Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growcenter Noord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growcenter Noord

    Korting op 420shop
    Omdat mijn 'vaste' leverancier DutchHeadShop gestopt is met de lampverkoop, ben ik eens bij GCN gaan kijken nadat ik mijn 125W spaarlamp kapot heb gegooid.
    Plug and grow, begin er niet aan! Na een paar jaar met breken de buisjes die de lamp bij elkaar houden vanzelf.
    Neem een T-neon of ga direct aan de HPS. Doe jezelf een plezier.

    - Vlot geregeld, geen iDeal, dus je moet 't zelf overmaken. Maar alsnog binnen 3 dagen in huis.

    - Goede communicatie trouwens, elke stap wordt gemaild, van bestelling tot verpakking tot zending. Wel raar dat de helft als spam gemarkeerd wordt, en de andere helft niet.

    - Netjes verpakt, en omwikkeld met stealthpapier. Nouja, bruin kartonpapier. Maar dat is ook stealth.

    Blijkbaar is dit al de tweede bestelling die ik daar gedaan heb. Nou, prima dus.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: Growcenter Noord

    Goed om te horen, dat ze het niet opgegeven hebben. Ik heb positieve ervaring met deze.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #3
      Re: Growcenter Noord

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Plug and grow, begin er niet aan! Na een paar jaar met breken de buisjes die de lamp bij elkaar houden vanzelf.
      dan houden die buisjes het bij jou langer uit als bij mij want bij mij waren ze er al vrij snel uit na enkele weken te hebben gebrand
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Growcenter Noord

        Het is ook pas de tweede keer in, pfoee wat mag het zijn? Vier jaar ofzo, dat ik de lamp er een keer uitgeschroefd heb.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Growcenter Noord

          Das waar,daar kwam mijn 1e bestelling vandaan en nog nooit beklaagd ik tneon daar heb aangeschaft,enige verschil,1 jaar geleden koste 2x75watter 35euro minder,maarja daar malen we niet om,want all1 al door open te blijven in huidige klimat,verdiend dat wel een extratje
          Ook vlot in omgang,direkt antwoord als je vragen hebt ik ben er de kantjes aan het aflopen,want ik moetnu alles apart gaan kopen bv deftige hps lampen vinden voor op evsa 600w,is lumatek goede lamp? Kan je bv greenpower philips 600 dimmen zonder probleem? is bal dimbaar 600watt goed?

          Comment


            #6
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Growcenter Noord

              Enig idee Q ivm bovenstaande vragen,goeie lampen lumatek enz?

              Comment


                #8
                Re: Growcenter Noord

                Ik had de laatste keer ook gewoon met ideal betaald.

                Leuke ervaring, ik had even een probleem om de growshop te vinden, maar toen zag ik een aantal vierkante bloempotten staan.
                Ingang was niet direct aan de straat kant. Je moest een hek door, en dan naar links.

                Ik naar binnen, en ik vertelde dat ik wat online besteld had.
                Dus hij vroeg wat, want hij kon niet in de computer kijken, en ging het halen.
                Toen ik aangaf, dat ik ook online betaald had. werd er even een collega bijgehaald.

                Die keek in de computer, vroeg me naam en dat was dat. Ik moet er nu nog om lachten.
                Growshop, magazijn.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #9
                  Re: Growcenter Noord

                  Ik heb mijn Cannalight, zilver folie, voeding & ammie stekjes gehaald en als je me post ziet they are FAN F** TASTIC

                  Hele goede shop maar ze willen geen vragen! Maardaarom kan ik het wel goed met ze vinden :p ghehe

                  Ik heb er ook broccolie kers paar weekkies geleden geproeft toen gelijk zakje zaad ervan meegenomen.

                  Ook erg lekker

                  Het zit idd een beetje verstopt maar als je eenmaal weet is het een eitje..
                  ALs je er heen rijd en je ziet de febo rij je goed en hoef je alleen nog 2x links te af te slaan
                  K-007
                  Kishan's kijkdoosje

                  Comment


                    #10
                    Re: Growcenter Noord

                    Goede shop op rijafstand, heeft mij toendertijd hps aangepraat toen ik een t neon set en tent wilde kopen, ben er nog blij mee. Verder had ik eens te zware filter gekocht die mijn man toch niet durfde op te hangen. Kon hem hoewel uit verpakking zonder problemen omruilen.

                    Zeer charmant tegen 'het zwakke geslacht'
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Growcenter Noord

                      Heb daar ook goeie ervaringen. Alleen een keer tevergeefs voor de deur gestaan dat er een briefje op geplakt zat dat ze om drie uur dicht gingen. Dat lees je dus pas als je daar staat

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Growcenter Noord

                        Was vrijdag zeker ... dan gaat het niet ook wel is wat vroeg open en de tent schijnbaar wat eerder dicht haha

                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                        K-007
                        Kishan's kijkdoosje

                        Comment


                          #13
                          Re: Growcenter Noord

                          Noord gestoord! 123tuintechnieken WAS ooit ook goed tot ik letterlijk de winkel werd uitgesmeten door die grijze ouwe terwijl ik mijn koffie dronk wat zijn ze daar PARANOIA! Begrijpelijk maar ik ben geen smeris en of verrader. Valse .....

                          Comment

                          Bezig...
                          X