Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Inmiddels 2 weken geleden heb ik 2 zakken potgrond bij GrowXL besteld en tot op heden heb ik nog niets gehoord.
    Ik heb ze tot nu toe al meer dan 30x proberen te bellen zonder enig gehoor. Volgens de lijn zijn ze blijkbaar letterlijk 24/7 in gesprek.
    Ook op mijn mails reageren ze niet.

    Zelf vind dit erg vervelend en dit zal dus ook mijn eerste en laatste bestelling zijn geweest.
    Dus voorkom irritatie en bestel NIET bij growxl.nl

    Groeten,
    KawaJordy
    Last edited by Jointjedraaien; 27 November 2014, 16:51.
    Auto Skunk Mass ( Advanced Seeds ) MET FILMPJE https://www.youtube.com/watch?v=ZzX9tXM3k3M

    #2
    Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

    GrowXL.nl
    Henri Dunantweg 3 -A
    2411 NJ Bodegraven
    06-33875002
    Email: info@growxl.nl

    Je kan er ook ff heen rijden als het moet!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

      Heel toevallig ben ik daar goed bekend, en da's gewoon een industrieterrein.
      Zal wel een garagebox zijn waar normaal niemand is, bij die autosloperij.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

        Geen idee hoeveel ze hebben gekost maar ik vrees dat het met een nieuwe zak potgrond kopen sneller opgelost zal zijn.

        Comment


          #5
          Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

          Ook grappig is dat logo van Webshop Keurmerk. Dat geeft uiteraard heel veel vertrouwen en ik vraag me af hoeveel mensen erop klikken. Want als je er op klikt, krijg je volgende te lezen:

          Lid niet gevonden

          Deze winkel is niet aangesloten, niet meer aangesloten of u heeft een onjuist webadres ingevuld.



          Dan weet je wel hoe laat het is.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Heel toevallig ben ik daar goed bekend, en da's gewoon een industrieterrein.
          Zal wel een garagebox zijn waar normaal niemand is, bij die autosloperij.
          Je zou eens moeten weten hoeveel online shops (niet alleen growshops) er eigenlijk maar rijhuisjes, studentenkamers of zelfs maar postbussen zijn. Heel vaak plaatsen ze hun orders gewoon door en gebeurt de verpakking en verzending door een andere webshop. Het lijkt me altijd handig eens het adres te checken en ook ervaringen op te zoeken voor iets te bestellen.

          Comment


            #6
            Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

            Ook grappig is dat logo van Webshop Keurmerk.
            Dat zegt helemaal niets, iedereen kan zo'n logo van internet plukken en op een website plaatsen. Dat keurmerk vind ik waardeloos om die reden heb ik er nooit iets mee gedaan.

            Je zou eens moeten weten hoeveel online shops (niet alleen growshops) er eigenlijk maar rijhuisjes, studentenkamers of zelfs maar postbussen zijn.
            Dat is het mooie van internet, bedenk wel dat die ondernemers geen dure bedrijfspanden hebben waardoor ze mee kunnen met de prijs. (including myself )
            Voordeel voor de klant is ook dat die kleine webshop's meer aandacht kunnen geven aan hun klanten.
            No Mercy Supply - No Mercy Shop

            Comment


              #7
              Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

              Als ze bereikbaar zijn.

              Of je nou vanuit Friesland een paar zakken grond moet gaan bestellen in de randstad ?
              In Friesland zijn ook growshops. Pak je de Kawasaki, en haal je zo ff 2 zakkies op.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Als ze bereikbaar zijn.

                Of je nou vanuit Friesland een paar zakken grond moet gaan bestellen in de randstad ?
                In Friesland zijn ook growshops. Pak je de Kawasaki, en haal je zo ff 2 zakkies op.
                Hahahahahaha pak je de kawasaki zegt ie.
                Maar idd heb na een ervaring met Greensell eens wat meer onderzoek gedaan hoe dat zit maar zelfs die je kunt bereiken of zelfs te spreken krijgt hebben vaak weinig verstand van de plant.Triest die ontwikkeling.Maar dat zie je in meerdere bedrijfstakken online handel met weinig kennis.Zelfs inlezen is blijkbaar voor vele moeilijk.

