We zitten inmiddels alweer in week 5 van onze eerste poging. Ze beginnen al mooi te bloeien! Nou hebben we gehoord dat het verstandig zou zijn om de onderste bladen te verwijderen omdat ze onnodig voeding trekken. Heeft iemand tips over wel of niet doen, en indien wél dan welke blaadje wel?! Wederom alvast bedankt!

