Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste autoflower zaadbanken/zaden met goede genetica?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste autoflower zaadbanken/zaden met goede genetica?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik wil graag een rondje autoflowers proberen omdat ik eens wat wil experimenteren na deze kweek. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat ik eens een rondje autflowers ga draaien om de oogst en het groeiproces te kunnen vergelijken en zien wat ideaal is voor mij. Ik ga sowieso die van Barney's Farm eens uittesten want die LSD Auto ziet er ongelofelijk uit, heeft zogezegd een hele mooie oogst en ik weet dat ze redelijk goeie zaden hebben van vrienden die ook kweken.

    Wie is er zo nog op de markt behalve Barney's Farm? Voor mij zijn de enige twee belangrijke dingen dat ze een ruime selectie aan indica's hebben en dat ze een redelijke oogst opbrengen.
    Stay blessed, never stressed

    #2
    Dinafem en dutch passion schijnen goeie auto strains te hebben.

    Zelf ben ik met hindu kush auto bezig van wietzaadjes huismerk , groeien goed ben benieuwd naar opbrengst.
    Zit nu op dag 28 en nog geen problemen gehad.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #3
      Ik ben wel tevreden van fastbuds heb er nu twee in de grond gestopt
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Sensiseeds maakt mij altijd blij. Goed stabiele pheno's. Huismerk wietzaadjes.nl doet het ook super goed maar dan krijg je wat meer variatie. Vind ik zelf leuker omdat je dan beetje verschillende wiet krijgt.

          Comment

          Bezig...
          X