Ik wil op korte termijn eens Northern Lights zetten maar welke is nou de originele? Is het de peperdure van Sensi seeds of heeft Zamnesia seeds de enige echte? Ben benieuwd of iemand mij daar meer over weet te vertellen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke Northern Lights zaden?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostIk heb geen antwoord op je vraag, omdat ik die soort niet bijzonder vind en dus niet kweek
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostMaar heb je weleens op seedfinder.eu gekeken ?
Comment
-
Als je het echt graag wilt weten kun je een testronde doen natuurlijk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh View PostAls je het echt graag wilt weten kun je een testronde doen natuurlijk
- Likes 1
Comment
-
Die 130 is zodat mensen zouden denken oh, wow, wat duur. Dat moet kweet ni wat zijn. En dat is het natuurlijk niet, dat is het nooit. En ik zit mss al dik 50 soorten verder ondertussen en er zijn er veel die ik top vind en geen enkele waar ik 13 euro per zaadje zou aan geven. Wat maakt het uit als iets de originele versie is of niet? Aangezien je niet weet wat je koopt kan elk beter zijn dan de andere.
Niks rechtvaardigt in ieder geval die prijs, het is niet echt veel duurder om de ene soort te kweken tegenover de andere.
- Likes 2
Comment
-
Dat had ik es gelezen wat de frisian duck betreft, dat men die smaak heel rap kotsbeu wordt, of ging het over het effect? Nu een wietplant met zo een aparte bladeren zou ik dan ook enkel buiten kweken opdat die niet zou opvallen en toch iets te roken hebben.
Maar over de Northern Light terug denk ik dat Hork vooral de 'pure' 'originele' strain wil bemachtigen in voor zoverre dat mogelijk is
-
Ik heb een x Northern Light zaadjes gekregen van wietzaadjes.nl
hun eigen huismerk.
en het is best een leuke kweek geworden.. en ze zijn niet prijzig voor
een fijn wietje om te proberen.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Zeg maar zo, Keep It Simple
- Likes 2
Comment
-
Hork
https://www.royalqueenseeds.nl/blog-...abissoort-n111
Leuker om te proberen?
https://www.zamnesia.nl/149-zambeza-...feminized.html
Eigenschappen Northern Lights Deze wiet wordt wereldwijd enorm veel gekweekt Ze heeft een redelijk korte bloeitijd Dit is een makkelijk te kweken wietplant Prima geschikt voor zowel binnen als buiten Merk: 00 Seeds
dit zouden de 3 waar ik uit zou kiezen denk ik.
Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)
- Likes 1
Comment
-
Kennis van me heeft dit jaar de 'originele' NL van Sensi gekocht, die dure zo. Heb er eens goed mee gelachen.
Was een groepsaankoop van enkele vrienden, en die ene kennis heeft er toen 5 gezet, waarvan 2 waardeloze pheno's en 3 semi-goede planten met best veel neiging tot toprot.
Als je je geld wilt doorspoelen weet je dus wat te kopen... Voor binnen durf ik al eens wat meer uit te geven voor zaden, maar die outdoor zaden die ik koop zijn toch ook altijd budget gericht hoor.
En tjah, die prijzen in de cannabis industrie zijn zelden gebaseerd op logica. Net zoals hun 'research seeds', waarvan je eigenlijk niet weet wat je koopt. Je gaat er hoogstwaarschijnlijk heel lekkere wiet mee halen, maar dat haal je ook met reguliere zaden van bv. Sannies.Stap voor stap geraken we er wel.
- Likes 2
Comment
-
Ik heb een mail gestuurd naar Sensi Seeds met de vraag of ze die prijs kunnen rechtvaardigen, of deze mss wel de originele strain is en of ze dit wat willen/kunnen toelichten. Vooral omdat ik ook erg benieuwd ben en er het ev wel voor over heb, vind het (voor mij pers) een topsoortje.
Alhoewel de automatische mail mij verzekerd van snel antwoord verwachtend te mogen zijn kreeg ik na 4 dagen nog steeds geen antw...
Tenzij ik toch nog iets ontvang zegt dat genoeg voor mij en koop ik voor 130 ballen aan Soma zijn zaad of zo-PEverything is nothing and nothing is everything.
- Likes 1
Comment
-
Ik heb de huismerk wietzaadjes.nl Northern Lights gezet dit jaar, die deed het niet beter of slechter dan een gemiddelde binnensoort. Iets minder toprot dan de rest, en het begon 2 weken later dan de rest maar ik heb 'm niet fatsoenlijk kunnen laten afbloeien.
Sensi lijkt veel 'originele' hybrides te hebben die al eeuwen mee gaan. Ik denk dat die van hen, of van een van de oudere zaadbanken, het dichtst bij het origineel komen. Veel van die oudere zaadbanken bestaan alleen niet meer, je zult effe in de archieven van het forum moeten duiken om die terug te vinden.
Ik vind HJM wel iemand die daar meer over zou kunnen weten. Of misschien de heren van No Mercy of Cees die daaraan gelieerd was, of Vale (of wat zijn username ook mag zijn tegenwoordig).Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 2
Comment
-
Ik ben geen fan van Cees, laat dat voorop staan. Maar ik heb wel respect voor hem en het is een oude rot in het vak die meer weet van de oudere soorten dan ik. Ik kan het oneens zijn met zijn theorie en dat ben ik vaak ook. Aan de andere kant zie ik niet waarom hij zou liegen over de beste/originele NL.
-
Nee dat is ook zo LR2, maar ik ben niet perse naar de originele Northern Lights op zoek. Voor mij is smaak en compactheid belangrijker dan origine. Cees ken ik niet persoonlijk maar zijn direct 12/12 methode spreekt me wel aan. Indien ik nog eens zelf aan de slag ga met breeden wil ik het eens proberen.
Comment