Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lof over weedseedshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lof over weedseedshop

    Korting op 420shop
    Beste allen,

    Ik ben een amateuristische kweker... die puur voor eigen gebruik kweekt. Met name om de lol van het kweken.

    Goed, dit doe ik al een aantal jaren en dan loop je er altijd wel een paar keer tegen aan dat zaden geen kiemkracht meer hebben of dat er in de tuin mannelijke planten staan terwijl je gefeminiseerde zaden hebt gekocht etc. etc..

    Nu wil ik geen reclame maken en dat mag hoogstwaarschijnlijk niet op dit forum, maar toch wil ik mijn lof uitspreken over weedseedshop. De klant vriendelijkheid is echt geweldig.

    Ik had zaden besteld waarvan er maar 1/3 van de zaden ontkiemde. Goed, naar aanleiding hiervan toch maar een mailtje gestuurd om aan te geven dat er wellicht een batch verkeerde zaden tussen zit. Kunnen ze hun voorraad nakijken.
    Vervolgens kreeg ik de reactie dat ze het jammer vonden dat slechts een derde van de zaden ontkiemd was, en ik daarom een batch nieuwe zaadjes zou krijgen, autoflower zaden want die hebben een kortere groeitijd nodig (tja tis immers al Juli). Goed dit zijn duurdere zaden dan die ik initieel gekocht had. Daarnaast krijg ik ook nog korting in de webshop bij de volgende aankoop.

    Goed, dit vind ik zo netjes, dat ik het toch graag met iedereen hier wil delen. Ik wil geen reclame maken, maar goed nieuws moet de ronde gaan vind ik.

    Mensen geniet ervan en veel plezier met kweken, roken en al wat je er mee kunt doen!

    Adios,

    CannabiLOL!

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Lof over weedseedshop

      weedseedshop verkoopt oude restanten van o.a. nirvana zaden
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Lof over weedseedshop

        Sensi is toch eigenaar van die sjop ik vroeg ooit eens of dat nirvana seeds waren,kreeg vaag antwoord terug,nl neen geen nirvana seeds,thats it..
        Als ze zo beginnen heb ik het meestal al gezien

        Comment


          #5
          Re: Lof over weedseedshop

          weedseedshop heeft precies dezelfde zaden als nirvana.
          uit het verleden ( voor 2010) was weedseedshop gewoon bagger.
          wat ze daarna nog allemaal hebben verkocht heb ik weinig goeds over gehoord.
          ik bestel bij de bekendere zaadbanken/breeders om teveel uitval te voorkomen.
          mogelijk is de service en de kwaliteit afgelopen jaren wat verbeterd maar ik koop er nooit niks meer.
          dezelfde zaden koop je bij nirvana tenslotte voor 'n goedkopere prijs.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Lof over weedseedshop

            Nou angel,het is net door hun vage antwoorden,ik ben afgehaakt
            Als je klant naar een product van je vraagt,prijs je dat meestal aan,klantvriendelijkheid,niet dus....
            Voor mij niet gelaten,andere en veel betere zadenmakers op de markt

            Comment


              #7
              Re: Lof over weedseedshop

              Welke breeders/banken bestel jij?

              Comment


                #8
                Re: Lof over weedseedshop

                greenhouse
                sensi seeds
                nirvana
                barney's farm
                sjamaan
                soma
                sweet seeds
                omni seeds

                direct van de breeder zelf
                niet via tussen personen of alleen via betrouwbare zaadhandelaren en die zijn nog maar weinig te vinden helaas als je de markt voor wietzaden 'n beetje kent!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Lof over weedseedshop

                  Ik heb veel met stekken gewerkt. Dit is nogal nieuw voor mij. Sannie seeds enig idee? Greenhouse daar durf ik niet meer te bestellen. Heb ze een mail gestuurd dat ik bijna allemaal verschillende heb staan. Ze willen graag n foto zien. De cheese die ze verkopen hoort "stabiel" te zijn? Niet dus. Kijken wat ze na de foto zeggen...

                  Comment

                  Bezig...
                  X