Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De ideale Strain

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      lelijke spaghetti sativa's (jaja, daar dus NIET op selecteren)
      Die ga ik onthouden
      Bedoel je dan iets als dit? (Colombian Gold)
      Underground_Seeds_Collective_-_Colombian_Gold_72.jpg


      Weinig blad is altijd fijn, dat geknip, breek me de bek niet open man, ben het helemaal met je eens


      De takken om dat gewicht te kunnen ondersteunen, moet dus wel dikke groei in zitten begrijp ik? (anders heb je van die sate prikker takjes)

      Oei das wel jammer inderdaad, dat lijkt me een enorm gedoe dat ondersteunen



      sorry, ik ga te lang door
      Bedankt voor je post


      Comment


        #18
        Ik denk niet dat je te lang door kan gaan bij mij hoor

        Bwa, een vigoreuze sativa die meteen op 12/12 gaat kan ook sterke takken hebben die haar gewicht kan ondersteunen. Als op het einde van de bloei haar hoofd wat gaat hangen door het gewicht is dat niets. Maar de hele plant de hele cyclus ondersteunen? Dat vind ik "zwak" overkomen. Zelfs bij goede voorgroei heeft de 2046 ondersteuning nodig. Maar die toppen man!!!! Kwijl loopt uit de mond. Dat is een fragiel plantje dat je echt met alle zorgen moet telen en onderhouden. 6 maand lang ongeveer, want ze bloeit al 4 maand. Daarom zou ik ervoor zorgen dat ze wat vergevenigsgezinder is moest ik ze bewerken.
        Ik begrijp niet waarom de 2046 niet op de markt te vinden is? Die overtreft Amnesia.


        Die Colombian kan nog net. Die zijtakken hebben de plaats om te ventileren en voldoende licht te vangen. Alleen vanonder vind ik dat ze net iets te ver uit elkaar staan. Als dat zo over de hele plant geweest zou zijn had dit niet ideaal geweest. Dat is verloren hoogte in de tent en dus ook verloren licht indien je niet scrogt.

        Je kleine tekst is wat moeilijker te lezen. Maar ik groei en bloei op een vierkante meter. Meer heb ik echt niet. Als ik een eigen kamer voor me alleen had zou ik mijn hobby wel de overhand laten nemen. Maarja, als ik zaad zou maken kom ik met 100 planten niet toe. Eigenlijk is dat niet evident haha.

        Ik werk liever met moederplanten om daar dan stekken van te plaatsen.
        1 moeder en dan 5 stekjes in 5x30L. Nu werk ik via zaad in 11L potten.

        En die moeder zou dan 12h mee in de tent komen. Ik zou haar er telkens uithalen om verder te belichten op tafel onder het licht van de eetkamer. Ik heb gewoon geen plaats
        1 vierkante meter is eigenlijk al teveel hier.
        Zaad maken zou leuk zijn, maar nu ligt de prioriteit op het rookwaar. Ben het zo beu afhankelijk te zijn.

        Comment


        #19
        de idiale strain ! die maak je zelf
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          Jaa zeker! al mee bezig
      Bezig...
      X