Green-O-Matic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #1

    Green-O-Matic

    Korting op 420shop
    Greenhouse heeft een nieuw soortje uit =D
    deze keer werd het een autoflower.

    5Feminized zaden voor 25Euro

    Green-O-Matic



    Awards:
    Not introduced yet.

    Genetics:
    Ruderalis, Moroccan, White Dwarf, Low Rider

    Effect:
    mild, fast hitting, stoned.

    Flowering indoor:
    6 weeks (55 days from start to finish)

    Flowering outdoor:
    6 weeks

    THC: N/A
    CBD: N/A
    CBG: N/A
    Last edited by Jointjedraaien; 5 September 2012, 18:31.
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #2
    Re: Green-O-Matic

    ja had hem gezien op green house seeds heel leuk soortje nu moeten ze er nog ff zo een kweek filmpje bij gooien
    Schutto In tha house

    Comment

    • BREWER
      Retired
      • Oct 2009
      • 204

      #3
      Re: Green-O-Matic

      Heb deze besteld onlangs.. Mijn bedoeling is 'n klein guerilla kweekje te proberen. Denk 'n mooie plaats gevonden te hebben, rustig.. Eind april ontkiemen, 2de week mei plantjes gaan zetten (putje gegraven en opgevuld met voorbemeste potgrond en/of guanomix), kippedraad rond de plantjes etc.., en hopelijk begin juli oogsten. Ik zet nog 'n verslagje hiervan hoor. Grtz!

      Brewer

      Comment

      • Ready Set Grow
        Retired
        • Jan 2010
        • 796

        #4
        Re: Green-O-Matic

        Veel suc6,
        als die lekker gaat bestel ik hem voor volgend jaar =D

        Comment

        • BREWER
          Retired
          • Oct 2009
          • 204

          #5
          Re: Green-O-Matic

          Ik laat et je nog weten RSG

          Greetz!

          Comment

          • Ready Set Grow
            Retired
            • Jan 2010
            • 796

            #6
            Re: Green-O-Matic

            Oorspronkelijk geplaatst door BREWER
            Ik laat et je nog weten RSG

            Greetz!
            Thx maat

            Comment

            • Nairez
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 117

              #7
              Re: Green-O-Matic

              weet iemand THC gehalte ervan eigenlijk?

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #8
                Re: Green-O-Matic

                Hmmmzz, deze gaat op men lijstje voor de buitenkweek dit jaar
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Ready Set Grow
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 796

                  #9
                  Re: Green-O-Matic

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nairez
                  weet iemand THC gehalte ervan eigenlijk?
                  op de site staat die nog niet omdat die nu aan het testen is dus momenteel geen informatie over de thc gehalte

                  Comment

                  • emiel_s
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 694

                    #10
                    Re: Green-O-Matic

                    zal denk ik wel rond 16-18 % liggen
                    Schutto In tha house

                    Comment

                    • avista
                      Retired
                      • Apr 2010
                      • 1

                      #11
                      Re: Green-O-Matic

                      bij mij kost een zaadje van de green-o-matic 4,50 maar die is gefeminiseerd (of hoe je het ook schrijft) ik had trouwens een vraagje voor een plantje die je in de zolder zet pakken ze je toch niet?:s en is de green-o-matic makkelijk te planten en is 14% thc gehalte hoog

                      Comment

                      • BREWER
                        Retired
                        • Oct 2009
                        • 204

                        #12
                        Re: Green-O-Matic

                        Yo yo yo,

                        Vlug 'n update betreffende mijn Green-O-Matics... 3 op 3 zijn uitgekomen. Ik heb ze samen in 'n pot gezet (in ongeveer 10 liters Batmix), en ze staan buiten dus. Ik moet zeggen dat de bloeitijd iets langer duurt dan beschreven door GHS, maar de geur belooft in ieder geval!!! De plantjes zijn rond de 35cm hoog en dragen nu elk ongeveer een 10gr droog denk ik (naar schatting). Ze staan nu 7 weken in bloei. Greeeeeetz!

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Green-O-Matic

                          Oorspronkelijk geplaatst door avista
                          ik had trouwens een vraagje voor een plantje die je in de zolder zet pakken ze je toch niet?
                          Binnen kweken onder lampen is verboden ook al is het 1plant op jou zoldertje

                          Green-O-Matic is opgedragen aan alle buitenkwekers in de stad,
                          guerilla kwekers, en zij die op zoek zijn naar een laagblijvende,

                          snelle en betrouwbare zelfbloeiende soort.

                          De geur is sterk met zoete indica-achtige tonen en een licht kruidige achtergrond.
                          Genetica: Ruderalis, Marokkaanse genetica, White Dwarf, Lowryder
                          Uitwerking: mild, snelwerkend, stoned
                          Bloeitijd binnen: 6 weken (55 dagen van begin tot eind)
                          Bloeitijd buiten: 6 weken
                          Hoogte: 30-40 cm
                          Last edited by belladonna; 10 July 2010, 22:40.
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • wietgoeroe
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 233

                            #14
                            Re: Green-O-Matic

                            voor mijn kweekverslag van green o matic http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-green-o-matic

                            ze staat er zo bij kodak 1 003.jpg
                            Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                            Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                            Comment

                            • BREWER
                              Retired
                              • Oct 2009
                              • 204

                              #15
                              Re: Green-O-Matic

                              Nu na 6 dagen zijn de kleinste topjes mooi droog en rookbaar geworden. De Green-O-Matic bevalt me redelijk. Ik krijg er toch 'n lekker stoned gevoel van... De smaak vind ik maar gewoontjes, niet echt uitgesproken, maar dit hangt af van de manier van kweken en voeden... Al bij al... 6.5/10, voor 'n autoflower soortje te zijn. Greetz!

                              Comment

                              Bezig...