                Met Greensell waren de lampen verkeerd moest uitleggen waarom ik 400 watt lampen nodig had bij een 400 watt dim van lumatek.Kansloos.Kreeg hiervoor eerst nog eens een 400 watt VSA in plaats van die dim met 250 watt lamp koste me helaas wel 3 weken voor ik alles had.

                Comment


                  #9
                  Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                  Deze e-mail kreeg ik gister binnen:



                  info@growxl.nl
                  16:10 (18 uur geleden)

                  aan mij





                  Beste Klant,

                  wij hebben wat problemen rondom growxl, de politie etc zitten ons op de hielen, en maken het werken ook niet mogelijk.
                  doordat wij onze klanten beschermen hebben we tijdelijk de functie afrekenen op de website stopgezet, onze excuus voor dit , ook de bankrekening is geblokeerd tijdelijk door hun ivm onderzoek.
                  Ik wil u vragen mij het factuurnummer te sturen en het bankrekening dan zal ik zsm het geld terug storten zodat u door kunt gaan elders met bestellen.

                  nogmaals onze excuus,

                  mvg Growxl

                  ps : wat wij nodig hebben van u factuur , bankrekeningnummer waar we het bedrag op kunnen terug storten.

                  mocht u vragen hebben graag mailen.
                  Auto Skunk Mass ( Advanced Seeds ) MET FILMPJE https://www.youtube.com/watch?v=ZzX9tXM3k3M

                  Comment


                    #10
                    Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                    Je waarschuwing was dus terecht.
                    Zou netter zijn als ze hun webshop 'tijdelijk' uit de lucht zouden halen.

                    Op zich maakt het niet uit waar een growshop zich gevestigd heeft, kennis van zaken en het nakomen van afspraken is voor mij het belangrijkst.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                      De kennis is inderdaad in vele winkels een probleem. De bouwmarkt is daar ook een goed voorbeeld van. Ook binnen het kweekwereldje is de kennis vaak niet goed genoeg. Dat vind ik erg jammer maar in sommige gevallen goed te begrijpen. Er zijn inmiddels zoveel producten dat het voor een ondernemer soms ook moeilijk is. Jezelf goed inlezen is voor alle branches het beste. Dan kan je ook geen antwoord krijgen wat voor hun het meeste oplevert.

                      @KawaJordy

                      Ik vind het echt balen voor je. Los van het geld je had die grond besteld omdat je het nodig had natuurlijk.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Op zich maakt het niet uit waar een growshop zich gevestigd heeft, kennis van zaken en het nakomen van afspraken is voor mij het belangrijkst.
                      Daar sluit ik me helemaal bij aan!
                      No Mercy Supply - No Mercy Shop

                      Comment


                        #12
                        Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                        Je waarschuwing was dus terecht.
                        Zou netter zijn als ze hun webshop 'tijdelijk' uit de lucht zouden halen.

                        Op zich maakt het niet uit waar een growshop zich gevestigd heeft, kennis van zaken en het nakomen van afspraken is voor mij het belangrijkst.
                        Geen probleem, binnen nu en 2 uur komt alsnog mijn potgrond binnen alleen nu bij een concurrent

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Kijk eens, die is binnen.

                        Ik ben verder klaar met deze topic,

                        Deze website krijgt mijn promotie voor het zeer snel leveren van het product!.

                        http://www.desjop.nl/index.php?action=article&aid=3248&lang=NL

                        IMG_2046[1].jpg
                        Auto Skunk Mass ( Advanced Seeds ) MET FILMPJE https://www.youtube.com/watch?v=ZzX9tXM3k3M

                        Comment


                          #13
                          Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                          nu ga je ook direct naar 'n bekendere en betere sjop
                          de sjop is altijd al 'n favoriet van me geweest gezien daar vanalles te regelen is

                          succes!
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                            Deze website krijgt mijn promotie voor het zeer snel leveren van het product!.
                            En dat mag ook wel eens gezegd worden hahahaha!
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

                            Comment


                              #15
                              Re: Pas op met GrowXL (lees eerst voor je hier iets besteld )

                              Inderdaad, prima sjop met prima sjervice
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                              Comment

                              Bezig...
                              X