Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

// { RookVerslagen } \\

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    // { RookVerslagen } \\

    Korting op 420shop
    Smoke reports.

    Een topic als dit heb ik altijd gemist op JD, dus bij deze.
    Heb je een wietje gekweekt, en wil je graag iets kwijt over je ervaring, over de smaak, het effect ?
    Vul maar aan.


    Probeer in ieder geval wel wat gegevens erbij te zetten, bijvoorbeeld :
    De precieze soortnaam en de breeder (maker) van de zaden.


    Een fotootje van de gedroogde top(pen) (niet van de planten) zou erg mooi zijn, maar als je echt een uitgebreid rookverslag schrijft wil ik het je wel vergeven als je geen foto hebt

    * Als er al een review staat van de soort die je wilde posten maakt dat niet uit he...
    Ik lees liever 10 ervaringen van een soortje dan 1
    Smaak en effect is toch iets persoonlijks en precies dat persoonlijk oordeel is interessant om te lezen.

    Ik zal wat oude smokereports hierbij zetten om af te trappen..


    Santa Maria (No mercy)



    De Santa Maria, door Cees van (destijds) No Mercy.

    Heerlijk rokertje die in de pot ook erg lang goed, vers, blijft aanvoelen.
    De smaak van een Santa Maria is overal hetzelfde, dus als je 'm niet kent kun je 'm overal proberen.
    De plantjes die je eventueel zelf gaat kweken gaan dezelfde smaak hebben.

    Dit is de 7e of 8e keer dat ik deze binnen gekweekt heb. (9x inmiddels)
    Dat zegt genoeg.
    8 Weken bloei
    Cijfer : 9 vanwege z'n unieke smaak en stabiliteit van de strain.


    Holy Princess (Eskobar)
    Genetica: Een kruising van Cinderella 99 en Santa Maria.
    Eskobar is ermee gestopt dus het origineel is waarschijnlijk nog moeilijk/niet meer verkrijgbaar.

    De C99 Pineapple pheno zit hier in. Als je die kent, dan weet je ook hoe de Princess smaakt.
    Fruitig, Grapefruit, mango, ananas, lekker smooth, zoetig van smaak.



    Zou ik die nog een keer zetten ?
    Wie weet. Dit is de 2e keer dat ik deze gekweekt heb.
    Nakweek zaden in overvloed
    .
    Cijfer : Voor de smaak 9 maar voor de plant wat minder.
    Ik ben toch wat pitjes tegengekomen bij deze dus ze gaat voornamelijk in de verdamper.
    Voordeel is dat je met een verdamper echt de pure smaak van de wiet krijgt, en ik kweek voor de smaken.
    De toppen zijn iets meer Sativa-achtig (iets losser van structuur)
    10 weken bloei


    Guanabana (Blimburn Seeds)

    Zaadje heb ik gekregen, geruild of gewonnen. Idunno...
    Maar wat een verrassing was dat.
    Genetica: Amnesia haze x White Widow



    Wow, dat is even een fijn rokertje geworden.
    Dat had ik eigenlijk niet helemaal verwacht, maar je proeft duidelijk de Amnesia met flink wat meer fruitige tonen.
    Ja, wat voor fruit, idunno, een beetje exotisch, fris.

    Zou ik deze weer zetten ?
    Jazeker. Dat besluit is al genomen
    Cijfer : 8.5 ze ruikt ook de hele kweek lekker. De toppen kleuren wat donker aan het eind van de bloei.
    Goed afgebloeid, 10 weken bloei. Een sativa met goeie stoned en een smaak die blijft hangen.


    Grapefruit (Female seeds)

    Ook dit is een Cinderella 99 kruising en dat is wel te ruiken.
    Hij ruikt tijdens de kweek supergoed, en ook na de kweek blijft de grapefruit geur lekker aanwezig.
    Zo gauw je de pot open doet komt die heerlijke zoete grapefruit/mango geur je tegemoet.
    Ook tijdens het roken zit die smaak er goed in. Gevaarlijk, want door die supersmaak rook je er snel teveel van.
    Effect is een milde stoned bij plusminus 9 weken bloei.


