Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

    Roy moet niet onderdoen, je word er hartelijk ontvangen met een bakje koffie en een gezellige babbel !

    Comment


      #17
      Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

      Toch nog netjes afgehandeld van GrowXL dan.
      Ik kan me shops uit het verleden herinneren die gewoon bestellingen bleven aannemen en niks meer van zich lieten horen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

        Al blijft het natuurlijk vreemd om potgrond op het net te bestellen ipv gewoon om de hoek bij een tuincentrum te halen.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #19
          Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

          voor 1 zakje is het nog wel te doen via de post (niet wetende wat de verzendkosten zijn voor 1 zak growmix).
          valt ook niet op voor de buren als het zo netjes in 'n doos word afgeleverd (zou voor mij ook ideaal zijn van 1 kant).
          voor 10 zakken rij ik liever ff naar 'n growshop in de buurt (als die er ligt).
          al zal m'n auto dan flink zakken!!!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #20
            Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

            Ik koop er gewoon bij de boerenbond, heel veel keuze en ook zeer degelijk.

            Comment


              #21
              Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

              Oorspronkelijk geplaatst door roy View Post
              Dat zegt helemaal niets, iedereen kan zo'n logo van internet plukken en op een website plaatsen. Dat keurmerk vind ik waardeloos om die reden heb ik er nooit iets mee gedaan.
              Exactly my point. Volgens mij zou het hier inderdaad gewoon ter opsmuk kunnen zijn. Moest ik een webondernemer zijn en ik zou niet meer betalen voor een logo, ik zou zeker niet verwijzen naar dat keurmerk, want iedereen die dat nakijkt, vindt mij verdacht. En dan nog: het is gewoon een logootje, zelfs dan zegt het nog niets.

              Dat is het mooie van internet, bedenk wel dat die ondernemers geen dure bedrijfspanden hebben waardoor ze mee kunnen met de prijs. (including myself )
              Voordeel voor de klant is ook dat die kleine webshop's meer aandacht kunnen geven aan hun klanten.
              Ik heb ook niet gezegd dat dit in se slecht is. Enkel een reden tot meer waakzaamheid, maar dat kan toch nooit slecht zijn?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door KawaJordy View Post
              Beste Klant,

              wij hebben wat problemen rondom growxl, de politie etc zitten ons op de hielen, en maken het werken ook niet mogelijk.
              Euh? Een growshop waarvan de politie hen op de hielen zit? Waarom? Bij mijn weten is tuinbouwartikelen verkopen legaal (voorlopig toch nog).

              KawaJordy, heb je je geld al effectief ontvangen?

              Comment


                #22
                Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                Oorspronkelijk geplaatst door Jojen Weed View Post
                Exactly my point. Volgens mij zou het hier inderdaad gewoon ter opsmuk kunnen zijn. Moest ik een webondernemer zijn en ik zou niet meer betalen voor een logo, ik zou zeker niet verwijzen naar dat keurmerk, want iedereen die dat nakijkt, vindt mij verdacht. En dan nog: het is gewoon een logootje, zelfs dan zegt het nog niets.



                Ik heb ook niet gezegd dat dit in se slecht is. Enkel een reden tot meer waakzaamheid, maar dat kan toch nooit slecht zijn?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



                Euh? Een growshop waarvan de politie hen op de hielen zit? Waarom? Bij mijn weten is tuinbouwartikelen verkopen legaal (voorlopig toch nog).

                KawaJordy, heb je je geld al effectief ontvangen?
                Nee nog geen cent gezien van hun kant
                Auto Skunk Mass ( Advanced Seeds ) MET FILMPJE https://www.youtube.com/watch?v=ZzX9tXM3k3M

                Comment


                  #23
                  Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                  de politie houd veel growshops in de gaten dus het is geen onzin in ieder geval wat ze vertellen
                  maar wanneer er achter de schermen gehandeld word in wiet en de politie krijgt hier signalen van dan word je in de gaten gehouden en desnoods word je hele tent overhoop gegooid
                  je hoort en ziet dat soort acties vaak
                  in tilburg in 'n groothandel TGC 'n tijd geleden slachtoffer geweest van de politie
                  als er politie aan je deur staat is het gewoon klote voor die gasten
                  je zal gewoon even geduld moeten hebben
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #24
                    Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                    Oorspronkelijk geplaatst door KawaJordy View Post
                    Nee nog geen cent gezien van hun kant
                    Duh..hij zal niet de enige zijn ook heh...Jojen.
                    Ze moeten die gegevens checken, (als ze daar nog bij kunnen) dus als dat aankomende week al binnenkomt is dat snel.

