Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Skunk #1

    Korting op 420shop
    Skunk No. 1 (AKA "The Pure"), is the origin of all the skunk varieties grown through the world today, this plant was created by Sam the Skunk Man, at Sacred Seeds, in the late 70s. Sam bred Afghani Indica, "Acapulco Gold", Mexican Sativa and Columbian Gold Sativa to create an exceptionally strong and flavourful cannabis plant. Skunk plants are typically early maturing, well stabilised, with high potency and yield.

    The Flying dutchman brought over pure true breeding strains like Early California, Thai, Mexican and Silver Haze from Columbia, Afghan and South African seeds. Most importantly he brought over a few crosses that he had already made himself, including the very first Skunk Number One which is a Columbian, Mexican, Afghan cross. This earnt him his present nickname THE SKUNK MAN.



    Heb je dit soortje al eens gekweekt en wil je je fotos, mening of mss zelfs een rookverslag erover kwijt? voel je dan vrij om het hier bij te posten.

    Peace

    #2
    Re: Skunk #1

    Wou nog ff zeggen dat The Skunkman op bepaalde forums zit dus maar wat zoeken als je bv vragen hebt.

    Hier nog wat info die ik vergeten was

    Stabilized hybrid Sativa / Indica : 75 % / 25 %

    Appearance : Big flowers, limegreen to gold

    Smell / taste : Sweet smell, full, satisfying taste

    High / strength : Very strong, cerebral/physical

    Yield per m2 : Very high Sowing time : May / June

    Outdoor harvest : October (Holland)

    Flowering period : 8 weeks (12 hrs indoor)

    Comment


      #3
      Re: Skunk #1

      interresante informatie, ik heb dit jaar drie fem skunk zaadjes gekocht en ben nu enkele weken ver.
      Op het forum zitten niet veel mensen die skunk #1 zetten, zou dit een specifieke reden hebben.
      Nuja de simpelheid van kweken en het roots karakter spreekt me wel aan.
      Die goed to zeer goeie oogst lijkt me ook wel niet mis, met wat hulp van de professionals onder jullie kom ik er wel
      grtz thanks voor de bruikbare info

      Comment


        #4
        Re: Skunk #1

        omdat er ondertussen nog mooiere kruisingen zijn gemaakt. En mensen kiezen dan rap voor recentere Superskunk dan de oude versie. Is een beetje zoals kiezen tussen windows 98 en windows 7
        Maar is mooie oldskool commerciele soort, beetje zoals northern light.

        Comment


          #5
          Re: Skunk #1

          Ik heb ook skunk in mijn tentje nu, ze staan 3 weken in bloei, moet zeggen dat ik wel onder de indruk van ze ben
          Alleen een overzicht krijgen in hoeverre verschillende skunken nu echt van elkaar verschillen, ik heb geen idee.
          Die skunk heb ik gezet omdat ze kort bloeit en precies rondom het begin van mijn vakantie klaar zou zijn.

          Comment


            #6
            Re: Skunk #1

            ja idd de verschillen zullen waarschijnlijk wel niet zo groot zijn.
            Ik heb skunk gekozen omdat ik enkele jaren geleden 5 gram zelfkweek skunk had gekocht via een vriend en ik ben sindsdien nooit meer zo'n weed tegengekomen, ik bedoel ZO goed.
            ZELFS NIET IN COFFEESHOPS dusja hopelijk komen mijn planten vergelijkbaar ermeeit would be so nice
            En daarbij als je niet met een vast idee gaat om bepaalde soort te kopen voor je naar de shop gaat sta je daar uiteindelijk een uur te twijfelen welke zaadjes je koopt
            dus blijf je volgens mij best bij je eerste keuze
            ik kweek ze buiten in een tent dus dat moet wel wat opleveren
            zwof succes als je kan laat me eens weten hoe hij smaaktenjoy

            Comment


              #7
              Re: Skunk #1

              @ tarz

              kweek je ze buiten in een tent? een kas ofzo?
              die skunk ruikt heerlijk zoet, hiervoor had ik cheese staan die had een veel scherpere lucht, skunk is lekker zwoel

              Comment


                #8
                Re: Skunk #1

                Heb vorig jaar ook 5 skunks#1 gezet: reuzetevreden over !

