Lastig probleem (bruin blad)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fab
    Retired
    • Dec 2009
    • 1

    #1

    Lastig probleem (bruin blad)

    Korting op 420shop
    message removed
    Last edited by fab; 19 December 2009, 17:58.
  • latindos
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 558

    #2
    Re: Lastig probleem (bruin blad)

    je zit precies redelijk ver in de bloei ,overvoeding en verbranding daardoor? ,maar het ziet er iets erger uit vrees je ook wel eens met een beestje kan zitten of meerdere ,die lekker jou plantjesvoeding opzuigen ,hopelijk geraak je er wijs uit op dit forum is heel wat info te vinden jou LV in de bloei mag iets lager dan die 70 !En eerlijk gezegt zo een ec heb ik nog niet op het einde van mijn bloei bij kweken op aarde dus denk je die richting uitmoet want volgens schema dan zal het niet op aarde zijn!id coco's net gelezen
    Last edited by latindos; 13 December 2009, 21:29.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Lastig probleem (bruin blad)

      Ec was wat laag (0.8) dus ik extra bijvoeden met Ec=4.0 voor de zekerheid maar ook dit hielp niet.
      EC van 4.0¿ das veel te veel te hoog. Ik zou zeker niet over de 2.2 gaan.

      Grtz

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: Lastig probleem (bruin blad)

        Ik denk dat je meeldauw en spint hebt + overvoedingsprobleem
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        Bezig...