Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Northern Lights zaden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Weet niet of je kan stekken maar bij Wietzaadjes.nl is een enkel zaadje van Sensi Seeds al Tijden in de aanbieding en heb zelf inmiddels meerdere stekken aan het opgroeien van een enkel zaadje en kan qua smaak nog niet oordelen maar de geur is Legendarisch! old school Nothern Lights

    En heb persoonlijk niets dan goede ervaringen met "Sensi Seeds"en ben het absoluut met je eens dat de Zaden van Sensi vrij kostbaar zijn...Maar de Kwaliteit is er wel naar
    Goed dat gezegd hebbende ook ik geef geen 25,- per zaadje uit maar 10,- is een gemiddelde prijs en dat kost een enkel zaadje Northern Lights van Sensi Seeds ook bij Wietzaadjes.nl

    En gewoon even iets van persoonlijke aard maar ik heb 30 jaar geleden ooit eens "Orange Bud" zaadjes gekweekt en was totaal niet onder de indruk....Maar ik hou het erop dat dat meer lag aan mijn beperkte Kweek Kunde van 30 jaar geleden dan aan de kwaliteit van het Zaad en denk dat ik nu totaal andere resultaten zal krijgen
    Last edited by granddaddyHaze; 16 February 2021, 00:07.

    Comment


      #17
      Heb ook goeie ervaring met Sensi seeds en je hebt ook gelijk dat je niet mag afgaan op ervaringen van dertig jaar geleden. Eerlijkheidshalve was ik van zins om niet meer met Northern Lights aan de slag te gaan, maar je zet me aan het denken.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #18
        Proberen dus

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ben nu bezig met Northern Light van wietzaadjes.nl.
      Bezig...
      X