Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 jaar oud, nog bruikbaar? (met foto)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 jaar oud, nog bruikbaar? (met foto)

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Zopas ben ik in het bezit geraakt van enkele grammen wiet van een vriend die recentelijk gestopt is. Deze is zelfgekweekt en ondertussen al een dik jaar oud. Hij was vacuum verpakt, echter weet ik niet waar. Toen ik de zak openmaakte, viel me direkt een geur op die ik niet gewend ben en dus ook de eerste keer dat ik dit aroma opsnuif na het rieken van canna. In eerste instantie dacht ik aan schimmel, echter zie ik hiervan nergens sporen. Wanneer ik er dan effectief van smoor, proef ik wel dat het zelfkweek is en niet zo super straf maar los van dat feit kan ik echt totaal niet inschatten of ik deze nog kan consumeren of niet. Vandaar dat ik even wat kenners wil laten kijken naar een foto:

    Rechts is zelfkweek. Kan iemand mij toevallig zeggen of ik deze nog kan gebruiken? (mss onduidelijk op de foto, maar rechts heeft wel degelijk groen, enkel vele donkerder dan links)
    PS. witte stipjes zijn op het zakje, niet op de knoppen zelf.

    PS2: Eerste topic, mijn excuses als ik fout zit of deze niet aan de regels voldoet.

    alvast bedankt !
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by prakboy; 8 May 2017, 22:10.

    #2
    Dat onderste ziet er ni direct apeteitelijk uit. In weckpotten sowieso geen probleem, ik heb hier nog twee jaar oude wiet liggen. Maar zo in gripzakskes, hm. Dan gaat het goed er snel vanaf.

    Comment


      #3
      Hij ziet er wel lichtjes beter uit in real life. Maar de smaak en effect zitten nog goed en ik zie geen schimmel en dus enkel een geur die ik niet kan plaatsen. Denk je dat ik het dan nog kan oproken? En kan ik die er op een manier terug beter doen uitzien?
      Bedankt voor de snelle reactie.

      Comment


        #4
        Persoonlijk zou ik bij twijfel het weggooien. Je trekt de eventuele rommel in u longen lijkt me risky... Zelf wegschenken zou ik niet doen.

        ​​​​​​eigen kweek is trouwens niet noodzakelijk minder kwaliteit. Integendeel...
        verslag 1, verslag 2

        Comment


          #5
          Ik zou het gewoon op roken ziet er niet echt vreemd uit hoor voor wiet van 1 jaar oud neem 1 hijsje dan weet je het vanzelf
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Heb idd besloten om het op te roken. Smaak zit goed, effect is niet zo zwaar maar voldoende. Tis dus enkel de geur.
            Iemand enig idee hoe ik deze beter kan bewaren of is dit al te laat? Zit nu in hersluitbare zak.. heeft het nog nut dat ik deze in weckpotten steek?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door prakboy View Post
              Heb idd besloten om het op te roken. Smaak zit goed, effect is niet zo zwaar maar voldoende. Tis dus enkel de geur.
              Iemand enig idee hoe ik deze beter kan bewaren of is dit al te laat? Zit nu in hersluitbare zak.. heeft het nog nut dat ik deze in weckpotten steek?
              Ik denk dat je het niet meer beter gaat maken, maar in weckpotten stoppen kan geen kwaad. Sowieso handig om te hebben en die dingen kosten maar een paar euro bij de action.

              Comment

              Bezig...
              X