Mededeling

Collapse
No announcement yet.

super lemon haze is eigenlijk arjan's haze =p

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• super lemon haze is eigenlijk arjan's haze =p

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

heb enkele jaartje niks meer gezet omdat ik aan het verbouwen was en hier geen tijd noch plaats voor had , maar het begon toch terug wat te kriebelen om opnieuw
    enkele plantjes te zetten . Vandaag dus beslist om de resterende zaadjes royal haze van dinafem te plaatsen alsook 3 zaadjes super lemon haze van greenhouse.
    Dacht bij het ontkiemen ik leg ze appart zodat ik weet wie wat is ... tot ik op het idee kwam om eventueel dat gouden stickertje die er altijd opkleeft van greenhouse zaadjes
    los te peuteren en aan men schaaltje te hangen , toen zag ik iets eigenaardig .... foto volgt zeker nog maar onder deze sticker stond er een ander gouden bolletje
    met Arjan's haze op

Nieuwsgierig als ik ben wil ik toch even weten of er nog mensen dit fenomeen meegemaakt hebben met dezelfde of andere soorten ?

Mijn intuÔtie zegt , arjan's haze verkoopt niet goed , we hangen er iets aan die wel goed verkoopt en hoppa weg zijn de zaadjes.

Zo werkt dat bij commerciŽle zaadverkopers heh, die sjoemelen weleens, da's niks bijzonders.

Maar misschien waren de kartonnetjes van de Lemon op ?

SLH = Super Silver Haze x Lemon Skunk
    Arjan's Haze = G13 x Haze

De genetica is heel anders dus ze kunnen niet zomaar de stickertjes verwisselen lijkt me.
    Dat merkt de kenner al na een week.

Bovendien, Arjan's Haze is een goeie strain toch, waarom zou die niet verkopen ?
    Ik denk dat je de omvang van een bedrijf als Greenhouse een beetje onderschat.

Maarre..heb je het ze al eens gevraagd hoe dat zit ?
    QnQ ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17

Comment

Je weet dat Arjan de oprichter is van de Greenhouse ?

Comment

Ik denk dat binnenin de packs nog een kaartje zit met een barcode, strain, prijs en hoeveel. Die kan niet echt heropend worden om te veranderen. Dus wat erin zat aan label is wat je kreeg veronderstel ik. Mss hadden ze fout gestickerd, het gezien en dan is erover sneller dan afhalen.
        verslag 1, verslag 2

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X