Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden uit de oude doos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaden uit de oude doos

    Korting op 420shop
    Na jaren van piekeren en zoeken is het dan eindelijk terecht. Gevonden in de kelder. 4 jaar geleden moets ik stoppen met kweken ivm gezondsheids redenen, maar ik had intussen een brede en vertrouwelijke rking rond het cannabis en zaad gebeuren. Zodoende kreeg ik van alles opgestuurd aan zaad en toen had ik contact met een growshop die een zaadmerk kwijt wilde en ik een deel heb over genomen.

    De soorten:

    TOP44, Big Bud, Purple Power, G13, Himalaya Gold, WW, Early Girl, Hollandse hope en nog wat kruisingen.

    Hier staat een blije eigenaar,

    Silas
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Re: zaden uit de oude doos

    hahah, grappig dat je ze weer gevonden hebt.
    En precies op tijd, dat kan bijna geen toeval zijn!

    Comment


      #3
      Re: zaden uit de oude doos

      Toeval bestaat niet.

      nee, is geen b*ll verhaaltje. Maar ik heb nu zoveel zaad dat ik nog jaren voor uit kan.

      als ik ze 2 maanden geleden had gevonden, dan had me dat een hoop geld bespaard.
      Last edited by Silas; 5 May 2010, 12:49.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        #4
        Re: zaden uit de oude doos

        ghehe , leuk man zoon vondst en leuke soortjes. Hopelijk keimen ze nog goed.

        Succes ermee.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: zaden uit de oude doos

          ja zoals monty zegt nu maar hopen dat ze nog kiemen
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment


            #6
            Re: zaden uit de oude doos

            Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
            ghehe , leuk man zoon vondst en leuke soortjes. Hopelijk keimen ze nog goed.

            Succes ermee.

            Grtz
            Helemaal gelijk in. Ik heb vorige week Big Bud en TOP44 geprobeerd. Eerst in een glas met lauw water, na 4 dagen geen resultaat. Toen heb ik ze in een sproud pad gedaan en in een growbox onder een 2 maal 36 watt TL. Net gekeken en geen resultaat, dat belooft nog wat.

            Ik laat die officiele zaden even liggen en ga zaden proberen die ik van een belg heb gekregen. Het beterfd hier G13, Jack Gold, WW, HH en een bastaard.

            Dank voor jullie reply's.
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #7
              Re: zaden uit de oude doos

              heb ng een zak hennep zaad voor te vissen in de kelder ligge
              sigpic

              Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
              May Jah Bless The Herbs

              Comment


                #8
                Re: zaden uit de oude doos

                ga jij maar vissen, laat mij maar zaaien. Wie zaait zal oogsten!

                totaal vandaag 60 zaden in lauw water gedaan op de vensterbank, spannend dus.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment


                  #9
                  Re: zaden uit de oude doos

                  G13 zaden? Ik dacht dat de G13 eigenlijk een stekkenplant was...
                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: zaden uit de oude doos

                      zal goeie ice vanaf komen, kan haast niet anders... Toch beetje vocht erin gekomen? bij mij zitten ze individueel in zakjes, in een aparte pot met onderin een goeie laag rijst.

                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: zaden uit de oude doos

                        Voor je ze ontkiemt eerst een 24 uur in de vriezer helpt zeker met het onkiem proces
                        Ligt kraken is een laatste oplossing maar vraagt wel enige voorzichtigheid

                        Waar komen die G13 en Hymalaia Gold vandaan als ik vragen mag , en is ruilen mogelijk ?

                        Heb hier ook een persoonlijke zaadbank van paar honderd soorten , zowel gekregen/geruilt als eigen productie

                        Laat maar horen via PB

                        Ajo
                        Ventje
                        Living in Second live for real

                        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                        Comment


                          #13
                          Re: zaden uit de oude doos

                          Ik heb laatst eentje voorzichtig ingesneden met een chirurgenmesje en dat heeft geholpen...

                          Comment


                            #14
                            Re: zaden uit de oude doos

                            UPGRADE: na 1 week een flinke progressie tegen verwachting in. TOP44 begint te komen in de sproud pads onder de lamp, nog wel heel sumier. En ik had een stilstaande zaailing, deed helemaal niets meer na 10 cm. hoogte dus ook maar onder de lamp en dat hielp, ze is verpot.

                            nu de zaailingen, want daar zit de echte vooruitgang in. Bijna alle G13, K2, G13*WW zaden zijn uitgekomen. de andere 3 soorten laten vooruitgang zien en na vers warm water krijgen ze nog een paar dagen. dan is het zaak om alle Big Bud zaden uit de sproud pads halen en de gezonde zaalingen erin te plaatsen.

                            @SSA wat bedoel je met een stekkenplant? G13 heeft een apart verhaal en is zuiver sativa en uniek en beter nog medcinaal.

                            @monty ik denk dat dat een beetje tegen de natuur in is. de gold wil nog niet, misschien kan ik hem met een schilmesje iets open snijden.

                            @ventje ik doe niets via PB, dat is niet prive! ruilen of kopen kan altijd. ik ben voor verspreiding onder de echte liefhebbers en dat geldt voor iedere medische gebruiker.

                            @vale als de gold na een paar dagen nog niet reageert, dan zal ik jouw methode proberen. (Hoe kom ik aan een chirurgenmesje?)

                            nog een paar daagjes en dan gaan ze in de sprouds.

                            gegroet Silas
                            Veel gestelde vragen over het forum
                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL
                            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                            Comment


                              #15
                              Re: zaden uit de oude doos

                              Yo Silas,

                              Ik bedoel een beetje zoals het gegaan is met de UK Cheese. Deze is eigenlijk een supersterke skunk #1 pheno, afkomstig dus van 1 moederplant. De grower die ze selecteerde besefte waarschijnlijk dat hij met deze strain iets ongelofelijks in handen had en gaf de stek door aan vrienden, die ze weer door gaven aan vrienden, die ze weer doorgaven aan vrienden, ... Jaren aan een stuk. Een stekkenplant dus waar geen zaad van bestaat (skunk #1 maar in principe bestaan 2 gelijke pheno's niet uit zaad zoals er nooit een gelijke van ons rondloopt). Blijkbaar kan ze zelf met zuren en hormonen niet geforceerd worden om mannelijke bloei aan te maken, maar dat kan ik uiteraard zelf niet bevestigen.
                              Van de G13 vernam ik dat ze als vrouwelijke stek werd gered uit een amerikaans overheidslab denk ik. Stelde hier de vraag om eventueel iets meer te weten te komen.
                              Veel suc6 nog dude.

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X