    Goeie opbrenger, maar de toppen zijn niet keihard, vanwege de Sativa die erdoor gekruist zit gok ik.
    Dat heeft ook z'n voordelen. Als je deze begin augustus verduistert voor een week of 4 kun je deze prima buiten growen ondanks de iets langere bloeitijd.
    In de volle grond kan het wel een flinke struik worden !
    btw. Dit is de indoor versie.
    Female seeds verkoopt ook een outdoor versie, maar daar zit weer een andere soort doorheen gekruist.

    Bubblegum Sativa (Eskobar)

    Dit is een apart soortje. Officieel heeft Esko deze nooit uitgebracht. Hij heeft wel een Blueberry Sativa in de verkoop gehad maar die is iets anders.
    Que genetica zit hier ook de True Blueberry (sativa thai phenotype F6,7) van Dj Short doorheen waar de wiet z'n kleur van krijgt.
    Toch is dit wat anders. Waar die Bubbelgum precies zit ben ik nooit achter gekomen.
    Ik heb nog wel ergens een datasheet van alle Esko genetica liggen dus misschien vul ik dit later nog wel een keer aan.


    Bij 10-11 weken bloei zit hier een aangename milde stoned in.
    De smaak hoef je niet te raden; Blauw. Flinke stretch na omschakeling.
    Als je de paarse pheno treft krijg je een sterke blueberry - zwartebessen smaak erbij.
    De groene pheno heeft dat weliswaar iets minder, maar hier zit het ook in.

    Deze soort is zeker nergens te koop.
    Ik heb nog wel een paar100 zaden nakweek hiervan, dus deze ga ik nog wel een paar keer doen, inshallah

    --volgende keer meer--
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Gewoon ook gelijk soorten die we never nooit niet kunnen kopen, maar meneer nog wel een paar honderd zaadjes heeft! Hahahaha! Geweldig.

    Ik vind dit een mooie stickie. Kan het forum faciliteren dat van een bepaalde soort meerdere meningen goed overzichtelijk te zien zijn? Ik zal een verslagje maken van mijn white widow, die nu 4 maanden gecured is. Geur, mis ik in je verslagen. De geur vind ik wel belangrijk.

    Een soort van wijncatalogus van wiet.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Je kunt een bericht geen tag meegeven nee.
      Je kunt wel binnen een topic zoeken.
      Er is rechtsboven een zoekraampje om het forum te doorzoeken, maar er is ook middenboven een zoekraampje en daarmee doorzoek je alleen het huidige topic.
      Daarom vroeg ik om de goeie naam/breeder erbij te zetten, dan kun je daarop binnen het topic zoeken.

    #3
    Geweldige topic Q, en wat een mooie toppen, wordt al stoned van het aanschouwen ervan + de beschrijving van je super..

    kerstkaart-corona-gezond-nieuwjaar.png

    Comment


      #4
      Everest bud (Greenlabel seeds)

      Tijdens de grow bleef deze flink achter.
      11-12 weken bloei resulteerde toch in een goeie hoeveelheid keiharde pingpongballetjes.
      (de breeder zei +/- 50 dagen bloei dus daar zit wel wat verschil)


      Deze is vrij neutraal van smaak, ondanks de WW x Skunk genetica.
      Als je in de pot ruikt, dan ruik je ook niet zoveel...ja wiet, maar that's it.
      In de joint, weinig smaak, flinke stoned
      In de verdamper, iets meer, maar nog steeds niet zo bijzonder qua smaak. Wel een lekkere mellow stoned.
      Effect zit er wel aan, maar het blijft niet superlang hangen.
      Leuk wietje, zaden zijn ook niet zo duur. Geen spijt van, maar volgende keer kies ik weer iets anders.


      JackBerry (F1)

      Breeder: Sannie
      Prijs 2012: 35,- voor 10 zaden (F3).
      Prijs 2021: 45 voor 5 zaden (F?)
      Genetica: Blueberry Indica F1 x Sannie`s Jack



      Ik heb van deze de originele F1 gedaan.
      Welke op dit moment verkocht wordt weet ik niet.

