message removed
Lastig probleem (bruin blad)
Collapse
X
-
Re: Lastig probleem (bruin blad)
je zit precies redelijk ver in de bloei ,overvoeding en verbranding daardoor? ,maar het ziet er iets erger uit vrees je ook wel eens met een beestje kan zitten of meerdere ,die lekker jou plantjesvoeding opzuigen ,hopelijk geraak je er wijs uit op dit forum is heel wat info te vinden
jou LV in de bloei mag iets lager dan die 70 !En eerlijk gezegt zo een ec heb ik nog niet op het einde van mijn bloei bij kweken op aarde dus denk je die richting uitmoet want volgens schema dan zal het niet op aarde zijn!id coco's net gelezen
Last edited by latindos; 13 December 2009, 21:29.Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways -
Re: Lastig probleem (bruin blad)
Ik denk dat je meeldauw en spint hebt + overvoedingsprobleemQ. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!Comment




Comment