Gele/bruine punten aan onderste bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • OErOE
    Stoner
    Member
    • Apr 2012
    • 22

    #1

    Gele/bruine punten aan onderste bladeren

    Korting op 420shop
    Jaja. Weer een 'wat is er aan de hand' vraag.

    Ik heb 4 Polar Express autoflower planten van een paar weken oud.
    Ook 1 White Widow, zelfde leeftijd.
    Er zit alleen stek en zaaigrond in de pot.
    Deze moet genoeg voeding bevatten voor minsten 2 maanden.
    Ik geef om de twee/drie dagen een klein beetje water.

    Staan momenteel nog binnen in de vensterbank, af en toe met mooi weer op het balkon.
    De bedoeling is om ze straks in 'het wild' verder te laten groeien.

    Het probleem is dat bij alle planten de onderste bladeren beginnen te vergelen/verbruinen.
    Wat is dit? Moet ik toch voeding geven? Voorbemeste potgrond? Minder/meer water?
    Of gaat het nog goed en moet ik mij geen zorgen maken en straks met mooi weer lekker buiten ingraven?

    SL380013.jpg SL380014.jpg SL380015.jpg SL380016.jpg
  • OErOE
    Stoner
    Member
    • Apr 2012
    • 22

    #2
    Re: Gele/bruine punten aan onderste bladeren

    Foto is trouwens genomen in de loop van de avond, dus bladeren hangen al een beetje (slaapstand)

    Comment

    • WeedoHolic
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 780

      #3
      Re: Gele/bruine punten aan onderste bladeren

      Een ervaren kweker ben ik niet. Ik zou liegen als ik dat zou zeggen.
      Maar dat zaai&stekgrond voldoende voeding zou moeten bevatten voor -jawel- tenminste 2 maanden is natuurlijk ook reine onzin.
      Deze grond is bestemd voor hetgene waar 't naar verwijst, en niet om een plant volwassen in te laten worden.

      In jou geval zou ik ze gewoon naar buiten gooien. Goede waterbeurt geven met een beetje groeivoeding en rustig aankijken.
      Verpotten heeft geen zin, anders moet je straks grote planten buiten rondslepen
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment

      Bezig...