                - vette oogst (1 buitenplant had 400 gr droog)
                - smaakt naar fris tot passion fruit-achtig
                - zeer sterk (mag je fameus mishandelen)
                - beetje oppassen voor schimmel op het einde vd bloei wel(goed ventileren)

                succes ermee!
                I've seen things who people would never believe...

                Comment


                  #9
                  Re: Skunk #1

                  @zwof
                  ja ik kweek ze in een kas , maar ik heb vorig jaar ongeveer dezelfde kas gebruikt en ben bang dat die toch heel wat licht tegenhoud.
                  Vorig jaar was mijn plant volledig gestrecht.PICT0009.jpghet plastic is volledig in kotjes en dat houd denk ik toch heel wat licht tegen.
                  Daardoor zet ik ze telkens buiten de tent zo lang mogelijk in zonlicht als het mooi weer is.
                  @lady green
                  Leuk 400 gram zal wel wat hoog gegrepen zijn voor mij, ik zou al blij zijn met 500 gram van 3 planten, want vorig jaar had ik met moeite 25 gram.
                  Wel van oud zaadje, soort onbekend.
                  Merci voor de info, ik word zelfzeker dat ik de juiste keuze heb gemaakt
                  grtz

                  Comment


                  • granddaddyHaze
                    granddaddyHaze commented
                    Editing a comment
                    Gewoon naar de Welkoop/ en de kas folie van hun kopen want deze Groene folie is absoluut geen goede folie Aangezien Wietplanten niet zoveel doen met licht in het Groene spectrum

                  #10
                  Re: Skunk #1

                  @ tarz ik denk dat je kasje inderdaad wel wat donker is, ik heb een kasje van doorzichtig kassplastic en daarin merk
                  ik al dat mijn planten minder licht krijgen, en als het niet meer vriest kunnen ze toch heerlijk naar buiten

                  nog een fotootje van een dame, iets langer dan 3 weken in bloei nu



                  @ lady green ik ben nu extra benieuwd naar die skunk, ik heb ze binnen staan maar ik ga ze volgend jaar
                  dan zeker eens buiten proberen, en 400 gram droog van 1 plant is zeker een mooie oogst

                  Comment


                    #11
                    Re: Skunk #1

                    een mooie stabiele plant:d
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #12
                      Re: Skunk #1

                      wat is dat indica en sativa eigenlijk ?

                      Comment


                        #13
                        Oorspronkelijk geplaatst door zwof View Post
                        Re: Skunk #1

                        @ tarz

                        kweek je ze buiten in een tent? een kas ofzo?
                        die skunk ruikt heerlijk zoet, hiervoor had ik cheese staan die had een veel scherpere lucht, skunk is lekker zwoel
                        Dat is vreemd! Aangezien "Cheese" juist ontwikkeld was om de overheersende geur van "Skunk" te drukken volgens de blog van Zamnesia

                        Comment


                          #14
                          Horks Fototopic 2.0

                          Comment


                          • granddaddyHaze
                            granddaddyHaze commented
                            Editing a comment
                            Ben ik deels wel met je eens...maar de "Skunk #1" van "Sensi seeds" heb ik inmiddels meerdere jaren uit zaad gekweekt en iedere keer waren de planten hetzelfde, smaakte en roken hetzelfde, smaak van rook en effect hetzelfde en waren gewoon eender

                            Maar heb ook eens de Skunk #1 zaden van hun dochter onderneming "White-Label" gekozen en van de vijf zaden waren alle verschillend en er zat zelfs een exemplaar met Roze bloemharen tussen dus heeft het wel een beetje met de kwaliteit van de zaden te maken

                          • Hork
                            Hork commented
                            Editing a comment
                            Zo heb ik Super Skunk van Sensi gekweekt en dat waren toch wel wat verschillende fenotypes. Wellicht is de Skunk #1 van Sensi een van hun beste selecties, die moet ik maar eens proberen dan.
                        Bezig...
                        X