Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoek een strain met een bepaald soort effect.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zoek een strain met een bepaald soort effect.

    Korting op 420shop
    Hallo.
    Ok, dus, ik zoek een strain met een bepaald soort effect, en ja, het is heel belangrijk. Het is voor buiten, maar als je een autoflower weet, dat mag ook. Maar liefst een gewone voor buiten. Geen reguliere, alleen fem.

    Heb onlangs CBD wiet gerookt. Dusja, wiet met <1% THC en heel veel CBD (14% was het), en weet je, I liked it a lot. Toch een deel.
    Het effect op men lichaam vond ik zalig... Had mij nog nooit zo goed gevoeld de laatste aantal jaren. (Maar da's niet moeilijk ook )
    Nu, er ontbrak nog 1 ding. En dat is, toch wat moeheid.
    Ik voelde mij nog te wakker.

    En ja, heb een hele (en dan ook een net iets minder belangrijke) goede reden waarom ik dat wil.
    Nu, wat ik dus zoek is. Iets met medium lichaam relaxatie (of mag veel zijn), en dan ook wat moeheid. Een echte head high moet niet echt...

    Nuja, om die moeheid te bereiken, heb je dan een indica met veel THC, gemiddeld, of laag nodig?

    Na een tijdje zoeken kwam ik uit op dit: https://www.wietzaadjes.nl/anesthesi...pyramid-seeds/ (En ja, heb ook op oogsten in september gezocht, omville van minder kans op toprot... dusja, als het kan, zo vroeg mogelijk kunnen oogsten.)

    Dusja, als je iets aanraadt, liefst iets met heel hoge CBD. Misschien wel minstens 9-10% vermoed ik zo.
    Ik denk, als je 1 aanraadt dat dat niet heeft ga ik er zelfs niet naar zien.
    Het voelde te goed. (Ja, het was meer dan relaxed alleen.)
    Zou die goed zijn voor wat ik zoek?
    Last edited by ikwilgnusername; 29 November 2018, 06:23.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    #2
    Last edited by ikwilgnusername; 29 November 2018, 07:49.
    We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

    Comment


      #3
      En hier is een klacht.
      Maar waarom zijn er zoveel seedbanks die niets over de effecten zeggen van hun strain? Of andere waar je maar een heel klein beetje info hebt.
      En dat is net zowat het belangrijkste. Om er van het te krijgen

      Zo irritant.
      Een aantal soorten was ik tegenkomen die interessant leken, maar zo gelaten omdat ik niets wist van hun effect.
      Pech voor hun.

      Mag wel eens veranderen.

      Gewoon, uitgebreide (zoals de effectbeschrijving mag zijn) info, gedetailleerd. Is dat zoveel gevraagd?
      En da heb ik het niet alleen over het effect.
      Soms vind je zelf niet hoe friggin' hoog een plantje wordt (binnen), wat essentieel is voor mij, en voor behoorlijk wat anderen ook waarschijnlijk.

      Edit:

      Bon, ik denk dat ik men zoektocht ver ga laten. Ik ga Anesthesia CBD en Pineapple Express proberen vermoed ik. En dan ook White Dwarf auto als gratis zaadje.
      Morgen bestellen, ofja, moest iemand een suggestie hebben tegen dan.

      Eigenlijk zoek ik, om heel accuraat te zijn: een milde of heel milde stoned, wat moe, en heel ontspannen. (Hoge CBD ook uiteraard.)
      Last edited by Jointjedraaien; 2 December 2018, 11:11.
      We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

      Comment


        #4
        Dit komt toch op hetzelfde neer als je andere topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...in-is-voor-mij

        Misschien reageert er daarom niemand hier, want alles is daar al gezegd toch?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • ikwilgnusername
          ikwilgnusername commented
          Editing a comment
          Ja, beetje.
          Je mag deze wegdoen hoor, of slotje op.

          Is goed.
      Bezig...
      X