Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

    Een user met zo'n first post ever in het zaden uitzoek seizoen... Need I say more?
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #47
      Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

      Duidelijk wel sprake van bewuste oplichting..
      5x Jack Herer & een AMS'je!

      Comment


        #48
        Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

        Ik denk niet dat hij een oplichter is tot nu toe heeft hij toch alles kunnen terug betalen.....Hij heeft gewoon geen chance gehad sinds hij is gestart met zijn growXL

        Comment


          #49
          Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

          Als je zoveel 'problemen' hebt dan zet je toch gelijk even een mededeling op je website dat mensen niets meer kunnen bestellen tot alles op punt staat.
          5x Jack Herer & een AMS'je!

          Comment


            #50
            Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

            Ik geef je geen ongelijk, zo zou het eigenlijk moeten zijn.......maar bon we hebben het niet over desjop of urban die zo veel klanten heeft.....het is niet zo lang dat hij is gestart, dus hij probeerd, zelfs als het tegenslaagt doet hij toch gewoon voort........zegt veel over zijn persoonlijkheid...maar weinig over zijn manier van zaken doen, ik raad hem aan om snel een opleiding te volgen.....ik denk dat hij het gewoon allemaal heeft onderschat

            Comment


              #51
              Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

              de growshops en zaadhandelaren zijn afgelopen 2-3 jaar als paddestoelen uit de grond geschoten.
              iedereen wilde 'n graantje meepikken.
              of ze er nu verstand van hebben of niet boeit ze weinig anders hadden ze zich beter voorbereid.
              vele kleintjes zijn al gestopt omdat ze inzagen dat er geen brood inzat.

              die gene die nu nog willen doorgaan moeten al 'n goede basis hebben om verder te kunnen gaan met de nieuwe wetten sinds 1 maart.
              er zullen er nog veel sneuvelen komende maanden.
              zowel growshops als zaadhandelaren zullen stilletjes verdwijnen hier en daar.
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #52
                Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                By the way, Ik was eerder al de lul omdat ik op marktplaats een
                Hanna Hi 9813 EC+ pH meter

                had gekocht met een waardeloze electrode voor 120e
                Dus nu bijna nog 110e kwijt voor een niet geleverde electrode.
                Dan alsnog een nieuwe kopen voor 260 euro, had dan bijna 500e gekost voor een ph meter.
                Failliet voor u begint..

                Comment


                  #53
                  Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                  inderdaad Angel , gelijk heb je, alleen de meest ervaren + degene die weten hoe ze er rond heen moeten zwemmen zullen het halen, eenmaal alles wat rustiger begint te worden, dan schieten ze terug uit te grond als paddestoelen .......

                  Comment


                    #54
                    Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                    Hallo weet iemand of deze gast te traceren is? Wacht ook op een pakket ter waarde van 195 euro, en lees dit nu allemaal, ben er bang voor dat ik er dus naar kan fluiten!

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Wie is het dan en hoe weet je dat?

                    Comment


                      #55
                      Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                      GrowXL.nl
                      Henri Dunantweg 3 -A
                      2411 NJ Bodegraven
                      06-33875002
                      Email: info@growxl.nl
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #56

                        Comment


                          #57
                          Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                          Tsja, als je nu regelmatig mee leest waarom dan voor zo,n groot bedrag bestellen bij een winkel die al een beetje raar overkomt zoals hier toch al duidelijk te lezen staat.
                          Aangifte doen? ik weet niet of het ok is om aan te geven dat je je eigenlijk aan het voorbereiden was om een kweekje te doen ook al zou het voor je eigen gebruik zijn.(Hij die stoffen of voorwerpen bereidt, bewerkt, verwerkt, te koop aanbiedt, verkoopt, aflevert, verstrekt, vervoert, vervaardigt of voorhanden heeft dan wel vervoermiddelen, ruimten, gelden of andere betaalmiddelen voorhanden heeft of gegevens voorhanden heeft, waarvan hij weet of ernstige reden heeft om te vermoeden dat zij bestemd zijn tot het plegen van een van de in artikel 11, derde en vijfde lid, strafbaar gestelde feiten, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaar of geldboete van de vijfde categorie).

                          Comment


                            #58
                            Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                            Ik denk ook niet dat aangifte doen alles makkelijker/beter maakt voor je!

                            Daarom zeg ik hallooooooooooo, ik ga wel naar de Urban Garden Shop, 420 shop enzo

                            Maar ja, dat is voor jou nu achteraf lullen, succes in ieder geval!
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment


                              #59
                              Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                              Ik zou zeker een aangifte doen......1300 euro is veel geld...die gast zal waarschijnlijk bluffen hopen dat je geen aangifte gaat doen maar ik zou het zeker niet laten vallen....als ik zink omdat ik 1300 euro kwijt ben, dan zinkt hij met mij mee

                              Comment


                                #60
                                Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                                en wat ga je zeggen bij je aangifte als ze vragen waarom je dat nodig had? ik wou beginnen kweken.....
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X