Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Reliëf op blad, vergeling, bladpunten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Thanks Q
    en hoe zou ik dan best kunnen overschakelen dat ze van 18/6 naar 12/12 gaan
    en ook tegelijk van 19u licht tot 13u
    naar van 10u licht tot 22u?

    ofwel zitten ze 1x heeel lang in het licht ofwel 1x heel lang in het donker...
    1x lang licht zou zijn 27u aan 1stuk licht
    1x lang donker zou zijn 21u aan 1 stuk donker
    grtzz

    Comment


      #32
      Niemand een ideetje?

      heb zojuist het vat bijgewerkt.
      hier nog een pic hoe ze er vandaag bijstaan.ik zie alle dagen toch wel een kleine verandering (in positieve zin welleswaar) 20200304_192855.jpg

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Lang donker lijkt me.
        Als ik lees wat anderen doen

        Zelf nog geen ervaring met fotoperiode plantjes.

      #33
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #34
        Hoe kan ik dan het best volledig de kweekuren veranderen en tegelijk de 12/12 invoeren?
        niemand tips?
        heeft nog nooit iemand hier zijn kweekuren (behalve van goei naar bloei) moeten aanpassen?
        grtzz

        Comment


        • Robbie010
          Robbie010 commented
          Editing a comment
          Zijn dit autoflowers?

        #35
        Effe een update.
        sinds gisteren 12/12 gezet
        groeien heel goed 20200306_220550.jpg 20200306_220624.jpg

        Comment


          #36
          Ik zal straks weer een ravage tegenkomen
          er zat 10l vers voedingswater in mijn vat gisterenavond.daarstraks hoorde ik het pompje droogdraaien.ben het gaan uitzetten.de 10l is eruit,vat is leeg.normaal drinken ze maar een 3l per 24 u
          ik post straks wel een fototje van de ravage.
          #blumatprobleem#

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Dan doe je toch iets niet goed als je problemen met de Blumat hebt, ben ik bang.

            *oh het zijn gaatjespotten, ja das altijd kut binnen.
            Die drogen vanaf de buitenkant vrij snel op, als je de blumat dan iets teveel uit het midden hebt staan gaat die al druppelen als het niet nodig is.
            Last edited by QnQ; 7 March 2020, 17:02.

          #37
          Neen robbie.dat zijn de gewone
          grtzz

          Comment


            #38
            Bij deze een update.
            5min voor de lamp aanging ben ik gaan kijken,ik kon echt niet langer wachten.
            -1schotel van een plant stond tot de rand gevuld (4cm water)

            -2andere stond 2cm water en
            -1andere 1cm water.

            die potten zijn redelijk zwaar
            de rest is gespaard gebleven en de vloer van de tent ook

            nu had ik eergisteren van vrienden de bio nova free flow mogen gebruiken,omdat ik vond dat bij iedere pot 2/3de van de pot vochtig stond en volledig al doorworteld en 1/3de kurkdroog en geen wortels.
            daarmee heb ik gisteren 10l voeding afgemaakt.nieuwe verhouding want ik zit aan een nieuwe voedingsamenstelling volgens schema omdat ik veranderd ben naar 12/12.
            en daarbij heb ik 2ml free flow gedaan om toch maar die 1/3de van de pot ook vochtig te krijgen.

            zou dat het probleem kunnen geweest zijn?

            dus ik heb alle schaaltjes leeggezogen met een spuit (gemakkelijker dan de blumats en kabels te moeten verplaatsen) en ik heb 3.5l er nog uitgehaald.
            daarvan heb ik met de spuit de overige potten het droge stuk heel rustig zitten bevochtigen.dus de potten zijn nu overal even vochtig (behalve die die te nat staan) die heb ik zo gelaten.
            nog 1.5l heb ik zo kunnen gebruiken.de overige 2l die zijn voor de vuilbak
            Aangezien alle potten goed en sommige meer dan vochtig staan.heb ik terug 5l voeding gemaakt en in mijn vat gedaan.ik ga mijn wekker midden deze nacht al eens zetten om te gaan kijken en morgen heel vroeg voor de lamp uitgaat nog eens.hopelijk was de free flow de oorzaak en ga ik er verder geen last meer mee hebben.
            bij deze nog een paar pics.grtzzz 20200307_190552.jpg 20200307_190233.jpg 20200307_190453.jpg 20200307_192839.jpg

            Comment


              #39
              Komt wel goed. Staan er fris bij.