                    Logo's ? What logo's?
                    Tijd voor een goeie adblocker? Ik zie die dingen niet eens.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                      Dat is het mooie van internet, bedenk wel dat die ondernemers geen dure bedrijfspanden hebben waardoor ze mee kunnen met de prijs. (including myself )
                      Voordeel voor de klant is ook dat die kleine webshop's meer aandacht kunnen geven aan hun klanten. Ik heb ook niet gezegd dat dit in se slecht is. Enkel een reden tot meer waakzaamheid, maar dat kan toch nooit slecht zijn?
                      Nee dat kan zeker niet slecht zijn. Een keertje bellen of mailen en je kunt vlug genoeg merken of ze goed bereikbaar zijn.

                      de politie houd veel growshops in de gaten dus het is geen onzin in ieder geval wat ze vertellen
                      maar wanneer er achter de schermen gehandeld word in wiet en de politie krijgt hier signalen van dan word je in de gaten gehouden en desnoods word je hele tent overhoop gegooid
                      je hoort en ziet dat soort acties vaak
                      Het is zeker geen onzin wat ze vertellen. Onze regering is druk bezig om er een nieuwe wet door te duwen wat het strafbaar maakt als de verkoper weet wat er met de producten gedaan wordt. Door deze aankomende wet hebben wij onze website compleet aangepast en geheel cannabis vrij gemaakt. Dat voelt voor mij natuurlijk behoorlijk hypocriet maar ik kan niet anders. Ik wil voorbereidt zijn voor als de wet er daadwerkelijk door is. (al is de regering daar al 2 jaar mee bezig)
                      In de tussentijd zijn politie en justitie veel bedrijven binnen deze branche aan het controleren of ze wel binnen de wet blijven. Verleidelijk is het om in het eindproduct te handelen omdat daar genoeg aan te verdienen valt. Maar de kans dat je gepakt wordt en dat ze het hele bedrijf doorlichten en misschien wel dichtgooien is redelijk groot aanwezig. Ik heb nooit iets met het eindproduct gedaan en zal dat ook zeker in de toekomst niet doen. Als je binnen de wet blijft kunnen ze je helemaal niets maken.

                      Mijn persoonlijke visie is dat ze de criminaliteit er zoveel mogelijk uit willen halen en zich niet al te druk maken over de hobbyist die een tentje in huis heeft staan. Ik zie een legalisatie van een hokje, tentje of kweekkast wel gebeuren in nu en een paar jaar.

                      Oorspronkelijk geplaatst door KawaJordy
                      Nee nog geen cent gezien van hun kant
                      Duh..hij zal niet de enige zijn ook heh...Jojen.
                      Ze moeten die gegevens checken, (als ze daar nog bij kunnen) dus als dat aankomende week al binnenkomt is dat snel.
                      Het lijkt me dat ze eerst de boel aan het inventariseren zijn om vervolgens dingen te regelen. Zal wel een paar weekjes overheen gaan.
                      Last edited by roy; 9 November 2014, 13:24.
                      No Mercy Supply - No Mercy Shop

                      Comment


                        #26
                        Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                        En?

                        Hoe zit het?

                        Comment


                          #27
                          Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                          Hallo KawaJordy,

                          Kijk even op mijn website, ik wil je wel tegemoet komen met de prijs. Ik mag helaas geen website plaatsen, ivm het overtreden van de forumregels, maar je kan me altijd een privebericht sturen.

                          bvd

                          Comment


                            #28
                            Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                            Oorspronkelijk geplaatst door DGC View Post
                            Hallo KawaJordy,

                            Kijk even op mijn website, ik wil je wel tegemoet komen met de prijs. Ik mag helaas geen website plaatsen, ivm het overtreden van de forumregels, maar je kan me altijd een privebericht sturen.

                            bvd
                            Zijn jullie dan GrowXL ?

                            Mischien is het netter om contact met de forumbeheerder op te nemen, alvorens overal je bedrijfsnaam te noemen ?
                            Last edited by Stemma; 26 November 2014, 23:04.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #29
                              Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                              GrowXL.nl
                              Henri Dunantweg 3 -A
                              2411 NJ Bodegraven
                              06-33875002
                              Email: info@growxl.nl

                              en die gast wat hier zichzelf aanbied komt uit vlissingen.
                              ik vind het maar raar dat hij iemand benaderd om spullen aan te willen leveren.
                              je ziet dat soort mensen ook op straat kranten abo's proberen te slijten aan mensen!
                              als nieuweling al meteen forumleden naar je webwinkeltje proberen te lokken is toch wel heel erg wanhopig.
                              en ja natuurlijk kun je het ook anders zien maar ...............
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment


                                #30
                                Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                                Let op met growxl,
                                Ik ben Guido Vaessens heb een installatie bedrijf in verwarming.
                                voor een klant had ik ventilatoren nodig.
                                voordat ik bij growxl bestelde heb ik hem gevraagd of hij er vier kon leveren.
                                dit kon hij, nadat ik betaald had werd ik aan het lijntje gehouden en uiteindelijk gaf hij toe niet te kunnen leveren.
                                ik zou mijn geld terug krijgen.
                                dit is nog niet gebeurt. Ik heb 10 dec. 2014 betaald en nog steeds mijn geld niet terug.
                                Als hij niet betaald morgen ga ik naar de politie en komt zijn naam en adres op dit forum te staan.
                                dan kunnen ook andere weten waar ze moeten zijn.
                                hij neemt de telefoon niet op. Reageert niet terug op mail enz. Ik heb extreem veel gebeld.
                                deze clown zet ik morgen te kijk.
                                groeten.

                                Comment

                                Bezig...
                                X