Ik heb dit bladprobleem alleen aan me zaadje zkittellz ik heb roestige vlekjes en misvormd blad beginnen onderaan Zou het iets met voeding kunnen zijn of wat anders temp Lv is 26g/28g en lv 60//70 ph 6,3 plagron terra voeding lijn en plagron light mix
Blad trekt krom, gele vlekken aan uiteinde
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Luchtvochtigheid moet je het niet in zoeken, tenzij stekjes....
Ik woon bijna 40 meter hoog, nooit geen problemen met lv
van 28% gemiddeld....................
Nee, op deze leeftijd voeding?
Jammer, geen foto van de gehele plant dat
is jammer en op deze wijze moeilijk te zien
Niet het licht te dichtbij?, stekjes of
binnen grootgebracht? -
Zou het iets te veel voeding kunnen zijn ik blijf onder de maximum of miss ook te nat wat ik nu voel een beetjeComment
-
Binnen grootgebracht en met dit weer de volle
zon in is vragen naar problemen, ook overschot
aan voeding,teveel vocht ook niet positief!
Even een paar dagen schaduw, dan enkele uren
zon zou goed zijn. Weekje of 4 oud schat ik?
Met goede grond kun je de voeding even vergeten.
Geef ze even de tijd..............Comment
-
Dan houd ik bij te dicht bij de lamp.
Misschien teveel voeding ook mogelijk.
Bij geen stekjes is dit probleem vaak...
Denk toch aan voeding maar, wie is Ipie
op die afstand....
Verder geen idee, komen nog wel andere
met ervaring die daar een andere visie op
hebben. Dan kan ik alleen zeggen dat het
aan het bovenstaande ligt.......
( te nat zou ook kunnen)...............
Ps. geen beestjes?Last edited by Ipie; 19 May 2020, 16:11.Comment
-
Lamp lijk me ook sterk hang 1.10 van de plant zelf me stekkies hebbe er geen last van en die heb ik van een vrijdag van de boer afgehaald vandaar de lamp ook zo hoog hangtComment
-
Ik zie daar een voet op je 2de post? Ik bespaar je normaal plaatsen we die in het daarvoor bestemde topic
ik kan het niet goed zien je fotos zijn onduidelijk. 1ste plaatje lijkt wel beesies?
succes
aangepast... het lijkt wel een beetje te nat etc?Comment
-
Comment
-
Ik denk dat je iets te hoog zit met de voeding.
Niet stoppen, maar de dosis minderen.
Die gele vlekken aan de uiteindes lijkt van een residu wat verbrand is.
Kan het zijn dat die punten nat geweest zijn met het licht aan ?
(misschien door bladvoeding ofzo?)
nb. ik lees nu pas dat je met neemolie spuit.
Zorg dat dat helemaal opgedroogd is als de lampen aan gaan.
Dus spuiten 1 minuut voor het licht uit gaat, of 2 uur voor het licht aan gaat.Comment
-
Ik ben bij mijn stekke boer/grow shop geweest. die zeg het zelfde wss verbrande plekjes door spuiten met lamp aan. neem olie en een klijn beetje voeding overshot en..vannacht is het 1x 30 graden geworden is al weer opgelost nu is alles weer goed hopelijk zal ik snel verschil zien dank voor allen hulpComment






Comment