      Cijfers (0/10)
      - Uiterlijk : 8. Mooie lange buds.
      - Compactheid : 7. Lekker.
      - Geur : 7. Ruikt iets zurig.
      - Smaak : 7
      - Trichomen : 8. Duidelijk zichtbaar.
      - Bananen : 1-5

      Het ziet er goed uit, budje is keihard, zou iets compacter kunnen.
      Tijdens het verkruimelen komt er een wat sterkere zure geur je tegemoet. Ik kan het niet echt plaatsen.
      Hij rookt lekker licht, diepe halen, maar de smaak blijft een beetje achter op de geur.
      Weinig high, wel meteen wat verdovingsverschijnselen...tintelende lippen...stoney gevoel komt snel opzetten.
      Wietje doet wat het moet, na een paar halen voel je absoluut de werking in je gezicht als eerste.
      Ik kan met veel moeite een vleugje van de Blueberry ontdekken, maar het is voornamelijk Jack die de boventoon voert.
      Zoals gezegd had ik de F1 en daar kwam dit keer een groene pheno uit.
      Je hebt ook kans op een paarse met deze zaden, die heeft misschien wat meer blueberry smaak.

      Overall geef ik de Jackberry een 7


      Red Cherry Berry.

      Breeder : Barneys Farm.
      Prijs : +/- 53 euro voor 10 zaden.
      Bij Barneys zelf zijn ze momenteel niet op voorraad.



      Cijfers (0/10)
      - Uiterlijk : 9. Strakke harde buds.
      - Compactheid : 8. Keihard.
      - Geur : 6. Fruitig, groen, zwak.
      - Smaak : 6-7
      - Trichomen : 8. Duidelijk zichtbaar.
      - Bananen : 5-10

      Nou als we het over tegenvallers hebben...
      Komt ook een beetje door de naam natuurlijk. Je kan als zaadmaker wel een fancy naam verzinnen, maar dan moet je wiet dat wel waarmaken vind ik.
      De geur als je de pot opendoet is wat flauw. Je ruikt wel wiet, met wat vage beetje chemische berry geur.
      Tijdens het verkruimelen wordt het wel iets beter, maar het blijft een beetje apart, net alsof ze nog niet droog is.
      De 'cherry' en 'berry' ben ik tijdens het kweken ergens kwijtgeraakt denk ik.
      Tijdens het roken merk je wel het hogere THC gehalte, hij komt vrij brutaal in en laat je niet los.
      Als je je over de smaak heen gezet hebt en nog wat flinke halen neemt moet je toch even gaan zitten.
      De stoned slaat goed in, maar blijft niet superlang hangen, wat als voordeel heeft dat je er nog eentje kan pakken.


      Vanilla Kush.
      Breeder : Barneys Farm.
      Prijs : 5 voor +/- 35 euro
      Genetica : Kashmir Hash Plant X Kush
      .


      Cijfers (0/10)
      - Uiterlijk : 7. Langwerpige buds.
      - Compactheid : 7-.
      - Geur : 7. Vanille ofzo ?
      - Smaak : 7
      - Trichomen : 9. Super.
      - Bananen : 10-20

      Wat is dit ? De geur die hier afkomt is heel apart.
      Het lijkt op vanille maar is dat het ook, of alleen omdat ik weet dat het vanilla kush is ?
      Tijdens het verkruimelen plakt de hele zooi aan je vingers, deze is niet zo strak compact. Wel sticky stuff
      Dit soort wiet is een ramp voor je grinder. Pak de schroevendraaier er maar vast bij om 'm schoon te maken.
      De geur is heel raar, ik kan het niet precies thuisbrengen en ben erg benieuwd naar de smaak.
      Hij rookt lekker, een beginnende high maakt snel plaats voor een inslaande stoned. BAM!
      Maar die smaak...wat is het ? Dat bleef ik me de hele tijd afvragen.
      Apart...als je echt eens iets anders zoekt is dit misschien wat voor je.
      Last edited by QnQ; 1 January 2021, 21:47.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #5
        Ik heb die Santa Maria al eens gerookt en vond 'm ook erg lekker. Misschien maar eens zetten. Welke is de beste?
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          www.no-mercy-seeds.nl is volgens mij de site van Cees.
          Hoe het precies met de voorraad en bestellen zit weet ik niet, daarvoor moet je misschien even contact me ze opnemen.
          De Santa Maria is alleen als regulier verkrijgbaar.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Dank je! Ik zal er even een mailtje naartoe sturen.

        #6
        Leuk idee dit!

        Auto Mazar van Wietzaadjes huismerk:

        Veel van de buds zijn zeer compact. De opbrengst was ook mooi, staat ie voor bekend blijkbaar.
        Als je in de curepot ruikt, is het bijna zoals een ananas geurtje dat vrijkomt.