              Comment


              • smoked bud
                smoked bud commented
                Editing a comment
                Hey kelderkastje.thanks.jij hebt veel ervaring met auto's zie ik hier op het forum.
                Kun jij eens je mening geven op mijn post over de bio nova van mijn vrienden.alvast bedankt man.

              • smoked bud
                smoked bud commented
                Editing a comment
                Hey kelderkastje.thanks.jij hebt veel ervaring met auto's zie ik hier op het forum.
                Kun jij eens je mening geven op mijn post over de bio nova van mijn vrienden.alvast bedankt man.

              • smoked bud
                smoked bud commented
                Editing a comment
                Hey kelderkastje.thanks.jij hebt veel ervaring met auto's zie ik hier op het forum.
                Kun jij eens je mening geven op mijn post over de bio nova van mijn vrienden.alvast bedankt man.

              #40
              Boa tweede ronde nu op de no mercy voedingslijn + silic boost en wat kali en kieseriet.

              Dus geen ervaring daar mee.

              Gewoon doen met de lijn die ze hebben. De eerste 3 weken geen voeding en dan braaf het voedingsschema volgen, proberen de plantjes te lezen. Ze goed van vocht voorzien, en 21 uur licht per dag. Die booster, als het plantje het niet fijn vindt dan melďt ze dat wel. Oppassen met doseren, en de PH wat laten fluctueren russen 5,5 en 6,5.

              Oh ja bio ... dan hoeft dat PH meten blijkbaar niet.

              Comment


              • smoked bud
                smoked bud commented
                Editing a comment
                Ze hebben de lamp 18/6 staan.dit gaan ze heel de kweek aanhouden.QnQ heeft ook al enooorm veel tips gegeven dus ze gaan het dedicated schema langzaam aan beginnen toepassen binnen een kleine 2weken.ze zijn vandaag 10dagen geplant.ik houd regelmatig een update op de andere topic.

                Mss kan je die ook volgen
                De ph ga ik ze toch ook aanraden hem rond de 6 te houden.e hebben hun meters en ph producten dus waarom niet.ik denk dat het meer goed dan kwaad kan doen .
                Grtzz

              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Je maten moeten best zelf een aantal kweekverslagen lezen.

              #41
              Gisterenavond om 23u nog eens gaan kijken en 1blumat was terug aan het druppelen (die waarvan de schotel tot de rand vol met water stond)
              wss heb ik er eens per ongeluk aangeweest.
              ik heb hem 1pijltje toegedraaid tot hij stopte met druppelen.
              in het vat zat dan iets minder dan 5l.
              deze morgend mijn wekker gezet om half 5 en gaan kijken en alles was in orde en nog evenveel water stond er in het vat.
              ik ga deze avond als de lamp terug brand nog eens kijken en het nauwlettend in de gaten houden.
              ik ben weer gerust
              ik geef zo snel mogelijk terug een update
              grtzz

              Comment


                #42
                🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥
                ​
                ðŸ‘🼠!! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! ðŸ‘ðŸ¼
                ​

                Comment


                • smoked bud
                  smoked bud commented
                  Editing a comment
                  Thanks.de jouwe mogen er nog meer zijn

                #43
                Het vat is weer leeg 5l op 24u en ze stonden al kletsnat.
                deze avond ga ik die waar er water onder staat eruit nemen een uurtje in water steken en er terug insteken en opnieuw afregelen denkik
                of zou ik ze gewoon nog iets meer toe draaien?

                Comment


                  #44
                  Als ze klets nat staan , zou ik toch effe de kraan toe zetten !!

                  Misschien een beetje de grond laten droog trekken ,
                  ze kunnen nu wel effe verder op hunne voorraad !!

                  Dan kun je daarna die dingen beter afstellen !?i





                  Remco.
                  Last edited by Remco; 8 March 2020, 15:57.
                  🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥
                  ​
                  ðŸ‘🼠!! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! ðŸ‘ðŸ¼
                  ​

                  Comment


                    #45
                    Ja ik zou ze ook geen water meer geven ...maar de blumat's moeten afgeregeld worden in vochtige grond daarmee ...

                    Comment

                    Bezig...
                    X