? Zijn de zaden echt zo goed als ze beweren op hun website? Zo niet welke autoflower soort / seedbank raad je mij dan aan voor mijn eerste kweek?

    Bij voorbaat dank!

    #2
    Re: Dutch Passion

    Beetje laat, maar misschien heb je er toch wat aan. DP stelde mij ontzettend teleur. Slapste autoflowers ooit. Bij goedkope shops had ik 5 zaadjes voor 20 euro, bij DP, 3 zaden voor 23 euro. Eentje gestorven, dus dat is eigen schuld. Vervolgens werden de Taiga#2's niet hoger dan 15 cm. Oftewel een grammetje of 3/4. De planten hadden als eerste toprot en zijn niet anders behandeld dan andere autoflowers die bijna 40 gram per stuk opbrachten. Ik had beter naar de coffeeshop kunnen gaan, dan bij DP bestellen.
    Neemt niet weg dat de think different en de durban poison algemeen door kwekers als prima plant beschouwd worden. Het is dus altijd afwachten wat er uit komt. Mijn geld krijgen ze in ieder geval niet meer!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Dutch Passion

      Had het in de tijd ook met pp van DP en sindsdien niet meer gekoch. Heb nu cbd skunk/ haze van hen gekocht die ik volgende ronde ga draaien. Is wel in samenwerking met cbd crew dus hoop dat dat zaad beter is.

      Grtz.

      Comment


        #4
        Re: Dutch Passion

        Ik hoop dat jullie allemaal leugenaars zijn!

        Vorig jaar Durban Poison bij hun besteld, en die deden het toch niet slecht, ook al waren de omstandigheden niet ideaal.

        Dit jaar heb ik Frisian Dew bij hun besteld, hopelijk krijg ik goede zaden aan .

        Maarja bon, ik vind hun zaden wel zeer duur, en ga er volgend jaar niets meer bestellen. Wou gewoon eens die Frisian Dew proberen, daarom.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: Dutch Passion

          Ik hoop met je mee modest! De frisian dew wordt ook als prima beoordeeld lees ik vaak.
          Een van de weinigen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Dutch Passion

            Ik had een AutoBlueberry van Dutch Passion. Schattig plantje, maar met maar 15cm hoog was de oogst wel wat schamel. Las later wat andere verslagen en bleek dat dat soort dwergroei wel vaker voor kwam bij deze strain van DP.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Dutch Passion

              Durban Poison, frisian dew (paarse phenotype)en Passion #1 heb ik al gehad.
              Poison en Frisian dew hadden een grote opbrengst en uitgesproken smaak.
              Passion was niets, slechte bloei, slechte opbrengst, slechte smaak en werd herma in bloeiweek 7 .
              Hier ook geen DP zaden meer.
              Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

              Groetjes wamy

              Comment

              Bezig...
              X