Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hy-seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hy-seeds

    Korting op 420shop
    Bestellingkje geplaatst afgelopen vrijdag.
    Gisteren (dinsdag) verzonden. Vandaag (donderdag) op gehaald.

    [/jankmodus aan]
    Woensdag aangeboden door, jawel, de kutste pakketservice van Europa: GLS. Oftewel, op een random tijd aangebeld en direct weggereden; briefje in de bus en of ik het een andere dag - niet morgen, maar vrijdag of volgende week - tussen 09:00 en 14:00 wil ontvangen. Of op 40km afstand ophalen, OF in een verzamelpost laten belanden en het volgende week daar ophalen in mijn eigen dorp. Bedrijfsinfo van hyseeds en alles staat er gewoon bij op de GLS pagina.
    En het is maar de vraag of mijn pakket ook daadwerkelijk onbeschadigd, ongeopend en ongetraced ooit in mijn huis komt. Oja, het past gewoon door de brievenbus! Dus..
    [\jankmodus uit]

    Om te googlen: ervaring GLS.

    Hoe dan ook,
    de pluspunten:
    + lage prijs
    + gebruikersfoto's
    + beperkt aantal soorten (schoenmaker, blijf bij je leest)
    + Goed verpakt, in reageerbuizen met vulmateriaal
    + Zaden zien er gezond en vers uit; tijgerstreep en 'okay' donkere kleur.

    Minpunten:
    verplichte ID-kaart notatie bij ontvangst (dat is verzekerd verzenden) onder een andere/valse naam versturen kan dus niet.
    - Trackingnummer staat op het pakket
    Dit bericht aangepast naar de omstandigheden. Veel gejank weggehaald


    Zodra de planten geoogst zijn, maak ik een eindoordeel.
    Last edited by LR2; 1 May 2014, 20:48.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Hy-seeds

      5 euro verzendkosten op 'n bestelling van...?
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Hy-seeds

        Op een bestelling van 45 euro, dacht ik. Het verzendbedrag maakt me weinig uit. Ik ben gierig, maar ik wil ook graag dat dingen snel op de juiste plek terecht komen en daar wil ik voor betalen.
        Ik was trouwens gewoon thuis, de bel ging, ik liep naar de voordeur (10 meter hooguit), en er lag een briefje. Toen ik de deur openmaakte trok de bezorger net zijn wagen dicht en reed hij verder.

        Goed, een bezorger heeft weleens een kutdag. Maar een cannabiszadenboer die zo openbaar met je gegevens omspringt, daar koop ik niets meer totdat ze het veranderen.
        Eerst maar eens zien wat de planten doen!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Hy-seeds

          Dan kan ik je th seeds aanbevelen, alles erg neutraal en een andere omschrijving .. Toch succes met je zaden en tijd brengt raad

          Comment


            #6
            Re: Hy-seeds

            is het aangetekend verzonden misschien?
            track & trace code erbij?

            wat ik voor 17:00 uur op postkantoor af geef voor verzending, is de dag erna op plaats van bestemming.
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Hy-seeds

              Leve GLS

              Domme verzender die je beter links laat liggen dus.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Hy-seeds

                Hy-seeds maakt z'n zaden door een soortje van een ander te pakken.
                mannetje+vrouwtje, 3 maanden wachten, zaadjes verkopen.
                Het is geen echte breeder, meer een thuiswerker, of hobbyist die wat wil bijverdienen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Hy-seeds

                  Niet dat ik ze probeer te verdedigen hoor, maar hoe hy-seeds aan zijn zaden komt maakt mij eigenlijk niets uit. De prijs is er naar. Ik heb vaker van datsoort dubieuze 'veredelaars' gekocht, en dat viel in slechts 30% van de gevallen tegen.

                  is het aangetekend verzonden misschien?
                  track & trace code erbij?
                  Beide dus. Maar daarmee dus ook je gegevens op straat. Track and trace stond op de verpakking van het pakket (met die code kun je op de site gewoon alles uitlezen), en in mijn email. GLS heeft bij aangetekende post een telefoonnummer (voor ophalen in een depot) en ID kaart nodig. Voor 100% legale goederen is dat prettig en veilig. Voor de grijze gebieden vind ik dat een no-go. Als het aan mij ligt: nooit meer verzekerd verzenden via GLS dus
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Hy-seeds

                    Geen kweekverslagen?? Weet niet welke soortjes je hebt uit gekozen. Maar der zijn toch o.a 2 kweek verslagen hier op JD (zou best kunnen dat het zaad wat jij hebt gekozen nog geen grow report heeft)


                    Qnq: volgens mij kopen ze het gewoon in hoor. Dit denk ik door het stukje "leverancier.." Kan natuurlijk ook lul koek zijn..
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Hy-seeds

                      ze kopen in voor 20-50 cent per zaadje of zoals QnQ al aangeeft worden er 2 willkeurige zaadjes gebruikt, zaden gemaakt zonder verder naar de genetica te kijken.
                      maar ieder zijn ding.

                      ik heb nog 'n volle bak afgekeurd zaad waar je in mag zoeken voor 10 cent per stuk desnoods
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: Hy-seeds

                        Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                        ik heb nog 'n volle bak afgekeurd zaad waar je in mag zoeken voor 10 cent per stuk desnoods
                        Lol Angel
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Hy-seeds

                          Een goed getraind oog haalt de beste eruit toch? Hahaha

                          Comment


                            #14
                            Re: Hy-seeds

                            Hehehe zo'n bak heb ik zelf ook nog Angel
                            Maar bedankt voor je aanbod!
                            Voordat dit een soort afzeiktopic gaat worden met een overheersend negatieve toon, wil ik eerst afwachten wat de planten zullen doenKortom: ik ben nu neutraal met een negatief tintje. Maar als de planten hun beschrijving waarmaken, dan kan het alsnog positief uitpakken.
                            Ik oordeel pas, als er te oordelen valt. Dus over een maandje of 3/4. Dan komen er plaatjes van topjes, schatting van het aantal gram per plant, grootte, resistentie etc.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: Hy-seeds

                              @LR2
                              misschien is het verstandig dit topic tijdelijk te sluiten tot de plantjes klaar zijn voordat het 'n afzeiktopic word zoals je zelf al aangeeft
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...
                              X