        Qua roken: De mooie buds smaken echt goed, en zeer rijkelijk. Ananas zou ik niet zeggen qua smaak maar wel zoet zurige.
        Qua effect: Het is een laatkomertje, de eerste 20 minuten voel ik er weinig van daarna slaagt die in het hoofd. Een bodystoned krijg ik er niet zo fel van.

        score 7,5/10



        IMG_9365.JPG

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Ze lijken wel niet echt op de kenmerkende brede en stompe Mazar toppen maar zal vd zaadboer afhangen wss of ze krimpen en veranderen bij het drogen, ziet er wel goed uit anders

        • highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Hey Rietslang,
          Nee ze zijn niet echt heel breed en stomp. Heb er ook LST op toegepast misschien daarom.
          grt

        #7


        Op zoek naar nostalgie, uiteindelijk deze zaadjes geleverd gekregen. Zamensia's White Widow (50/50 indica/sativa)

        Als top ziet het er dan zo uit. Netjes gedroogd en gecured, maar tijdens groei/bloei wel wat problemen tegengekomen. Als eerste keer, verwacht ik dat ook. De opbrengst was ongeveer 1,25 gram per Watt. Maar dat kan absoluut beter!

        IMGP3781 (3).JPG

        De geurbeschrijving is als ik de wekpot met wiet open. Ik ruik eigenlijk nooit aan individuele joints. Bij voorkeur draai ik met shag (van Nelle, stevig) en als het niet anders kan met Marlborro. Ik rook eigenlijk verder niet als er geen wiet inzit. Ik gebruik geen vaporizer of waterpijpen of andere manieren.
        Mijn oordeel smaak, reuk, sensatie

        Geur: De geur is zoet, hoe langer ik het bewaar hoe zoeter het wordt. Bijna zoals je bij het openmaken van een zak snoep (bijvoorbeeld van die zure dingen, die eigenlijk superzoet zijn), loopt het water direct door mijn mond. Mijn lichaam vindt het dus een lustopwekkende geur.
        Geurmotief: Ga je dan iets beter ruiken, dan ruik je veel dennebos, een klein vleugje citrusvruchten en nog iets minder grond/noten.
        Smaak en smaaksensatie: De dennegeur kom ik niet tegen in de smaak. Een heel klein beetje vrucht wel. Bij vrijwel elke wiet krijg ik een droge mond, maar bij deze valt het wel mee.
        Gevoel
        Groei, bloei en vormfactor

        Groei en Bloei: Met een eerste oogst waar ik bijna alles heb proberen fout te doen wat kan, een succesvolle oogst! Een prima plant om neer te pleuren en bijna niet naar hoeven om te kijken. Ik had wel toprot in de laatste fase van bloei en dat wijt ik 100% aan mezelf. Desondanks dus een prima oogst. Met investering en opbrengst, ben ik 2x uit de kosten. Prima!
        Soort top: De bovenste toppen (zie plaatje, ongeveer 3 gram) zijn compact, rood van de haartjes en hebben weinig blad. Dat je nog wat blad ziet komt omdat ik ook knippen van de planten nog wel beter mag leren

        Algemeen oordeel?
        Dat is een lastige, omdat mijn emoties meespelen. Ik wilde andere wiet, had die ook al besteld en de zamnesia ging moeilijk doen. Voordat ik al mijn geld kwijt was, heb ik dus een deal gesloten die ik nooit wilde (restitueren doen ze met vouchers, ik heb een pokkehekel aan vouchers). Ik vind het ook in smaak, sensatie en plant geen absolute topper. Als mijn emoties meespelen (ik bestel nooit meer bij Zamnesia), dan wordt het dus geen voldoende. Maar dat is onzin.
        Een 7

        Comment


        • highsky
          highsky commented
          Editing a comment
          Mooi uitgelegd.
          Ik heb nu ook net 2 white widows van zamnesia geplant.
          Leuk om dit al eens op voorhand te lezen.
          Welke problemen ben je tegengekomen?
          grt

        • WittiW
          WittiW commented
          Editing a comment
          Remco , lastig een beoordeling te geven. Ik ben dan zelf wat kritisch en vertaal het maar naar een soort van rapport van de scholen. Op een schaal van belachelijk slecht tot supergoed, is een zeven een ruim voldoende. Dat is naar mijn mening best een goede score.

