Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gorilla glue, welke aanbieder de beste keuze?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gorilla glue, welke aanbieder de beste keuze?

    Korting op 420shop
    Goededag,

    De amneesjes zijn aan het drogen dus het is tijd om een nieuw soortje te zoeken.

    Na veel positieve berichten over gorilla glue zou ik het zelf ook wel eens willen proeven.

    nu zit ik alleen met de handen in de haren over bij wie ik ze ga halen.

    royalqueen seeds bied ze in bulk aan, 100 voor 350 euro.
    Growerschoice een 5 pack(30 euro)
    en
    zamnesia een 10 pack. (56 euro)

    Het liefst koop ik mijn zaden in bulk op, vanwege de prijs en vrienden die meestal ook wel wat zaadjes willen hebben.

    Heb nu al wat meerdere planten van rqs gehad, en had toch wel een x aantal zaadjes in sommige planten, niks extreems maar wel aanwezig..

    zijn er mensen die ervaring hebben met een van de aanbieder en de gorilla bij hun vandaan?

    alvast bedankt !

    #2
    De originele Gorilla Glue bestaat niet meer, alles wat je nu kunt kopen zijn vage verhalen of eigen kruisingen van breeders die een populaire naam zochten of een poging gedaan hebben om iets soortgelijks te maken.
    Origineel zijn het hermazaden, door de Chem sister hermafrodiet die erin zit en voor de originele zaden gezorgd heeft. (het was een ongelukkie dus)

    RQS zou je niet eens moeten overwegen. Ik vergelijk dat soms met CNNBS.
    Een hele hoop reclame, een minderwaardig product en proberen om zoveel mogelijk geld te maken.
    De afkomst van hun Royal gorilla omschrijven ze bij RQS als "waarschijnlijk afkomstig van gorilla glue".
    Hoezo vaag ?

    Growers choice heeft de strain sinds kort in het assortiment. Wat de oorsprong is, is mij niet bekend.
    Ik hou niet van hun misleidingen, met namen als "superlarge XXL blabla" en dan komt er een gewoon plantje uit, niks superlarge xxl
    En dan al die gefotoshopte plaatjes die ze gebruiken, bahbah, ik wordt er gewoon een beetje onpasselijk van.
    Ik ben geen ster met fotoshop, maar daar hebben ze een kleuter ingehuurd voor de foto's op hun site denk ik.
    Growers choice steelt, sorry, gebruikt genetica van andere breeders.
    Ze pakken een goedlopende strain, maken er een keer zaadjes mee, en verkopen die als eigen kruising.

    Bij Zamnesia hebben ze een GG zichzelf laten bevruchten (dus nog een keer herma gemaakt) en daar de zaden van geoogst.
    Welke GG ze daarvoor gebruikt hebben is niet duidelijk, logisch ook, omdat de originele niet meer bestaat.
    De opbrengst van GG is niet erg groot, en de strain is niet stabiel, er komen diverse pheno's voor.

    Dus welke de beste is ?
    Idunno...met zoveel problemen en geheimen zou het zeker niet mijn keus zijn, maar als je je zinnen erop gezet hebt wegens "goede verhalen" kun je het beste kweekverslagen googelen en zien wat de resultaten in de praktijk zijn.

    Er zijn trouwens nog meer aanbieders van de strain.
    Hoe die eraan komen mag je zelf uitzoeken

    GOGL.JPG
    (via seedfinder)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Wow, wat een pak aan kennis in een redelijk korte comment gepropt.

    • Frbdw
      Frbdw commented
      Editing a comment
      Duidelijk qnq, jammer dat er zo vals geadverteerd word met namen.. rqs heb ik als enige ervaring mee en wil daar eigenlijk van af stappen vanwege de vele die zaad produceren.

      Het is niet zo dat ik persee gorilla glue wil kweken, sta open voor elk soortje haha.

      Welke zaden verkopers heb jij een goed gevoel/ervaring bij? Er zijn er zoveel.. zie door de bomen het bos nirt meer

    #3
    Dark Horse beweert wel the real thing te hebben.

    Maar GG heeft het zelfde probleem als Girl Scout Cookies.
    Veel twijfel over het origineel.

    Ik heb nu GSC van Cali Connection.
    Geloof geen bal ervan dat dit de originele is.
    Al mijn planten zijn totaal andere pheno's.

    Je kan altijd eens een andere USA strain proberen als je toch op zoek bent naar iets nieuws.

    Comment


    • Burundanga
      Burundanga commented
      Editing a comment
      Heb jij 899 euro betaald voor 10 zaden QnQ?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Haha nee, zo seniel ben ik nog niet.
      Maar als jij dat wil betalen kan ik ze wel regelen voor je

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Nee QnQ dat ken jij niet regelen handel is verboden hier weet je nog !!! Jongentjes Q plukt je kaal hoor en gaat er met de buit vandoor
      P.s bulk 100 zaden voor 9999 is nie duur als gurilia is

    #4
    Beetje laat maar toch nog even een reactie.

    Er zweven her en der nog wel goede clone only rond.
    Ben zelf niet kapot van de GG maar ieder zjjn ding uiteraard.

    Space Genetix heeft met de clone only S1 gemaakt, deze krijgt wel hele goede kritieken.


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment

    Bezig...
    X