Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietzaadjes.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Wietzaadjes.nl

    Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
    dat is wat er op hun site staat : Hoelang duurt de verzending van de zaden?
    Normaliter verzenden wij de wietzaadjes als de betaling bij ons binnen is. Maar in een incidenteel geval kan de levertijd iets uitlopen door beperkte voorraad in ons eigen magazijn.Je hebt hierdoor wel de garantie dat je verse zaden ontvangt. :

    In mijn mening: heb je meer kans dat als je 50 zaadjes besteld van autoflower bv, dat ze verser zijn dan als je 1 amnesia haze besteld van Soma die per stuk meer dan 17 euro kost, en dan spreek ik uit men eigen ervaring. Met het ontkiemen kan je eigenlijk niets verkeerd mee doen, vrij simpel techniek vind ik persoonlijk. En heb overllaatst der Soma amnesia haze besteld 1 stuk ( 17.50 euro)+ white Russian serieus seeds 1 stuk (15 euro) ....en beide waren mislukt...ik heb van wietzaadjes van huismerk 3 AK-47 gekregen en de volgende dag ware ze helemaal ontkiemd,

    Daarom denk ik persoonlijk dat als je per stuk koopt meer kans hebt dat het niet vers zijn, dan als je er inneens 10 of 50 besteld....want meestal die aantal hebben ze niet iin voorraad en per stukjes liggen der msshien honderden van verschillende breeders......
    BULLSHIT
    alle zaden zijn net zo vers
    het ene soort misschien 'n jaar ouder als de andere soort want het is gewoon massa productie tenslotte
    als soma 100.000 zaden oogst van goede kwaliteit worden er pas nieuwe gemaakt als het overgrote deel verkocht is
    ze gaan niet eerder zaden bijmaken als nodig is
    als niemand meer interesse heeft volgend jaar in soma z'n zaadjes is het weggegooid geld voor soma
    als zaadjes niet opkomen heeft het 'n reden

    en wat is gemakkelijker als het zaad de schuld geven!
    duur of goedkoop maakt niet uit.
    als je zaad per stuk gaat kopen loop je ten alle tijden het risico dat je net dat ene slechte zaadje krijgt
    vandaar dat je beter 10 zaden kunt kopen als 1
    als ze alle 10 slecht zijn heb je reden tot declareren
    als er maar 1 niet opkomt is het giswerk of het nu aan het zaad ligt of de manier van zaaien
    bij de ene ontkiemen ze het beste rechtstreeks in de grond en bij de ander moeten ze voorgekiemd worden.
    maar zoals al eerder gezegd; er zit geen aan/uit knop op zaad.
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #47
      Re: Wietzaadjes.nl

      jij zegt wel bullshit, maar je zegt ongeveer wat ik bedoel........msshien verwoord jij het op een andere manier, en daarbij ik ik geef mijn mening gebaseerd op mijn ervring.

      Over de versheid van de zaden is er geen exacte theorie
      Last edited by Faraon; 26 December 2014, 16:41.

      Comment


        #48
        Re: Wietzaadjes.nl

        theorie en praktijk is 'n groot verschil.
        in theorie kan alles, in praktijk kun je alles verpesten!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #49
          Re: Wietzaadjes.nl

          voila en weeral zeg je wat ik bedoel ; theorie kan alles ............en praktijk moet je mij eerst goed kennen om te weten of ik dingens verpest of niet....ahaha

          Met ontkiemen doe je niets verkeerd, bij mij toch................9/10 ontkiem ik elke zaad....dat 1 keer kan van alles zijn....ofwel heb ik verkeerdr gedaan ( praktijk zelf verpesten", dat betwijfel ik persoonlijk, ..........ofwel waren de zaadjes niet vers......en dat hoort bij die "theorie kan alles"


          Last edited by Faraon; 26 December 2014, 17:07.

          Comment


            #50
            Re: Wietzaadjes.nl

            ik zal je 10 zaden sturen van het jaar 2007
            ik durf er bijna voor garant te staan dat 8 van de 10 minimaal ontkiemen en mooie planten worden
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #51
              Re: Wietzaadjes.nl

              Ahaha ,8/10 ? en als ze niet ontkiemen ga je mijn ontkiem-techniek de schuld geven ah,.......Stuur maar op zou ik zeggen maar ik ga niet de wijsneus uithangen,ik geloof je wel, je bewaard waarschijnlijk goed je EIGEN zaden...............alles hangt af hoe je het bewaard

              Comment

              Bezig...
              X