        • WittiW
          WittiW commented
          Editing a comment
          highsky , toprot en mugjes. Maar ik heb dan ook in de zomer gegroeid met zeer waarschijnlijk al besmette grond (mugjes) en ik heb weken lang de lamp te laag gehangen met verbranding als gevolg. De verbranding zal een direct verband hebben met toprot. Denk ik wel.

          Te veel water, bij gezuurd waar niet nodig....hehehe eerste keer....

        #8


        Good to know vooraf: De klok is voor haar iets te vroeg op 12/12 gegaan, maar gelukkig lullen we in dit topic niet al te veel over kwantiteit (48gram droog) maar vooral over kwaliteit!
        De toppen zijn 6 dagen gedroogd op een droognet in hun vaste onderkomen en vervolgens 13 dagen gecured op het moment van schrijven. Ik verwacht niet al te veel verandering meer en vind de toppen al Boerenjongens (coffeeshop) waardig, daarom wil ik al een start wagen aan dit rookverslag...
        Ojaa en ik heb een uitgedroogd zaadje gevonden tijdens het knippen, zie de rode big aanstekert.
        Hoogst waarschijnlijk heb ik de lamp te laag gehangen en daardoor stress veroorzaakt.
        20210313_145121.jpg
        9 weken bloeien volgens de zaadboer, 11 weken volgens Highrider.
        Screenshot_20210621-010715_Gallery.jpg

        IMG-20210313-WA0032.jpeg
        ​Dit verslag wordt vanuit extra kritisch oogpunt geschreven. Van begin af aan heb ik hoge verwachtingen voor dit soortje!! White choco is de wiet waar ik als Rotterdammert al zo'n 10 jaar voor naar de hoofdstad rijd op ze tijd.
        Komt er toch nog wat goeds uit Amsterdam hehe​​

        M'WKAAY HERE WE GO 20210328_152416.jpg
        Geur&kleur
        Smells Sweet&Spicey​​. Zachte maar overweldigende kruidige geur, doet me aan een open gesprongen rood pepertje denken. Verder is er een heel zacht zoetje te ruiken, niet "fruity" maar meer zoals een chocolade brownie die 3 minuutjes te lang in de oven heeft gestaan.
        ​​​De toppen zijn goed compact, sticky zoals dit topic en bevatten enorm veel bruine bloeiharen die al vroeg in de kweek tot uiting kwamen (misschien door het ontstaan van het zaadje, misschien hoort het. Who knows). Nu het paarse blad weg is geknipt en de toppen goed droog zijn geworden is er een mooie bruine gloed tevoorschijn gekomen.

        Smaak
        Na de eerste pof snap je gelijk waarom dit prinsesje White Choco heet! De smaak is uniek en kan ik met geen enkel ander soortje vergelijken(chocolope nog steeds niet gerookt). De kruidige en zoete accenten van de geurbeleving proef je goed terug. Het mooie is wel dat de licht aangebrande zoete brownie de overhand krijgt in je mond. Geen kriebel in de keel tijdens het roken maar heerlijk zacht. Zelfs na het roken geniet ik nog van de bijzondere smaak, een kwartiertje later proef ik de kruidige smaak nog steeds als ik slik. Kortom subliem​!!
        High
        Tijdens het roken begint me hoofd al snel te zweven. Na verloop van tijd egaliseert dit gevoel uit door heel me lichaam en ervaar ik een heerlijke bodybuzzz. Hoe zen ik ook ben, direct slapen na mama choco is geen optie aangezien heel me lichaam actief aan het zweven is.

        Eindoordeel
        Jeugdsentiment alom, White Choco zoals ze ooit aan me voorgesteld is! 13eurotjes de gram en een halve tank benzine zijn verleden tijd geworden! Ik geef der een 8. Plus een extra bonuspunt voor het waarmaken van mijn jeugdsentiment. Ik maak er daarom maar een 8,5 van!
        __________________________________________________ __________________________________________________
        Lemon Ice (Amsterdam genetics) Screenshot_20210402-130130_DuckDuckGo.jpg
        Good to know vooraf:
        Gratis zaadje. Het sterke nichtje van mama choco, zelfde behandelplan tijdens groei, bloei, drogen en curen dus. Heeft me echter wel een dubbele oogst van 102gram droog opgeleverd.
        20210313_145133.jpgAgain 9 weken bloeien volgens de zaadboer, 11 weken volgens highrider.

