Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaadjes.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaadjes.nl

    Korting op 420shop
    Ik heb al meerdere keren besteld bij hun maar telkens voot 1 zaadje. Maar 3 vd 5 ofzo dat ok er gekocht heb zijn mislukt. Hoogstwaarschijnlijl ligt dit aan mij en vecht ik het ook nort aan, maar langs de andere kant , hoe komen zij dan aan 1 zaadje? Doen ze steefs verpakkingen open en leggen ze de rest in een frigo? Hoe gebeurd dit dan, want ik ben van plan een frisian dew te kopen maar nu heb ik toch mijn twijfels of ik er zoals altijd 1 zou kopen of toch een pak van 3 waar niet "aan gefoefeld" ZOU geweest KUNNEN zijn. Iemand een mening? Alvast bedankt!

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

    #2
    Re: Wietzaadjes.nl

    ze hebben een hele zadenbank in de friggo, als jij dan 1 zaadje besteld dan verpakken hun er 1 en sturen die op
    is dat dan niet veel werk ?...ja het is voor hun veel werk ja want ze moeten alles apart gaan verpakken.
    het is dus niet zo dat ze de zaden per 10 5 3 verpakt hebben en er 1 uithalen voor jou, dat wordt allemaal per bestelling verpakt
    het is idd klote als je 3/5 hebt die niet ontkiemen, maar stel je ook de vraag of je goed ontkiemt....en is het antwoord ja dan kun je ze gerust een mail sturen hierover.
    persoonlijk zou ik een pak van 3 kopen omdat je altijd rekening moet houden dat kiemratio nooit 100% is, als je geluk hebt rond de 95%
    dus als je de pech hebt val je 3x buiten de boot als je in die 5% zone komt, al is die kans klein.
    voor de prijs hoef je het opzich niet te laten
    probeer anders eens hy-seeds of growerchoice seeds of freeseedsonline allemaal goed betaalbaar en dan kun je een beetje vergelijken/kijken waar jij de meeste mazzel mee hebt

    Comment


      #3
      Re: Wietzaadjes.nl

      het kopen van losse zaadjes is dom
      je kan beter 1 originele verpakking kopen met 3-5-10 zaden en er elk jaar 1 uithalen.
      je bent dan al veel goedkoper uit in verhouding en als er 1 niet lukt hoef je er geen bij te bestellen!

      betrouwbare shops als 420 shop kunnen je altijd beter op weg helpen als wazige handelaartjes!
      growerschoice en freeseedsonline zijn ook wazige handelaartjes naar mijn weten die goedkoop inkopen en met flinke winst verkopen.

      doe jezelf 'n plezier en koop bij shops die al jaren bekend zijn zoals sensi seeds, positronics, sjamaan, greenhouse, nirvana , .......
      knoeien met zaad is knoeien met je geld
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Wietzaadjes.nl

        idd angel, net zo wazig als wietzaden.nl...maar als je dan toch niet veel wilt uitgeven kun je ook verschillende proberen en er zit zeker waarheid in de zin als je iets koopt koop het bij een zaak die al jaren bekend staat.
        mocht je dan klote zaad hebben krijg je waarschijnlijk een vergoeding in zaden...maja als een zaadje niks mag kosten

        Comment


          #5
          Re: Wietzaadjes.nl

          als je niet veel wil uitgeven moet je geen kwaliteit verwachten
          5 cent kaartje 1ste rang is gierig
          als je iets goeds wil kost het nu eenmaal geld
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Wietzaadjes.nl

            Oke goed, dan koop ik een originele verpakking frisian dew van dutch passion op hun site zelf, en als dat niet werkt via azarius, dhs of zamnesia. Dan zal ik wel niet opgelicht zijn

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: Wietzaadjes.nl

              Er is niks mis met wietzaadjes.nl
              Zal toch echt wel aan de kweker liggen dat niks ontkiemt.
              Ik heb daar voor 100den euro's zaad vandaan en nooit het probleem gehad dat het zaad niet goed was.
              Ik koop ook alleen per 5 of per 10.

              Mgoed, er is al een topic over zaadshops waar je alles in kan lezen.
              Heeft weinig zin om dat weer allemaal hier te zetten.

              Dacht dat Tim hier ook een account had trouwens, of hij is alweer verdwenen nadat zijn positieve topic werd gesloten/verwijderd.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Wietzaadjes.nl

                vaak ligt het aan de kweker maar vaak ook niet
                blijft koffiedik kijken
                ik gebruik sinds kort 'n glazen bol

                in elke batch kunnen zaden zitten die slechter zijn als ze uitzien en andersom
                er kan altijd 'n keer 'n zaadje niet ontkiemen
                maar als er niks ontkiemt is het of de schuld van de kweker of je hebt slecht zaad gekregen

                maak van je zaden 'n foto als je ze ontvangt zodat je de mensen kan laten zien wat je krijgt of hebt gekregen!
                er word veel gezegd maar tot nu toe zie ik weinig foto's van de zaden die besteld zijn overal.

                ontkiemen is 'n kunst die velen niet beheersen blijkt meestal achteraf
                Last edited by angel777; 2 June 2014, 11:12.
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Wietzaadjes.nl

                  Het ontkiemen was geen probleem, het waren planten die weinig oogst hadden en slecjt groeiden enzovoorts, daarom twijfelde ik

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietzaadjes.nl

                    of je verwachtte er teveel van!
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietzaadjes.nl

                      Ahja, oke...tja dat aan de genetica liggen, niet aan de verkoper.
                      Of aan de omstandigheden, weinig licht is genoeg om een k_toogst te hebben.

                      ooh, Angel, je wil zaadjes kijken ?
                      NextGen-2013-08-01.jpg
                      De rest hangt een beetje rond in de koeling.
                      QNQ385.jpgwanking.gif



                      Fotootje van de zaden is wel leuk inderdaad, dat zie je weinig.
                      Maar dan...doe je dat met flits, of zonder, en heeft die flits dan geen effect op de zaadjes, dat ze wakker schrikken of van tafel springen ?
                      Vragen...vragen...
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Wietzaadjes.nl

                        Dat kan ook aan de basis gelegen hebben natuurlijk

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

                        Comment


                          #13
                          Re: Wietzaadjes.nl

                          mooi zaad Q
                          zo zie ik ze graag
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Wietzaadjes.nl

                            Dat is nog eens een voorraadje QnQ, ik maar blij zijn met me zaadbankje van 15 stuks hahaha. Enne over wietzaadjes.nl, heb alweer besteld de vorige 5 allemaal ontkiemt en niks aan de hand.
                            Grow bitch! Grow!

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietzaadjes.nl

                              Jup, heb al zeer vaak besteld bij wietzaadjes.nl, en alles kwam goed aan en ontkiemde snel (behalve 1 bepaald merk dat ik ook kocht, maar kan niet op de naam komen).
                              Dit jaar wel 3 RQS zaden bij hem gekocht, en die ontkiemden helemaal niet zoals het hoorde. Stuurde een mail naar RQS die me vriendelijk wouden helpen, maar had spijtig genoeg de verpakking niet meer, en dan kan ik natuurlijk zeggen wat ik wil.
                              Dit ook even gemeld bij WZ, ook al kan hij hier niet aan doen (vertrouw erop dat de zaadjes goed bewaard worden), en hij heeft mij 2 zaadjes van zijn huismerk laten uitkiezen, die samen eigenlijk meer kostte dan de 3 RQS zaden, als dat geen service is!!

                              EDIT: Het eerste merk dat ik bedoelde was Seedsman. Had toen 5 zaden, en waren allemaal misvormd.
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X