        IMG-20210313-WA0035.jpeg
        IMG-20210313-WA0037.jpeg
        IMG-20210313-WA0028.jpeg

        YEAH LETS GO MEN
        20210328_152018.jpg
        Geur en kleur
        Smells like sour peppermints, de typische haze geur is overweldigend sterk en totaal niet zacht te noemen. Toppen zijn fors en mooi groen met bijna felle oranje bloeiharen.

        Smaak
        De smaak van pepermuntjes is duidelijker aanwezig als het zuurtje. Des al niet te min heeft het zuurtje wel de overhand tijdens het uitblazen. Iets sterk in de keel, levert me net geen hoestbui op.
        High
        Bij iedere pof krijg ik het warmer en geeft me keer op keer een kleine tinteling achter de kiezen, ga er een beetje van zweten vrij bijzonder maar helemaal niet vervelend. De high voel ik krachtig door me hele lichaam kloppen met een zwaar achterhoofd gevoel. Als ik ga zitten zak ik in de bank weg, maar levert me een vrij actieve high op als ik een bezigheid heb gevonden. Ook merk ik aan mezelf dat ze een aardige vreetkick veroorzaakt.

        Eindoordeel
        Hazey, hazey, hazey. Door de heftigheid een voorzichtig rokertje zowel qua high als rokertje dus. Eindcijfer een 7+.
        Last edited by Highrider; 21 June 2021, 01:16.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Nice, mooi rookverslag.
          Die White Choco heb ik ook weleens als kandidaat gehad maar nog steeds niet aan toegekomen.
          Chocolate Rain is ook zo'n buitengewoon rokertje, als je daar nog aan kan komen.

        • Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Thanks, word gewaardeerd ging iets meer tijd in zitten dan verwacht. Best lastig om alle foto's netjes en overzichtelijk te krijgen op je mobiel, volgende keer
          doen we dit maar op de flapfop. Misschien is het een idee om een soort standaart lay-out aan dit topic toe te voegen Jointjedraaien?? niet alleen voor de overzichtelijkheid maar ook voor het gemak van ons stoners!!
          QnQ die unieke smaak zal misschien door de chocola'tjes komen ghehe. Ik zou zeggen vooral wel aan toe komen en weer terug nemen als kandidaat. Volgende ronde gaat ze weer mee en hoop ik geen toppen met zaad te kweken. Hopelijk mag ik dan een 10 geven!!

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Heb de white choco ook maar in huis gehaald naar het lezen van dit verslag en een testertje in Amsterdam gehaald te hebben.

        #9
        Nederhigh Kan je dit ergens vastpinnen zodat meer mensen dit topic kunnen zien?

        Namelijk de eerste keer dat ik dit topic tegenkom na meer dan een jaar op dit forum te zijn.

        Ben dit tegen gekomen na een zoekopdracht over curen op Google btw.
        "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

        Comment


        #10
        PURPLE HAZE (fotoperiode)

        Mijn eerst succesvolle buiten kweek heeft dit opgeleverd.
        toppen zijn mooi compact en hebben redelijk wat paarse hintjes in maar dat is denk ik logisch met een purple haze Strain

        Als ik me niet vergis waren dit zaadjes van wietzaadjes.nl waren 4 zaadjes geplant en maar 1 kunnen oogsten de andere zaten onder de toprot en of meeldauw

        De geur = 7/10 als je in de cure pot ruikt hij erg sterk maar als individu ruiken ze een beetje naar hooi

        Smaak = 5/10 ik vindt hem wat branderig proeven maar soms is de smaak een stuk sterker als anders hangt van het topje die je grind

        Verbranding = 6/10 hij brandt in het begin een beetje lastig maar waarneer hij eenmaal aan staat is het goed
        (ik rook ze wel als mix shag + wiet ) maar de eerst heb ik wel puur gerookt

        Iemand die miss weet of dit gewoon de strain is of dat ik miss verkeerd gedroogt of gecured heb

        De toppen hebben nu bijna 2 maanden gecured en ongeveer 9 dagen gedroogd

        Lv zat de eerste maand op 60 standaard
        Daarna zijn we begonnen met roken kon het niet laten daarna naar mate we er meer van rookte werd de lv lager

        De high = 7/10 je word er wel goed stoned van
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        Last edited by Milano; 15 December 2023, 16:53. Reden: Iets betere foto van de top 🤤

        Comment

        Bezig...
        X